Haiii
Ik ben al lange tijd dol op bewerken van foto's. Filters, tekstjes enz. En al moet ik zeggen dat ik soms nog wel wat kan leren, denk ik dat ik er na al die tijd ook wel oké in ben geworden.
Het probleem is alleen dat ik random dingetjes bewerken dus wat zinloos vind. Nu zag ik hier meerdere setjesshops en ik dacht, waarom probeer ik dat niet? Dan maak ik hopelijk nog wat mensen blij ermee :p
Wat kan ik en wat kan ik niet?:- Ik kan foto's bij elkaar blenden, zolang deze plaatjes maar bij elkaar horen. (Dus niet een plaatje van een vogel en een plaatje van een kat, maar als je meerdere foto's hebt van die kat die beide op die ene weide zijn genomen, why not?)
- Ik kan filters pakken, textures enz.
- Ik kan oogjes verkleuren, en evt kan ik ook proberen littekens te maken. (Of het er perfect uitkomt beloof ik echter niet)
- Ik kan niets met gifjes.
- Ik kan niet snel werken :') Ik kan serieus een uur bezig zijn met de juiste effecten, het juiste uitknippen enz en als ik dan bezig ben blijkt later vaak nog eens dat als ik net een paar dingetjes verander, het nog beter is.
Invullijstje:Ava:Plaatjes: (Minimaal 200 x 300 px, bij voorkeur groter)
Oogkleur:
(Kleur)Sfeer: (Donker, licht, roze, blauw, enz.)
Extra:
Signature:Plaatjes: (Minimaal 450 x 250 px, maar bij voorkeur echt veel groter gezien ik vaak veel bijknip)
Evt. Oogkleur van kat:
(Kleur)Sfeer: (Donker, licht, roze, blauw, enz.)
Tekst:
Extra:
Voorbeelden:Voorbeelden zijn:
- Spoiler:
Onder t laatste voorbeeld heb ik het originele plaatje van die signature gezet. Zoals jullie zien kan ik heel veel bijknippen voor een gewenst resultaat. Als je niet wilt dat ik bij je plaatjes zoveel bijknip, zet dat dan graag bij extra neer
Ik hoop iemand blij te kunnen maken met een setje.
Greetings,
~ MooMoo