Gabs 351
| |
| Onderwerp: Gabs Gedichten di 9 aug 2011 - 20:18 | |
| okee, aangezien ik een heel hoop gedichten op papier heb staan is het tijd om anderen ze ook eens te laten lezen. Dus daarom kom ik ze hier even droppen. Sommige zijn heel lang, maar ander zijn ook weer heel kort. Kortom er zit variatie in. Maar de meeste komen recht uit mijn hart, en geven vaak aan hoe ik me op dat moment voel. Commentaar is natuurlijk ook wel welkom xD- Spoiler:
Je kunt proberen mij te breken Maar de vraag zal blijven Zal het je ooit lukken. Het is niemand anders ooit gelukt, Waarom jou dan wel? Ik ben te sterk zeggen ze Soms twijfel ik er zelf aan, Ik weet het niet zwak of sterk ik ben het allebei Maar ik zal het niemand laten merken Zwakheid breekt me, maar mijn kracht houdt me overeind Hoelang houd ik dit nog vol Steun zoek ik niet, al heb ik het wel nodig. Ik hoef ook geen onverwachte steun van iemand. Ik heb geen helden nodig. Ik ben zelf mijn eigen held. Haat drijft me verder weg van mijn ware hart. Haat drijft me weg van jou. Niemand had ooit verwacht, dat ik mijn hart zou blootgeven. En toch is het gebeurd. Maar je denkt niet na, zoveel problemen stapelen zich om me heen op. Zoveel dood en verderf. Je weet wie ik ben maar het kan je niks schelen. Mij kan het wel wat schelen. Ik ben een gevaar voor iedereen. Het beest in mij zal vroeg of laat losbreken. En niemand zal me dan kunnen stoppen. Zelfs liefde zal dit beest niet kunnen stoppen.
- Spoiler:
Ik zal altijd sterk zijn ,Zelfs al moet ik je laten gaan. Dat kan zowel op een positieve, Of een negatieve manier. Welke manier dan ook, Het zal gebeuren. En dan zal ik er klaar voor zijn. Sterk zijn voor hen die dat niet kunnen zijn En ik weet dat het nooit makkelijk zal zijn. Ik red me wel, ook zonder hulp van anderen, Hoe onmogelijk het ook zal lijken. Maar laten we hopen dat die dag, Nooit, maar dan ook nooit zal komen.
- Spoiler:
Liefde is mooi, liefde is hard Liefde maakt blind, maar het maakt ook zien Het zal je laten zien wie er echt om je geven. Maar het zal de gedachtes van verraad verdoezelen. Maar als je erachter komt, zal het harde zich tonen. Je zal muren om jezelf sluiten. Je angst verbergen, en je haat wegwerken achter een perfect masker. Niks kan je wat schelen, je wil rust. Vrede vind je in de stilte om je heen. Je hebt er niemand voor nodig. En toch wil je jezelf, diep van binnen openzetten voor de wereld. Laten zien wie je werkelijk bent. Maar je durft niet. Angst om uitgelachen, gepest en weggewerkt te worden. Die angst stopt je volledig. Dat is de enige reden voor die muur om jezelf. Toch zal je hem ooit volledig moeten laten zakken. Angst zal je altijd bijblijven. Je hebt er tijd voor nodig. Langzaam moet je die muur afbreken. Steen voor steen, laag voor laag.
- een engelse:
Will you ever understand how much I'm suffering because of this life? No you won't because you don't know me and you don't know what the fake smile on my face means. Well I wil tell you, it means that I'm in pain, it means I'm suffering, but you will never realize that. You don't even give me a chance to live my own life without screwing it up for me. Well I've got news for you! Everybody that doesn't know me but wants to criticize me: Just go and screw up you own life and let me live mine. You may interfere with my life if you know me. And from those who I though who know me? They don't know me at all. There is almost nobody that I can trust....
- Spoiler:
De wolken gaan voorbij Maar ik ben wie ik ben Niemand zal mij ooit veranderen Wie het probeert zal falen Maar toch ben ik anders Ik durf mijn fouten toe te geven Ik weet dat sommige dingen niet vergeven kunnen worden Datgene waar anderen lijden Spijt ken ik niet meer Iedereen die mij pijn heeft gedaan Zal voelen hoe sterk mijn haat is, Hoe zwaar mijn wraak zal zijn Ik zal niet stoppen, Niet voordat ik klaar ben Maar mensen zijn niet bang, ze vinden me maar een kind Zelfs als ik mijn woede uitschreeuw lachen ze me uit. Ze geloven mij niet Maar dit is het laatste hoofdstuk uit mijn verleden. Ik sluit het af, ik maak er een eind aan Dit was het kind van 7 jaar geleden. Mijn verleden haalt me weer in Maar ik weiger mezelf over te geven Over te geven aan het verlangen om dit voor goed te eindigen Ik zal vechten met alle kracht die ik nog bezit. Ik heb mensen in gevaar gebracht Mensen die om mij geven Mensen die van me houden Maar zij weten niks van mij Vooral niks van mijn verleden Ze denken dat ik om ze geef, Maar ook hen haat ik Ze kunnen er niks aan doen Ze hebben goed voor me gezorgd Vaak alsof ik hun bloedeigen kind was. Maar ik heb hier nooit thuisgehoord Ik heb me nooit thuis gevoeld Verlaten, zo voel ik me , zo heb ik me altijd gevoeld Mijn ouders hebben mij verlaten Doordoor vind men mij zielig Ik ben alles behalve zielig Ik mag dan weinig vrienden hebben, Ik ben sterker dan ooit tevoren Ik zal niet meer gekrenkt worden. Ik zal er voorgoed een eind aan maken. Zodat ik het nu weer, en hopelijk echt voor goed achter me kan laten En dan gewoon weer opnieuw beginnen, Wetend dat ik het verleden nooit zal vergeten, Maar wel achter zal moeten laten Anders zal ik er door vernietigd worden Het zal me uitijdelijk mijn graf in jagen Ik mag daar dan wel in vrede kunnen rusten, Toch wil ik het niet. Ik kan ze niet verlaten, ik kan hem niet verlaten Hij stapte uit het niets mijn leven in. Zonder enige waarschuwing. Maar hij is fout, heel erg fout Zij hoort mijn vijand te zijn, Iedereen wil haar ten onder zien gaan. Dat was mijn taak, maar ik kon het niet Ik was te zwak, ik ben nog steeds te zwak Zij hoort nu bij mij, ik weiger haar los te laten Zij heeft zich vastgeklampt in mijn hart Ik zal alles doen om haar te beschermen. Of dat het waard is? Ik betwijfel het, maar ach... Een gedachtestroom maalt door mijn hoofd, Gevoelens razen door mijn hart. Haat, liefde, twijfel en zelfs angst. Opnieuw heb ik mijn zelfbeheersing verloren. Maar wie is er om het beest te temmen?
Er komen er later nog meer, maar die moet ik nog overtypen xD
Laatst aangepast door Moonpaw op zo 14 aug 2011 - 14:18; in totaal 4 keer bewerkt |
|
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Gabs Gedichten di 9 aug 2011 - 20:19 | |
| already a reaction :
WAUW! ;D |
|
109
| |
| Onderwerp: Re: Gabs Gedichten di 9 aug 2011 - 20:21 | |
| ok daar kan ik niet tegen op met mijn zielige gedichten
Echt nice D:
x) "See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world." |
|
Gabs 351
| |
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Gabs Gedichten di 9 aug 2011 - 20:25 | |
| respect Gabs. Gewoon het goede woord vanaf mij RESPECT!
Laatst aangepast door Darkfire op di 9 aug 2011 - 20:28; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Gabs 351
| |
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Gabs Gedichten di 9 aug 2011 - 20:28 | |
| XD sorry ik verwarde je met iuemand anders ^^'' |
|
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: Gabs Gedichten di 9 aug 2011 - 20:37 | |
| ik weet wie je bedoelt xD Honeyfeather xD maar het geeft niet hoor okee nummer 3 staat er ook bij ~Even the most broken trust can be restored, with a little bit of effort ~- FACE IT!:
- Spoiler:
|
|
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gabs Gedichten di 9 aug 2011 - 20:52 | |
| I'll say: <3 Echt stoer dat je ook in het Nederlands kan dichten! Bij mij mislukt dat altijd xD Ik schrijf dus vooral Engels, maar laatst geen inspiratie D: Respect! ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
Gabs 351
| |
| |
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: Gabs Gedichten za 15 dec 2012 - 0:02 | |
| *Blows away all the dust* het word tijd dat ik hier weer iets bij ga zetten xD: - Spoiler:
Niets is sterker dan de stilte. Niets heeft zoveel kracht, als het zwijgen van de nacht. Niets is sterker dan de stilte. Niets is sterker dan het woord, dat niemand hoort
another one, en misschien typ ik morgen de rest wel over |
|
| Onderwerp: Re: Gabs Gedichten | |
| |
|