|
|
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 okt 2016 - 20:46 | |
| - .Squirrelpaw schreef:
- Fernpaw. schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Fernpaw. schreef:
- Squirrel is beautiful tho <3 Jaypaw would like to meet her ^^
Don't we have a topic? : D I don't know... Do we? xD I believe we do xD Volgens mij niet hoor ;_; Je bedoelt al een langer bestaand topic dan..? |
|
| |
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 okt 2016 - 20:48 | |
| Ik heb ergens een licht buikgevoel dat Fern aan het haten is op arme Thornie. Gravelsmoke ~ Nightthorn ~ Silverdew PM's naar SilverdewThe Devil Within Digital Daggers |
|
| |
| |
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 okt 2016 - 20:50 | |
| Hmpf, heb ik net een uur aan een taak besteed mailt de lk ff dat het verplaatst is naar donderdag 'op aanvraag' xd Had dat ff een uur eerder gezegd hee xd |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 okt 2016 - 20:54 | |
| @Cees; Kijk maar eens tussen de topics van Whiffle door... She's pro-Bloodclan, ook al heeft Claw haar moeder vermoord. Whiffle is opgegroeid in de tijd dat Bloodclan aan de macht was in Thunderclan en heeft het nooit kunnen accepteren dat Thunderclan ze weer heeft verjaagd. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 okt 2016 - 20:56 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Winddancer schreef:
- Hmpf, heb ik net een uur aan een taak besteed mailt de lk ff dat het verplaatst is naar donderdag 'op aanvraag' xd
Had dat ff een uur eerder gezegd hee xd Ach, nu ben je iig al klaar en hoef je voor donderdag niks te doen c': was dat maar waar :') Ik moet nog steeds Frans leren en nog iets dat ik verheten ben haha xD Ik vind gewoon dat 'ie zich moest houden aan de datum die hij tijdens de les gezegd had, meer dan een week op voorhand. Ik durf te wedden dat praktisch iedereen 'm al gemaakt had - en we hebben ook een toets voor Geo morgen, wat altijd heel veel is. We hadden die extra tijd goed kunnen gebruiken xD Also, ik moet gaan nu, ik post morgen wel bij ;3 |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 okt 2016 - 20:56 | |
- Fernpaw. schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Fernpaw. schreef:
- .Squirrelpaw schreef:
- Fernpaw. schreef:
- Squirrel is beautiful tho <3 Jaypaw would like to meet her ^^
Don't we have a topic? : D I don't know... Do we? xD I believe we do xD Volgens mij niet hoor ;_; Je bedoelt al een langer bestaand topic dan..? Je geheugen is geweldig xD
https://www.warriorcatsnl.com/t30625-ts-let-s-do-this Je hebt het gisteren nog aangevraagd. Hier is het topic: https://www.warriorcatsnl.com/t30633-are-owls-tasty-jaypaw#697939 : D I tend to forget things quickly xD Dat is waarom alles in mijn telefonische agenda moet zetten rip #Night: Sowieso xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 okt 2016 - 20:58 | |
| - Roughflower schreef:
- @Cees; Kijk maar eens tussen de topics van Whiffle door... She's pro-Bloodclan, ook al heeft Claw haar moeder vermoord. Whiffle is opgegroeid in de tijd dat Bloodclan aan de macht was in Thunderclan en heeft het nooit kunnen accepteren dat Thunderclan ze weer heeft verjaagd.
Well... : D Squirrel zou haar helemaal zitten onderspammen met vragen over de Bloodclan, denk ik. En dan zeggen dat het toch allemaal heel leuk is met Silver aan de macht. Ja, misschien dat dat niet helemaal goed komt. @ Freedje, haha, altijd handig, nu weet je het op zijn minst xD - Xx:
|
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 okt 2016 - 21:01 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 okt 2016 - 21:01 | |
| @Freed Ze zijn de beste ship ever omg. Gravelsmoke ~ Nightthorn ~ Silverdew PM's naar SilverdewThe Devil Within Digital Daggers |
|
| |
| |
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 okt 2016 - 21:03 | |
| - Nightthorn schreef:
- @Freed
Ze zijn de beste ship ever omg. Ja man <3 Night le pedo |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 okt 2016 - 21:04 | |
- Roughflower schreef:
- @Cees; Kijk maar eens tussen de topics van Whiffle door... She's pro-Bloodclan, ook al heeft Claw haar moeder vermoord. Whiffle is opgegroeid in de tijd dat Bloodclan aan de macht was in Thunderclan en heeft het nooit kunnen accepteren dat Thunderclan ze weer heeft verjaagd.
Well... : D Squirrel zou haar helemaal zitten onderspammen met vragen over de Bloodclan, denk ik. En dan zeggen dat het toch allemaal heel leuk is met Silver aan de macht. Ja, misschien dat dat niet helemaal goed komt.
@ Freedje, haha, altijd handig, nu weet je het op zijn minst xD Wahahaha, dat zal een interessant topic worden :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 okt 2016 - 21:04 | |
| - Fernpaw. schreef:
- Nightthorn schreef:
- @Freed
Ze zijn de beste ship ever omg. Ja man <3 Night le pedo Nightpedo. Is het slecht als ik zeg dat die naam best oké klinkt? Gravelsmoke ~ Nightthorn ~ Silverdew PM's naar SilverdewThe Devil Within Digital Daggers |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 okt 2016 - 21:05 | |
| - Nightthorn schreef:
- Fernpaw. schreef:
- Nightthorn schreef:
- @Freed
Ze zijn de beste ship ever omg. Ja man <3 Night le pedo Nightpedo. Is het slecht als ik zeg dat die naam best oké klinkt?
Thornpedo. Pedonight. Pedothorn. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 okt 2016 - 21:07 | |
| [quote="Fernpaw."] - Nightthorn schreef:
- Fernpaw. schreef:
- Nightthorn schreef:
- @Freed
Ze zijn de beste ship ever omg. Ja man <3 Night le pedo Nightpedo. Is het slecht als ik zeg dat die naam best oké klinkt?
Thornpedo. Pedonight. Pedothorn. [/quote Zie. Dat past allemaal. Nightthorn is Pedo, tis het lot, t past allemaal. Gravelsmoke ~ Nightthorn ~ Silverdew PM's naar SilverdewThe Devil Within Digital Daggers |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 okt 2016 - 21:09 | |
| - Nightthorn schreef:
- Fernpaw. schreef:
- Nightthorn schreef:
- Fernpaw. schreef:
- Nightthorn schreef:
- @Freed
Thornpedo. Pedonight. Pedothorn. [/quote
Zie. Dat past allemaal. Nightthorn is Pedo, tis het lot, t past allemaal. Sorry hoor, maar night is 20 moons en Fern is 9 moons.. dat is een prima leeftijdsverschil als je kijkt in de katten wereld van WC :') 11 moons verschil is nog geen jaar~ |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 okt 2016 - 21:11 | |
| - Roughflower schreef:
- Nightthorn schreef:
- Fernpaw. schreef:
- Nightthorn schreef:
- Fernpaw. schreef:
- Nightthorn schreef:
- @Freed
Thornpedo. Pedonight. Pedothorn. [/quote
Zie. Dat past allemaal. Nightthorn is Pedo, tis het lot, t past allemaal. Sorry hoor, maar night is 20 moons en Fern is 9 moons.. dat is een prima leeftijdsverschil als je kijkt in de katten wereld van WC :') 11 moons verschil is nog geen jaar~ Ferncloud en Dustpelt verschillen toch ook een heleboel, non? Ik denk dat het in de kattenwereld normaal is dat ze op die leeftijd samen komen c: Oh oh oh. Ik ken nog een leuke. T horny. AHAHA. Oké, ik ga dadelijk echt van WC moeten gaan vrees ik xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|