Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 okt 2016 - 19:39
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 okt 2016 - 19:40 Jinx schreef: Is idd een heel raar woord xD Eh, waarom ben ik hier aan begonnen?? Heeft iemand tips hoe je beter bloemen tekent? :') het zouden vergeet-me-nietjes moeten zijn.x: HOLY SHIT KIP DIT IS ZO MOOI HOE DAN KJAS;FKD;SFJKADSJF HET IS ZO M O O I
also!! ik ben wel blij dat ik toch nog wat activiteit in de BC heb weten te blazen voor de laatste keer hihi
N y n 69 Actief Til I hit the dance floor
Hit the dance floor
I got all I need CAT'S PROFILE Age :
My mother put me on this terrible earth around 24 moons ago Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 okt 2016 - 19:55
Ergens vind ik dit sheetje heel lelijk, maar tegelijkertijd past ie ook ontzettend bij Ken :')
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC CAT'S PROFILE Age :
I'm burning 60 moons in hell Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 okt 2016 - 19:57 Okay m'n sheet is leesbaar, ik ben weer tevreden... bijna dan Ik vind hem wel grappig X"D Ik zie jullie allemaal morgen weer, cya~
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 okt 2016 - 20:00 Ik ga nog steeds stuk om dat smileygeval en idk why :")) Bye Anouk~ Also, kip, die tekening is echt zo mooi omg <3 En yeah Lolo tis echt nice dat Bc weer zo actief is <3 Kheb de laatste tijd meer met Cobra gepost dan anders hehe :")
Rip Augurkielurkie
♥:
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 okt 2016 - 20:03 IRÓ HEEFT WEER EEN LAPTOP HEUUUYYYY
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 okt 2016 - 20:03 Swallowpaw. schreef: IRÓ HEEFT WEER EEN LAPTOP HEUUUYYYY HEHEHEUUUYHHHHH
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 okt 2016 - 20:09 Hai :3
I'm hunting with StarClan #ButterForPresident
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 okt 2016 - 20:14 SWALLOOOOWWW!!! Al d'r topics zijn doodgelopen men :c
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 okt 2016 - 20:18 He Julia~ Hey Iro, ik wil tbh wel een topic met Swallow als je dat wilt~ B)Kdenk nie dak al es een topic met der heb gehad derp
Rip Augurkielurkie
♥:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 okt 2016 - 20:23 Laatst aangepast door Muta op vr 28 okt 2016 - 20:25; in totaal 1 keer bewerkt
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head CAT'S PROFILE Age :
↠ 9 years {108 moons} forever Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 okt 2016 - 20:24 Azola schreef: Jinx schreef: Is idd een heel raar woord xD Eh, waarom ben ik hier aan begonnen?? Heeft iemand tips hoe je beter bloemen tekent? :') het zouden vergeet-me-nietjes moeten zijn.x: HOLY SHIT KIP DIT IS ZO MOOI HOE DAN KJAS;FKD;SFJKADSJF HET IS ZO M O O I also!! ik ben wel blij dat ik toch nog wat activiteit in de BC heb weten te blazen voor de laatste keer hihi BEDANKT?? aaaaa dat maakt me blij omg <'3 dankjewel!!
Ga hem wss met waterverf inkleuren als het lukt!!
Edit; @Bo; bedankt!! <3
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu." "Sed timidi est optare necem."
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
Sans 85 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 okt 2016 - 20:30
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 okt 2016 - 20:31 Jinx schreef: Azola schreef: Jinx schreef: Is idd een heel raar woord xD Eh, waarom ben ik hier aan begonnen?? Heeft iemand tips hoe je beter bloemen tekent? :') het zouden vergeet-me-nietjes moeten zijn.x: HOLY SHIT KIP DIT IS ZO MOOI HOE DAN KJAS;FKD;SFJKADSJF HET IS ZO M O O I also!! ik ben wel blij dat ik toch nog wat activiteit in de BC heb weten te blazen voor de laatste keer hihi BEDANKT?? aaaaa dat maakt me blij omg <'3 dankjewel!! Ga hem wss met waterverf inkleuren als het lukt!! Edit; @Bo; bedankt!! <3 NEE FF hij is echt s u p e r m o o i ECHT
en omg dat maakt echt alles nog bETER?!?!
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins" CAT'S PROFILE Age :
Definitely more then 13 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 okt 2016 - 20:33 LOIS IK GA POSTEN OP ZIRAS DOOD TOPIC HET GAAT BEST ZIELIG ZIJN MAAR TOCH OOK LIKE HARTELOOS u gotta love satsui
I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but I suspect it’ll have to be
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 okt 2016 - 20:35 Satsui schreef: LOIS IK GA POSTEN OP ZIRAS DOOD TOPIC HET GAAT BEST ZIELIG ZIJN MAAR TOCH OOK LIKE HARTELOOS u gotta love satsui JA DOE MAAR IK KIJK ERNAAR UIT
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic