We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
De naam Mazerunner is echt leuk, ik vind de film awesome :3
You made yourself a bed at the bottom of the blackest hole And convinced yourself that it’s not the reason you don't see the sun anymore.
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
@Kip: mag ik even zeggen dat ik jou echt /serieus/ bewonder voor hoe goed jij je inzet op school?? ik zie je de hele tijd zeggen van oké dit vak nog en dit vak nog en, ik bewonder dat wowow. like ik kan mezelf er niet toe zetten vaak maar jij wel en dat is cool!! ok dat was ff random xD
Bedankt!! Das like, heel erg fijn om te horen? ;w; heb er ook veel moeite mee en soms totaal geen zin, maar probeer me er toch tot te zetten haha Nu ben ik klaar tho en ga lekker terug posten hehehe <3
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Briarlight
Member
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
Ligt het nou gwn aan mijn computer of doet 500px het niet meer? Het scherm laad niet (nou, je ziet in letters nog gwn het logo en alle links, ik kan niet uitleggen xD)
h e ' s s o b a d b u t h e d o e s i t s o w e l l