We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
and so it was that the boy and girl went on to live different lives apart from on another they would soon decide through time and loneliness the boy found clarity which he chose to release on the world through insanity
Kenway
Member
N y n 69 Actief Til I hit the dance floor
Hit the dance floor
I got all I need
CAT'S PROFILE Age: My mother put me on this terrible earth around 24 moons ago Gender: Tomcat ♂ Rank:
Deze twee maar je moet je wel even aanmelden en het is best wel zoeken, ohja en je moet de enters uit de codes halen omdat ze anders niet werken als ze hoveren of met tabs gaan http://z10.invisionfree.com/A_THOUSAND_FIREFLIES/index.php? http://shine.jcink.net/ En ik ben er tegenwoordig te lui voor dus maak ik simpele dingen zelf wel X"D
+1. voel dit.
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
WAT MOUSE OOK AL Omg ;-; Loïs jij breekt zoveel harten aan Maar beterschap meid! Hopelijk voel je je snel weer wat beter ^^
Ja sorry het was een beetje zovan; ok waarom niet HAHAH Want ik wilde haar niet weggeven maar ook niet inactief dus y e a h en nu kan ik nog met haar posten in StarClan!!!!! Dankje, ik heb net geslapen en tbh heeft het niet echt veel geholpen, wel een beetje tho maar ik heb ook een pilletje genomen maar ik voel me nog steeds meh xD
Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
Sniper
Member
someone 150 Actief All the gun fights
And the lime lights
And the holy sick divine nights
and so it was that the boy and girl went on to live different lives apart from on another they would soon decide through time and loneliness the boy found clarity which he chose to release on the world through insanity
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Mijn hart ook!! maar het is minder pijnlijk dan zira HAHAH
wat ik wel heel cool van mezelf vond is dat ik zo middenin een zin gestopt ben want toen raakte ze het water snap je?? toen was ze dood wow zo diep xD
Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
wat ik wel heel cool van mezelf vond is dat ik zo middenin een zin gestopt ben want toen raakte ze het water snap je?? toen was ze dood wow zo diep xD
Ik vond ze allebei pijnlijk :p . En je post is mooi :3 !
Ja ik denk dat mijn gevoelens atm een beetje gedoofd worden door het feit dat ik ziek ben xD Vond het leuk om de post te schrijven ook!! Idk wel sad ofc maar het was leuk om op al haar problemen in te spelen ghehe. Tnx! <3
Waspsting
if you are the flower bearing honey
than i am your wasp that stings
Quietstep
Member
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
Ik vond ze allebei pijnlijk :p . En je post is mooi :3 !
Ja ik denk dat mijn gevoelens atm een beetje gedoofd worden door het feit dat ik ziek ben xD Vond het leuk om de post te schrijven ook!! Idk wel sad ofc maar het was leuk om op al haar problemen in te spelen ghehe. Tnx! <3
is dit allemaal voor het WC x RC gevecht of erna btw?
i can't explain what i mean
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Creamyfrost
StarClan