We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Hulp gezocht: logo/animatie zo 16 okt 2016 - 12:38
Hoi lieve aapjes,
Voor mijn school moet ik binnenkort videoblogs gaan bijhouden (reisvlogs) en hiervoor heb ik een animatie 'logo' nodig. Nu heb ik zelf echt twee linkerhanden als het op dit soort dingen aankomt, dus ik vroeg me af of een van jullie me hierbij kan helpen. Het is dus een soort introductie van het filmpje.
voorbeelden:
(vanaf 4 tot 10, introductie van Mr. Ben Brown)
(op 15 seconde, OKBABY logo)
(vanaf 7 tot 12, introductie van Felinehoi)
Ik neig zelf het meest naar het idee van Mr. Ben Brown. Maar ik weet niet of dit haalbaar is etc. Ik hoop echt dat iemand me hiermee kan helpen, een logo alleen zal al goed genoeg zijn (zoals bij OKbaby). Als het niet haalbaar is laat het dan ook hieronder weten hihi.
Belangrijke dingetjes voor het logo of een geanimeerd logo: - Thema reizen - Naam: reismeid
Ik hoop dat iemand kan helpen, voor meer vragen stuur een pb'tje!
Laatst aangepast door Bluewisp op zo 16 okt 2016 - 13:12; in totaal 1 keer bewerkt
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Dus als ik het goed begrijp heb je een soort logo nodig die geanimeerd is om in het begin van filmpjes te plaatsen? Ik wil wel proberen, al heb ik niet geweldig veel ervaring met logo's maken.. Heb je dan misschien kleuren die je erin wilt, of een soort stijl ofzo?