Look at me, I'm the cool kid!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfblood
Deputy
Look at me, I'm the cool kid! Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1108
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Look at me, I'm the cool kid!   Look at me, I'm the cool kid! Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 21:05

De jonge poes had zojuist een geniale ingeving gekregen, eentje waardoor ze sowieso haar moeder eens goed trots zou maken. Ze zou namelijk haar eerste prooi vangen vandaag. Of nuja, soort van. De jonge poes sloop zo goed en kwaad als het ging naar de prooistapel toen niemand aan het kijken was en klemde haar kaken om de vleugel van een merel. De poes was echter ongeveer even groot als de merel zelf en moest pittig wat moeite doen om deze helemaal naar de nursery te trekken. De poes was echter vastberaden om haar plan tot uitvoering te brengen, en na wat een eeuwigheid leek kwam ze dan eindelijk aan bij de nursery, waar haar zwart-witte moeder nog lag. Al hijgend kwam Wolfkit tot haar. "Kijk mam!"Sprak ze nog enigzsins buiten adem. "Helemaal zelf gevangen, voor jou!"Met glimmende oogjes keek ze de zwart-witte poes aan, de jonge kitten was er heilig van overtuigd dat haar plannetje zou slagen.

-Eerste post Sinclaw!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Look at me, I'm the cool kid! Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Look at me, I'm the cool kid!   Look at me, I'm the cool kid! Icon_minitimedi 18 okt 2016 - 20:30

Ze had haar jonge kitten even met vernauwde gele ogen gevolgd toen deze de nursery verliet. Echter maakte ze zich niet heel veel druk om haar lievelingskitten. Er waren genoeg warriors in het kamp die duizend maal betere ouders waren dan haar, en haar eigen vader was momenteel niet aanwezig dus dat zou alleen maar meer veiligheid betekenen. Ze moest even slikken. Nee ze zou haar vader nooit meer in de beurt van haar kittens laten nadat haar papsie 'per ongeluk' op Beekit van haar eerste nest gestapt was waardoor de jonge kitten overleden was. Na enkele minuten hoorde ze de hoge stem van haar dochter en draaide haar oen bij zacht snorrend toen ze zei dat ze de merel zelf had gevangen. "Ziet er naar uit dat jij een geweldige warrior gaat worden hmm?" Zachtjes grinnikte ze en duwde haar neus in haar zachte vacht. "Mijn grote sterke jager."
Wolfblood
Deputy
Kip
1108
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Look at me, I'm the cool kid!   Look at me, I'm the cool kid! Icon_minitimevr 21 okt 2016 - 23:27

Mam snorde zacht en Wolfkit keek haar met glimmende, gele ogen aan. Wolfkit was alles behalve dom, en de poes had maar al te goed door hoe Sinclaw een bepaalde hekel aan haar kroost leek te hebben. Tenminste, voornamelijk tegenover haar andere zusjes, zijzelf kon nog wel eens een goed woordje uit haar mond krijgen. En oh boy, niets voelde voor Wolfkit zo goed als een complimentje krijgen van haar ma, zelfs het winnen van een stoeipartij kon daar niet tegen op. "Ziet er naar uit dat jij een geweldige warrior gaat worden hmm?" Wolfkit stak haar borst fier naar voren en knikte heftig. Haast verloor ze haar evenwicht toen Sinclaw haar neus in haar vacht duwde. Ze giechelde zachtjes en spinde zachtjes."Mijn grote sterke jager." Wolfkit leek haast te groeien van trots en haalde speels uit naar het zwarte neusje van haar moeder. "Mamma, als ik later groot ben wordt ik de goedste jager ooit."Verkondigde ze. "En de goedste krijger!"
Sinclaw
Dark forest
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Look at me, I'm the cool kid!   Look at me, I'm the cool kid! Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 16:59

Ze had wellicht nu een momentje van zwakte. De jonge kitten was tenminste niet zo'n falend hoopje ongeluk als de andere en dat kon Sinclaw waarderen. Ja Wolfkit had ergens nog hoop, wat niet zo was voor Feverkit of god, Ferretkit. Nee, die hoefde ze nieteens te zien. Al wat belangrijk voor haar was was Wolfkit opvoeden tot de beste warrior die er maar kon zijn. Een die de wereld door Sin's ogen zag. Ze krulde haar staart om de kitten en beet even richting haar poot toen deze uithaalde naar haar. "Ja dat zal je zeker worden. Je zal een leider zijn. Shadowclan zal voor je buigen." Fluisterde ze zachtjes in haar oor terwijl haar staart over de rug van Wolfkit gleed.
Wolfblood
Deputy
Kip
1108
Actief

CAT'S PROFILE
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Look at me, I'm the cool kid!   Look at me, I'm the cool kid! Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 13:39

Een zwart-witte staart werd om haar kleine lichaam heen geslagen en Wolfkit liet een zacht gespin horen, maar al te blij met haar moeders warme aanraking. Stiekem hoopte ze dat een van haar zusjes haar nu zag, dat ze jaloers zouden zijn. Maar bovenal genoot ze van de woorden die Sinclaw daarna sprak; "Ja dat zal je zeker worden. Je zal een leider zijn. Shadowclan zal voor je buigen." Met ogen zo groot als schoteltjes keek Wolf haar moeder aan. Wow, Wolfstar? Dat klonk eigenlijk wel heel erg gaaf, vond de jonge kittens zo. "Denk je dat echt Mama?" Haar stem was hol van ongeloof, ze zag zichzelf al zitten op de plaats waar Innerstar nu stond, allemaal katten die voor haar bogen. "Dat is zo cool!"Plots kwam er een frons op haar gelaat. "Huh, maar wat gebeurt er dan met Innerstar en Tallshadow?"
Sinclaw
Dark forest
Michelle
1791
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Look at me, I'm the cool kid!   Look at me, I'm the cool kid! Icon_minitimema 31 okt 2016 - 21:02

Een keine grijns lag op haar lippen terwijl ze haar kleintje aankeek en met haar staart over de zachte pluizige vacht strook. "Oh lieverd, je zult je niet zorgen hoeven maken om hen. Ze zullen voor je buigen." Fluisterde ze zachtjes en gaf haar oor een lik. "Het hele woud zal voor Wolfstar buigen." Zachtjes grinnikte ze en begon de kitten langzaam schoon te maken. Ze wist zeker dat haar partner niet al te blij zou zijn als die zou horen wat ze precies tegen Wolfkit zei. Maar dat maakte haar niet uit. Wolf was haar speciale meisje, net zoals Tallpaw haar speciale kleine jongen was.
Wolfblood
Deputy
Kip
1108
Actief

CAT'S PROFILE
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Look at me, I'm the cool kid!   Look at me, I'm the cool kid! Icon_minitimedi 1 nov 2016 - 19:11

Sinclaw had een grijns op haar gezicht en haar zwart-witte staart gleed over de rug van Wolfkit, een fijn gevoel. Ze voelde zich geliefd en gewaardeerd door haar moeder nu, iets wat haar beter liet voelen dan wat dan ook. "Oh lieverd, je zult je niet zorgen hoeven maken om hen. Ze zullen voor je buigen." Fluisterde de poes in haar oor, waardoor ze even met haar warrige oren wiebelde en vol verwondering haar kopje naar het nest van Innerstar draaide. Zou het echt? "Het hele woud zal voor Wolfstar buigen." Ze spinde toen Sinclaw haar warrige vacht begon schoon te likken, een zacht, onhandig en veels te hard geluid voor zo'n klein lichaam. "Mam, ga jij me zo'n coole leider maken dan?"Vroeg ze nieuwsgierig. "Want jij bent natuurlijk nog veel cooler dan ik ben!:
Sinclaw
Dark forest
Michelle
1791
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Look at me, I'm the cool kid!   Look at me, I'm the cool kid! Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 22:38

"Och lieverd, natuurlijk ga ik dat doen." Zachtjes spinde ze en liet haar staart rond de kattin krullen haar even over haar kopje kietelend met het pluizige einde. "Oh lieverd, jij bent de coolste. Beter dan ieder ander. Beter dan je zusjes en veel beter dan je leeftijdsgenoten in de clan en het woud. Je zal een ster zijn later mijn liefste. De grote Wolfstar van Shadowclan." Zachtjes bleef ze spinnen voor ze haar lichaam om de kitten heen krulde. "Blijf maar bij mij. Veilig en geborgen. Altijd." Ze gaf haar nog een zacht likje. "Mama zal jou altijd beschermen mijn liefsste."
Wolfblood
Deputy
Kip
1108
Actief

CAT'S PROFILE
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Look at me, I'm the cool kid!   Look at me, I'm the cool kid! Icon_minitimedo 10 nov 2016 - 21:48

"Och lieverd, natuurlijk ga ik dat doen." beloofde haar zwart-witte moeder, waarna ze haar pluizige staart om de kitten heen krulde en met het puntje de vacht op haar kop in de war bracht. Wolf gunde haar een stralende glimlach en spinde uitbundig bij haar moeders warme aanraking, waar ze zo naar verlangde. Ze vertelde haar dat Sin natuurlijk veel cooler was, wat waar was in de ogen van de poes. Ze voelde toch iets van ontzag voor haar moeder, misschien wel angst, maar bovenal bewondering."Oh lieverd, jij bent de coolste. Beter dan ieder ander. Beter dan je zusjes en veel beter dan je leeftijdsgenoten in de clan en het woud. Je zal een ster zijn later mijn liefste. De grote Wolfstar van Shadowclan." Wow, zo cool! Wolfkit gaapte Sinclaw aan, ongelovelijk. Maar als zij het zei, dan moest het toch wel waar zijn? Al zat ze wel in over haar zusjes, ze was toch niet echt beter? Ferret was onwijs lief en Fever ook, Stanied misschien ietsjes minder maar goed, die had vast haar eigen kwaliteiten. De poes kon er echter niet lang over twijfelen, want Sinclaw's gespin haalde haar uit haar gedachtes en de poes krulde zich om haar heen."Blijf maar bij mij. Veilig en geborgen. Altijd." Wolfkit liet een verstikt knorren horen toen ze een lik over haar koppie kreeg. "Mama zal jou altijd beschermen mijn liefsste." Ze drukte haar warrige kopje tegen haar moeder aan. "Bedankt Mama, ik vind jou echt heel erg lief!"Piepte ze schel waarna ze zich dicht naast haar moeder opkrulde. "Wil je me een cool verhaaltje vertellen?"
Sinclaw
Dark forest
Michelle
1791
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Look at me, I'm the cool kid!   Look at me, I'm the cool kid! Icon_minitimema 14 nov 2016 - 20:34

Een kleine warme glimlach krulde rond haar donkere lippen terwijl ze de jonge kitten verstopte in haar dikke vacht voor ze langzaam knikte. Een verhaaltje. Well. Er was maar een verhaal waar zij mee was opgegroeid en hoewel ze niet zo zwaar meer wou geloven in haar vader wist ze zeker dat Wolfkit van dit verhaal zou genieten. "Er was eens een jonge kater genaamd Darkfire. Hij was de grootste en sterkste krijger van Thunderclan. Duizend maal beter dan zelfs de leader Bluestar. Maar niemand accepteerde hem in Thunderclan. Ze waren allemaal te bang voor de kracht die hij bezat. Dus zette ze hem uit Thunderclan hopend dat hij eenzaam zou sterven. Inplaats van eenzaam blijven besloot Darkfire naar Shadowclan te gaan waar Disturbingvoice leefde. Een poes waar hij verlieft op was geworden. Shadowclan ontving hem met open armen, wetende dat Darkfire een geweldig krijger was. Hier in Shadowclan groeide hij uit tot een held en kreeg kittens. Bonekit, Dimkit en Sinkit." Ze begon lachend te spinnen. "Jouw mama."
Wolfblood
Deputy
Kip
1108
Actief

CAT'S PROFILE
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Look at me, I'm the cool kid!   Look at me, I'm the cool kid! Icon_minitimedo 24 nov 2016 - 22:10

Tot haar grootste genoegen kwam de pluizige staart van haar moeder om haar eens warm te houden, waarbij Sinclaw ook nog eens instemde om een verhaaltje te vertellen. Wolfkit maakte zich comfortabel in haar dikke staart en keek vol bewondering op naar haar zwart-witte moeder, terwijl deze een verhaal begon te vertellen over Darkfire, die stiekem toch wel een klein beetje eng klonk maar vooral erg stoer. Toen er plots een enorme plottwist kwam en Sinkit, Darkfire's dochter, haar moeder Sinclaw bleek te zijn viel Wolfkit's bekje open en het duurde voordat ze iets zei. "Dat is een heel gaaf verhaaltje mam!"Piepte ze opgewonden. "Waar is opa Darkfire nu? Oh! Oh! Mag ik hem ontmoeten, mam?" Lichtjes fonkelden in haar onschuldige, gele ogen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Look at me, I'm the cool kid!   Look at me, I'm the cool kid! Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: