|
|
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 17:34 | |
| - Lupine schreef:
- En toen had ik voor een ander uiterlijk gekozen en weer een heel nieuw setje gemaakt :')
p r e t t y |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 17:34 | |
| - Azola schreef:
- KIP hoe vind je Azola??
((ik bedoel mn eerste post met haar hoe vind je haar char tot nu toe?)) Azola is weer een ander bewijs dat jij zo goed bent in karakters bedenken en bespelen <3 love her!! @Waz; heb Cire altijd een gave naam gevonden c: "Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu.""Sed timidi est optare necem."
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 17:35 | |
| - Jinx schreef:
- Azola schreef:
- KIP hoe vind je Azola??
((ik bedoel mn eerste post met haar hoe vind je haar char tot nu toe?)) Azola is weer een ander bewijs dat jij zo goed bent in karakters bedenken en bespelen <3 love her!!
@Waz; heb Cire altijd een gave naam gevonden c: Ja?? vind je haar leuk?? yess en omg dat is echt een heel groot compliment dankje elena <33 |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 17:36 | |
| - Zealspark schreef:
- Celos, Calida, Casper, Caeris, Ceris, Carzan
Ik heb al eens gezien op EF idd, maar geen idee of dat wel slim is met school enzo. Als ik nu zou sparen (werkgeld) zou ik ergens volgend jaar kunnen vertrekken idd. Ik zal wel zien xD Het lijkt me wel een geweldige ervaring. Volgens mij zul je er veel van leren. Is volgend jaar je laatste jaar? (In welk jaar zit jij? :'D) Je kan het ook na je middelbaar als een extra jaar doen he c: - Xx:
|
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 17:39 | |
| - .Squirrelpaw schreef:
- Zealspark schreef:
Ik heb al eens gezien op EF idd, maar geen idee of dat wel slim is met school enzo. Als ik nu zou sparen (werkgeld) zou ik ergens volgend jaar kunnen vertrekken idd. Ik zal wel zien xD Het lijkt me wel een geweldige ervaring. Volgens mij zul je er veel van leren. Is volgend jaar je laatste jaar? (In welk jaar zit jij? :'D) Je kan het ook na je middelbaar als een extra jaar doen he c: Ik zit nu in het vijfde idd. Maar ben niet zo goed bezig xD Moet dringend in actie schieten, maar heb geen motivatie :') En oehh, dat klinkt wel leuk Maar idunno, ik denk er al enkele jaren over en geen idee of het haalbaar is met de kosten etc |
|
| |
22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 17:39 | |
| - Azola schreef:
- Lupine schreef:
- En toen had ik voor een ander uiterlijk gekozen en weer een heel nieuw setje gemaakt :')
p r e t t y Thank youu <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 17:41 | |
| - Zealspark schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Zealspark schreef:
Ik heb al eens gezien op EF idd, maar geen idee of dat wel slim is met school enzo. Als ik nu zou sparen (werkgeld) zou ik ergens volgend jaar kunnen vertrekken idd. Ik zal wel zien xD Het lijkt me wel een geweldige ervaring. Volgens mij zul je er veel van leren. Is volgend jaar je laatste jaar? (In welk jaar zit jij? :'D) Je kan het ook na je middelbaar als een extra jaar doen he c: Ik zit nu in het vijfde idd. Maar ben niet zo goed bezig xD Moet dringend in actie schieten, maar heb geen motivatie :')
En oehh, dat klinkt wel leuk Maar idunno, ik denk er al enkele jaren over en geen idee of het haalbaar is met de kosten etc Kosten kan ik natuurlijk niet zeggen :'D Ze hebben ergens een prijslijst, maar ja, dat moet je zelf natuurlijk een beetje zien. Je kan anders ook Maartje aanspreken? Zij is toch naar Japan gegaan ermee? En god Chi, doe eens wat :'D Voor... Voor EF :'D - Xx:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 17:43 | |
- Zealspark schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Zealspark schreef:
Ik heb al eens gezien op EF idd, maar geen idee of dat wel slim is met school enzo. Als ik nu zou sparen (werkgeld) zou ik ergens volgend jaar kunnen vertrekken idd. Ik zal wel zien xD Het lijkt me wel een geweldige ervaring. Volgens mij zul je er veel van leren. Is volgend jaar je laatste jaar? (In welk jaar zit jij? :'D) Je kan het ook na je middelbaar als een extra jaar doen he c: Ik zit nu in het vijfde idd. Maar ben niet zo goed bezig xD Moet dringend in actie schieten, maar heb geen motivatie :')
En oehh, dat klinkt wel leuk Maar idunno, ik denk er al enkele jaren over en geen idee of het haalbaar is met de kosten etc Kosten kan ik natuurlijk niet zeggen :'D Ze hebben ergens een prijslijst, maar ja, dat moet je zelf natuurlijk een beetje zien. Je kan anders ook Maartje aanspreken? Zij is toch naar Japan gegaan ermee? En god Chi, doe eens wat :'D Voor... Voor EF :'D Ik heb er al eens met haar over gesproken ja, maar zij is best lang gegaan als ik t me goed herinner xD Maar tja, i'll see c: En... oké xD |
|
| |
Waz 3 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 17:44 | |
| Oke klaar met twijfelen. Thanks iedereen die geholpen heeft |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 17:45 | |
| - Zealspark schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Zealspark schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Zealspark schreef:
En oehh, dat klinkt wel leuk Maar idunno, ik denk er al enkele jaren over en geen idee of het haalbaar is met de kosten etc Kosten kan ik natuurlijk niet zeggen :'D Ze hebben ergens een prijslijst, maar ja, dat moet je zelf natuurlijk een beetje zien. Je kan anders ook Maartje aanspreken? Zij is toch naar Japan gegaan ermee? En god Chi, doe eens wat :'D Voor... Voor EF :'D Ik heb er al eens met haar over gesproken ja, maar zij is best lang gegaan als ik t me goed herinner xD Maar tja, i'll see c: En... oké xD Een heel jaar, niet? :'D En god, dat is waar mijn obsessie over Finland is begonnen xD Maar ik ken dat probleem :'D Edit; Ziet er leuk uit, Waz (: - Xx:
Laatst aangepast door .Squirrelpaw op zo 23 okt 2016 - 17:45; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 17:45 | |
| No problem c:
Ik zal mijn eten even gaan opwarmen En morgen MOET ik echt even goed bezig met mijn leven xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 17:46 | |
| ik moet vandaag echt leren en ik heb nog niks gedaan vandaag, letterlijk niks wat doe ik met mijn leven?! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 17:46 | |
- Zealspark schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Zealspark schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Zealspark schreef:
En oehh, dat klinkt wel leuk Maar idunno, ik denk er al enkele jaren over en geen idee of het haalbaar is met de kosten etc Kosten kan ik natuurlijk niet zeggen :'D Ze hebben ergens een prijslijst, maar ja, dat moet je zelf natuurlijk een beetje zien. Je kan anders ook Maartje aanspreken? Zij is toch naar Japan gegaan ermee? En god Chi, doe eens wat :'D Voor... Voor EF :'D Ik heb er al eens met haar over gesproken ja, maar zij is best lang gegaan als ik t me goed herinner xD Maar tja, i'll see c: En... oké xD Een heel jaar, niet? :'D En god, dat is waar mijn obsessie over Finland is begonnen xD Maar ik ken dat probleem :'D
Edit; Ziet er leuk uit, Waz (: Hahaha :') Ik eet nu rijst, zegt veel over m'n obsessie over ZK, niet? xD En ur welcome waz! ^^ |
|
| |
22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 17:47 | |
| - Azola schreef:
- ik moet vandaag echt leren en ik heb nog niks gedaan vandaag, letterlijk niks
wat doe ik met mijn leven?! Dat vraag ik mij ook wel eens af ._. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 17:48 | |
| - Spoiler:
- Zealspark schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Zealspark schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Zealspark schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Zealspark schreef:
En oehh, dat klinkt wel leuk Maar idunno, ik denk er al enkele jaren over en geen idee of het haalbaar is met de kosten etc Kosten kan ik natuurlijk niet zeggen :'D Ze hebben ergens een prijslijst, maar ja, dat moet je zelf natuurlijk een beetje zien. Je kan anders ook Maartje aanspreken? Zij is toch naar Japan gegaan ermee? En god Chi, doe eens wat :'D Voor... Voor EF :'D Ik heb er al eens met haar over gesproken ja, maar zij is best lang gegaan als ik t me goed herinner xD Maar tja, i'll see c: En... oké xD Een heel jaar, niet? :'D En god, dat is waar mijn obsessie over Finland is begonnen xD Maar ik ken dat probleem :'D
Edit; Ziet er leuk uit, Waz (: Hahaha :') Ik eet nu rijst, zegt veel over m'n obsessie over ZK, niet? xD
En ur welcome waz! ^^
Your addiction went too far :'D - Xx:
|
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
Waz 3 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 17:50 | |
| Thanks Cees |
|
| |
22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 17:58 | |
| Oké, later vanavond het karakter uitwerken, heb ik mooi de tijd om er over na te denken xD Misschien geeft Geschiedenis me wat ideeën |
|
| |
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| |
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 okt 2016 - 18:04 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|