|
|
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 23:16 | |
| - Azola schreef:
- TRUE IT ME HANNAH EN BO
Trouwens Bo!! Ik wilde nog even melden, dat ik jouw topic van 'Help in welke Clan moet mijn kat' echt vaak gebruik voor nieuwe karakters c: Nog een keer bedankt voor het maken! <3 haha omg np <3 Ben echt blij dat ik iets nuttigs heb kunnen maken~ ^^ Aangezien ik toen echt twijfelde om het te posten hehe :") Dus dit maakt me echt even heel gelukkig so thanks Lolo ;w; |
|
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 23:17 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Azola schreef:
Trouwens Bo!! Ik wilde nog even melden, dat ik jouw topic van 'Help in welke Clan moet mijn kat' echt vaak gebruik voor nieuwe karakters c: Nog een keer bedankt voor het maken! <3 haha omg np <3 Ben echt blij dat ik iets nuttigs heb kunnen maken~ ^^
Aangezien ik toen echt twijfelde om het te posten hehe :") Dus dit maakt me echt even heel gelukkig so thanks Lolo ;w; Nee this echt echt heel erg handig hehe Jaa dat hoopte ik al <33 Ik dacht ik zeg het gewoon nog is yayay |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 23:27 | |
| - Azola schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Azola schreef:
Trouwens Bo!! Ik wilde nog even melden, dat ik jouw topic van 'Help in welke Clan moet mijn kat' echt vaak gebruik voor nieuwe karakters c: Nog een keer bedankt voor het maken! <3 haha omg np <3 Ben echt blij dat ik iets nuttigs heb kunnen maken~ ^^
Aangezien ik toen echt twijfelde om het te posten hehe :") Dus dit maakt me echt even heel gelukkig so thanks Lolo ;w; Nee this echt echt heel erg handig hehe Jaa dat hoopte ik al <33 Ik dacht ik zeg het gewoon nog is yayay Omg?? Das echt heel aardig, maakt me echt te blij <3 Je zegt het echt op een perfect moment want was even minder happy door slecht nieuws, so dit komt echt even goed aan <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 23:29 | |
- Azola schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Azola schreef:
Aangezien ik toen echt twijfelde om het te posten hehe :") Dus dit maakt me echt even heel gelukkig so thanks Lolo ;w; Nee this echt echt heel erg handig hehe Jaa dat hoopte ik al <33 Ik dacht ik zeg het gewoon nog is yayay Omg?? Das echt heel aardig, maakt me echt te blij <3
Je zegt het echt op een perfect moment want was even minder happy door slecht nieuws, so dit komt echt even goed aan <3 <3333 Always here to help ghehe!! als je iets kwijt wilt mag je me PM-en hé! c: |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 23:30 | |
| Tornado's sheet is bijna af en de foto past niet bij zijn personaliteit wat het juist veel schattiger en grappiger maakt :'D |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 23:31 | |
| Eindelijk mn bby weer uit het stof getrokken B) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 23:44 | |
| Jongens ik zit zo hard te twijfelen. Ik wil namelijk een nieuw account (lol) maar ik twijfel dus of ik hem een heel oude apprentice maak (van rond de 16 moons) omdat hij een straf heeft of zo, of dat ik hem gewoon een young warrior maak.. Help? xD [0] Lionpaw (apprentice) [0] Lionreign (young warrior) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 23:45 | |
| [1] Lionpaw (apprentice) [0] Lionreign (young warrior)
Want klinkt als iets anders en iets leuks! c: inspiration <3 also welke clan? |
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 23:45 | |
| - Azola schreef:
- Jongens ik zit zo hard te twijfelen. Ik wil namelijk een nieuw account (lol) maar ik twijfel dus of ik hem een heel oude apprentice maak (van rond de 16 moons) omdat hij een straf heeft of zo, of dat ik hem gewoon een young warrior maak.. Help? xD
[2] Lionpaw (apprentice) [0] Lionreign (young warrior) APPRENTICE want als hij soort van 'straf' heeft is het wel interessant, want bijna niemand heeft een late warrior :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 23:46 | |
| Ik had een late, een van 18 moons ofz, was toen met Brokenpaw en alle drama rond Tall. Omg nostalgia :") |
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 23:47 | |
- Ik had een late, een van 18 moons ofz, was toen met Brokenpaw en alle drama rond Tall.
Omg nostalgia :") Oi, hebben we allebei toch elkaars drama gemist :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 23:53 | |
| oké huehue
Ja ik zit dus te twijfelen welke Clan!! Want ik vind hem het best in SC passen maar ik heb al 2 karakters in SC, dus dacht ik RC, maar ik ben niet zo goed in RC actief houden, en WC maar hij past niet in WC, en TC maar TC is een beetje meh |
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 23:58 | |
| - Azola schreef:
- oké huehue
Ja ik zit dus te twijfelen welke Clan!! Want ik vind hem het best in SC passen maar ik heb al 2 karakters in SC, dus dacht ik RC, maar ik ben niet zo goed in RC actief houden, en WC maar hij past niet in WC, en TC maar TC is een beetje meh TC is the most savage ones XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 23:59 | |
| - Tornado schreef:
- Azola schreef:
- oké huehue
Ja ik zit dus te twijfelen welke Clan!! Want ik vind hem het best in SC passen maar ik heb al 2 karakters in SC, dus dacht ik RC, maar ik ben niet zo goed in RC actief houden, en WC maar hij past niet in WC, en TC maar TC is een beetje meh TC is the most savage ones XD tc past niet bij hem :U |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 okt 2016 - 0:07 | |
| - Azola schreef:
- Tornado schreef:
- Azola schreef:
- oké huehue
Ja ik zit dus te twijfelen welke Clan!! Want ik vind hem het best in SC passen maar ik heb al 2 karakters in SC, dus dacht ik RC, maar ik ben niet zo goed in RC actief houden, en WC maar hij past niet in WC, en TC maar TC is een beetje meh TC is the most savage ones XD tc past niet bij hem :U Sc en Tc hangen dicht bij elkaar qua uiterlijk, maar sc hangt wel het dichst bij rc qua karakter... Dus ik zou zeggen, TC of RC? Alhoewel Sc ook gwn kan, heb ook gwn lekker 3 SCers omdat het kan :") en geen wcers haha lol rip |
|
| |
Loïs 242 Actief We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 okt 2016 - 0:09 | |
- Azola schreef:
- Tornado schreef:
- Azola schreef:
- oké huehue
Ja ik zit dus te twijfelen welke Clan!! Want ik vind hem het best in SC passen maar ik heb al 2 karakters in SC, dus dacht ik RC, maar ik ben niet zo goed in RC actief houden, en WC maar hij past niet in WC, en TC maar TC is een beetje meh TC is the most savage ones XD tc past niet bij hem :U Sc en Tc hangen dicht bij elkaar qua uiterlijk, maar sc hangt wel het dichst bij rc qua karakter... Dus ik zou zeggen, TC of RC? Alhoewel Sc ook gwn kan, heb ook gwn lekker 3 SCers omdat het kan :") en geen wcers haha lol rip Hier is je boi Hmmm ik zit te twijfelen tussen gewoon SC of RC |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 okt 2016 - 0:11 | |
| setje is weer on point Lolo Het ziet er zo'n scer uit tho |
|
| |
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 okt 2016 - 0:14 | |
- setje is weer on point Lolo
Het ziet er zo'n scer uit tho omg thanks <33 ja best wel he?? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 okt 2016 - 0:19 | |
| - .Lionpaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
Het ziet er zo'n scer uit tho omg thanks <33 ja best wel he?? Juuup, gwn een beetje die ego sfeer rond hem en dan dat duistere, perfect sc 4 me also evil inner zie ik wel een straf geven |
|
| |
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 okt 2016 - 0:20 | |
- .Lionpaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
Het ziet er zo'n scer uit tho omg thanks <33 ja best wel he?? Juuup, gwn een beetje die ego sfeer rond hem en dan dat duistere, perfect sc 4 me
also evil inner zie ik wel een straf geven ja mis meld ik hem maar aan voor sc toch ;w; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|