|
|
Jara 71 Actief "When you've lost everything, all you have left is character"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 15:09 | |
| - Amberhunt schreef:
- Gvd, mijn moeder gaat straks met de kat naar de dierenarts, waarschijnlijk is hij aangereden want hij loopt heel raar en zijn staart hangt de hele tijd slap. Maar aangezien hij al achttien is laten we hem waarschijnlijk inslapen want opereren of genezen is echt teveel voor zijn oud beestje. Hij schreeuwt ook heel hard als je em optilt wat nooit zo was. Twee dagen geleden leek alles nog normaal, daarom denken we dat hij aangereden is. Ik besef nu dat ik dit misschien beter in het lucht-je-hartje topic had kunnen plaatsen maar ik doe het gewoon liever hier.
Ach nee >.< wat vervelend! Ik hoop dat het toch niet erg is, maar voor het geval dat je hem moet laten inslapen: Sterkte! |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 15:11 | |
| |
|
| |
Isabelle 111 Actief What makes you different makes you dangerous.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 15:15 | |
| - Amberhunt schreef:
- Willowpaw* schreef:
- Amberhunt schreef:
- Gvd, mijn moeder gaat straks met de kat naar de dierenarts, waarschijnlijk is hij aangereden want hij loopt heel raar en zijn staart hangt de hele tijd slap. Maar aangezien hij al achttien is laten we hem waarschijnlijk inslapen want opereren of genezen is echt teveel voor zijn oud beestje. Hij schreeuwt ook heel hard als je em optilt wat nooit zo was. Twee dagen geleden leek alles nog normaal, daarom denken we dat hij aangereden is. Ik besef nu dat ik dit misschien beter in het lucht-je-hartje topic had kunnen plaatsen maar ik doe het gewoon liever hier.
Ach nee >.< wat vervelend! Ik hoop dat het toch niet erg is, maar voor het geval dat je hem moet laten inslapen: Sterkte! Bedankt, ze zijn nu weg. Ik hoop echt dat Ie nog terug komt :') Aawhh.. Wat ongelofelijk zielig zeg! Ik hoop dat het goed komt. Maar als hij toch wordt ingeslapen heeft hij waarschijnlijk een fijn leventje gehad. Toch? En dan heeft hij ook geen pijn meer. En hij is dan bij de Starclan! Kan hij lekker met die katten gaan jagen! (Sorry, ik ben hier heel slecht in. Ik wil je een beetje opvroklijken maar kan dat niet! Sorry! X ) Sorry als ik niet vaak online kom, ik heb het momenteel druk met school... Bedankt voor dit mooie Os'je! <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 15:17 | |
| - Moonkit,,, schreef:
- Amberhunt schreef:
- Willowpaw* schreef:
- Amberhunt schreef:
Ach nee >.< wat vervelend! Ik hoop dat het toch niet erg is, maar voor het geval dat je hem moet laten inslapen: Sterkte! Bedankt, ze zijn nu weg. Ik hoop echt dat Ie nog terug komt :') Aawhh.. Wat ongelofelijk zielig zeg! Ik hoop dat het goed komt. Maar als hij toch wordt ingeslapen heeft hij waarschijnlijk een fijn leventje gehad. Toch? En dan heeft hij ook geen pijn meer. En hij is dan bij de Starclan! Kan hij lekker met die katten gaan jagen!
(Sorry, ik ben hier heel slecht in. Ik wil je een beetje opvroklijken maar kan dat niet! Sorry! X ) Geeft niet, ja hij had dacht ik wel een goed leven. Die gaat zoiezo naar Starclan als het nodig is :') - :☩:
Bedankt Robin! Thanks Rebecca!Thanks Marlie!
|
|
| |
Hannah 294 Actief just admit it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 15:43 | |
| Ik ben eindelijkt husi maar 17:00 weer twee uurtjes pianoles :')
@Bo; aw, mijn kat is ook al bij de dierenarts omdat een deel van zijn heup uit de kom is, maar hij is tamelijk jong en we weten niet wat er gebeurt was waardoor het opeens zo is. Hij was wel wekenlang weg. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 15:44 | |
| |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 15:53 | |
| Ik heb geen hond meer :') (En heb ook geen kat)
En dit viel me vandaag op toen ik de Warrior Cats boeken opzocht op wikipedia maarehh... Deze RPG site staat op die wikipagina :') Onder zen eigen kopje. ik wist alleen niet dat je je hier bij de Tribe kon aansluiten xd Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 16:02 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Ik heb geen hond meer :') (En heb ook geen kat)
En dit viel me vandaag op toen ik de Warrior Cats boeken opzocht op wikipedia maarehh... Deze RPG site staat op die wikipagina :') Onder zen eigen kopje. ik wist alleen niet dat je je hier bij de Tribe kon aansluiten xd lol XD ik ga meteen kijken! |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 16:04 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 16:05 | |
| - Tornado schreef:
- Iemand die een topicje wil?
Ash x Tornado misschien? Ik verveel me dood dus een topic zou perfect zijn XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 16:07 | |
| |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 16:07 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 16:08 | |
| - Amberhunt schreef:
- Pff, ze zijn weer thuis, hij heeft waarschijnlijk alleen last van zijn rug door de ouderdom. Zo blij nu! C:
Aahhh! Wat fijn dat alles goed is! |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 16:08 | |
| - Tornado schreef:
IK |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 16:09 | |
| - Tornado schreef:
- Willowpaw* schreef:
- Tornado schreef:
Ash x Tornado misschien? Ik verveel me dood dus een topic zou perfect zijn XD \
Sure, wie maakt?
@Bo; Gelukkig Hmm, het maakt mij niet zo veel uit ^^ |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 16:19 | |
| Over tien minuten begint m'n eerste rijles, iemand kom me redden 0.0 Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
Queen Wazz 285 Actief
| |
| |
| |
Elfje 37 Actief You don't have a home until you just miss it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 16:31 | |
| Heel Google Chrome flipt m ineens, dus nu maar op internet explorer, wat niet het fijnste is. Guardian angel? I'd say you've been doing a pretty crap job. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|