~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 22:30 Ja maar ze RPGt al helemaal niet hier, toch? *Wenkbrauwwiebels* Ze doet nu haRPG, dat is ook al iets :')
Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew
PM's graag naar Silverdew
⇴ Kip 285 Actief Leave me unholy & dirty & beautiful
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 22:39 Farai schreef: Eh, setje is een beetje raar groenig geworden. Naja Ik kan niet besluiten of ik deze meid nu onder het stof vandaan moet halen -w- hij is cute!!
en ja doe ??! farai = bae
Liz 516 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 22:46 Farai schreef: Eh, setje is een beetje raar groenig geworden. Naja Ik kan niet besluiten of ik deze meid nu onder het stof vandaan moet halen -w- Ik vind het groenige wel wat hebben tbh
ASHBROOK
Ashbrook Brook • ::
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 22:47 Omg Farai, dat setje <3 Ik vond dat topic van der en cobra zo leuk omfg, ik had er zo laat maar terug op gepost jank :")
Rip Augurkielurkie
♥:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 22:53 Yeah sure, doe maar! c: Cobra post de laatste tijd toch echt wel goed <3
Rip Augurkielurkie
♥:
Dieuw 1679 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 22:58 IM DEAD OK BYE
∞: ---
---
∞ αrτ ∞: ---
---
---
---
Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 22:58 Gravelsmoke schreef: Ja maar ze RPGt al helemaal niet hier, toch? *Wenkbrauwwiebels* Ze doet nu haRPG, dat is ook al iets :') Voor zover ik weet atm niet echt
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 22:58 ik wil postennnn maar ik moet lerennn en ik kan nergens postennn
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 23:03 Leven is hard ay
Rip Augurkielurkie
♥:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 23:06 Lurkingshade schreef: Leven is hard ay Ja zeker :c
Elfje 37 Actief You don't have a home until you just miss it
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 okt 2016 - 23:33 Ik zit hier met mijn vakantie mijzelf te vervelen
Guardian angel? I'd say you've been doing a pretty crap job.
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 4:48 Goodmorning ^^ Onze wekker ging vanochtend om 4 uur :p
I'm hunting with StarClan #ButterForPresident
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 6:13 pfff respect juul xD goeiemorgen iedereen!
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 6:26
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 6:44 Haha mijn vriend moest de witlof in, dus ik dacht dan kan ik ook wel om half 7 op mijn werk zijn. Ben ik een keer om 3 uur vrij is ook wel lekker c:
I'm hunting with StarClan #ButterForPresident
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 okt 2016 - 7:31 zo naar school >.< welp heb wel een korte dag ;3 1:10 *kuch kuch*
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic