{Search} She needs them

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{Search} She needs them

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stainedkit
StarClan
{Search} She needs them Giphy
Me <3
46
Actief
Miroir dis-moi qui est le plus beau. Quitte à devenir mégalo. Viens donc chatouiller mon ego

CAT'S PROFILE
Rank:
Stainedkit
BerichtOnderwerp: {Search} She needs them   {Search} She needs them Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 18:36

You made your mark
Stainedkit

He daar!

Ik zal deze search kort houden maar ik zoek dus katten waarmee Stain bevriend kan worden IC! Dit zijnde jonge apprentices, maar liefst kittens aangezien het dan interessant kan worden. Dit is vrij belangrijk voor haar karakterontwikkeling dus ik hoop dat mensen interesse hebben <3
Ik hoef geen lange aanmelding ofz, heb dat nie echt nodig hehe :")

Also katten waar ze een beetje een pik op kan hebben, maar dat hou ik liever een beetje kleinschalig, dus een of twee katten die ze een beetje kan pesten.

Hopelijk is er interesse want tis belangrijk voor haar karakterontwikkeling (:

'Friends'
- Nectarkit

'Bullied'
- Tealkit

Bo2x

Laatst aangepast door Stainedkit op vr 28 okt 2016 - 12:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
{Search} She needs them Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: {Search} She needs them   {Search} She needs them Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 19:07

Ik heb Nectarkit misschien wel? Op dit moment is ze nog maar een halve maan oud, maar als ze ouder zijn kan ze misschien opkijken naar Stained als een voorbeeld of zo. Ik heb nog niet echt een geweldig goed beeld van wat haar karakter gaat worden c:
Lurkingshade
StarClan
{Search} She needs them KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: {Search} She needs them   {Search} She needs them Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 20:09

Klinkt goed! Zou echt super zijn voor haar ontwikkeling om iemand te hebben die naar haar opkijkt c: Laat maar iets weten als je een topic wilt ^^
Winddancer
StarClan
{Search} She needs them Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: {Search} She needs them   {Search} She needs them Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 16:16

Ik zal een leuk topicje aanmaken zodat ze elkaar al kunnen leren kennen, als je dat goed vind ^^
Lurkingshade
StarClan
{Search} She needs them KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: {Search} She needs them   {Search} She needs them Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 21:22

Yush doe maar <3
Tornado
Member
{Search} She needs them Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: {Search} She needs them   {Search} She needs them Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 21:24

We hebben het al zowat afgesproken maar even voor de zekerheid ^^

Teal staat nogsteeds paraat om gepest te worden Razz
Stainedkit
StarClan
{Search} She needs them Giphy
Me <3
46
Actief
Miroir dis-moi qui est le plus beau. Quitte à devenir mégalo. Viens donc chatouiller mon ego

CAT'S PROFILE
Rank:
Stainedkit
BerichtOnderwerp: Re: {Search} She needs them   {Search} She needs them Icon_minitimevr 28 okt 2016 - 12:27

Yush! Ik ga even een lijstje plaatsen!
Ik maak dan binnenkort een topic voor hun. Ik ga eerst nog even afwachten daarmee tot ze wat zelfzekerheid heeft opgebouwd c:

Als er nog mensen willen, iedereen is echt welkom <3 Zelfs met evt ideeën gwn c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Search} She needs them   {Search} She needs them Icon_minitime

{Search} She needs them
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: