|
| Help me out... please? [ACORNDUST] | |
| Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| | | | Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| | | | Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Help me out... please? [ACORNDUST] vr 4 nov 2016 - 23:45 | |
| Hij wachtte geduldig op wat de apprentice zou kiezen. Het was natuurlijk altijd nog mogelijk dat Runningpaw het niet uit zou willen proberen, maar dat kon hij niet goed inschatten. Echter toen de kater voor een moment stil bleef nam hij dat als teken dat hij het wilde doen. Daarom bleef hij staan waar hij stond en wachtte hij af. Hij had de apprentice tenslotte gevraagd om hem aan te vallen, dus zou hij niks doen tot Runningpaw de eerste aanval zou doen. Het gebeurde dan ook toen de kater om hem heen begon te cirkelen. Acorndust hield de apprentice goed in de gaten voor wat hij zou gaan doen. Hij had hem tenslotte net wat tips gegeven van hoe hij kon aanvallen, maar hij hoopte niet dat het te voorspelbaar zou zijn. Hij zag de blik van de apprentice naar zijn rechterkant gaan, maar als hij voor een schijnbeweging zou gaan, dan zou hij hoogstwaarschijnlijk op zijn linkerkant aanvallen. Toen de apprentice eerst naar zijn rechterkant toekwam bleef hij gefocust op zijn linkerkant, omdat hij daar de aanval verwachtte. Runningpaw maakte ook de schijnbeweging naar de linkerkant, maar wat Acorndust niet helemaal had verwacht was dat de appretice nog een keer zou wegduiken en naar zijn flank zou gaan. Als reactie daarop liet hij zijn lichaam van de aanval af bewegen, maar natuurlijk was het al te laat om het nog volledig te ontwijken. In ieder geval zou het in een echt gevecht wel wat schade aan hebben kunnen richten. Echter door zijn ervaring met gevechten zou hij hebben kunnen voorkomen dat het echt een ernstige wond zou worden. "Dat was een goede aanval." Zei hij dan ook zodra hij wat afstand tussen hem en de apprentice had gecreëerd. "Ik verwachtte eerlijk gezegd dat je naar mijn linkerkant zou gaan en niet nog een keer zou wegduiken." Gaf hij dan ook eerlijk toe. Echter was het nog niet echt genoeg geweest om hem uit balans te krijgen, maar daar waren altijd andere mogelijkheden voor. Bijvoorbeeld als je een poot onder iemand uit zou proberen te halen, dan zou dat de ander uit balans kunnen brengen, echter was het daar soms wel voor nodig om snel te zijn. If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
- Spoiler:
|
| | | Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Help me out... please? [ACORNDUST] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |