Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH] ma 17 okt 2016 - 16:00 | |
| - Chivypaw schreef:
- Hey
Kan ik me aanmelden voor de moeder? Ik heb kriebels voor een nieuw account c:
ps als het niet lukt kan ze nog steeds verdwijnen en weer worden zoals het vroeger was, maar ik wil het echt wel proberen Je mag je aanmelden voor de moeder, maar je moet wel even kijken of je de druk voor jezelf niet te hoog legt. Als je denkt dat het je toch niet gaat lukken heb ik liever dat je de druk niet op jezelf neemt, maar als je denkt dat je niet te veel hooi op je vork neemt en dat een postje zo nu en dan wel gaat, vind ik het alleen maar leuk als je de club joint! De moeder heeft inderdaad een witte vacht. Oogkleur mag je zelf kiezen omdat de kitten de oogkleur van Crow heeft overgenomen. Ook raad ik je aan om de geschiedenis van Crowfur door te lezen (op zijn profiel) om te zien hoe ze vroeger waren en waarom ze juist vertrokken is. Dit kan enorm helpen bij het bespelen van het karakter! |
|
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH] do 20 okt 2016 - 18:18 | |
| - Fernpaw. schreef:
- Chivypaw schreef:
- Hey
ps als het niet lukt kan ze nog steeds verdwijnen en weer worden zoals het vroeger was, maar ik wil het echt wel proberen Je mag je aanmelden voor de moeder, maar je moet wel even kijken of je de druk voor jezelf niet te hoog legt. Als je denkt dat het je toch niet gaat lukken heb ik liever dat je de druk niet op jezelf neemt, maar als je denkt dat je niet te veel hooi op je vork neemt en dat een postje zo nu en dan wel gaat, vind ik het alleen maar leuk als je de club joint!
De moeder heeft inderdaad een witte vacht. Oogkleur mag je zelf kiezen omdat de kitten de oogkleur van Crow heeft overgenomen. Ook raad ik je aan om de geschiedenis van Crowfur door te lezen (op zijn profiel) om te zien hoe ze vroeger waren en waarom ze juist vertrokken is. Dit kan enorm helpen bij het bespelen van het karakter! true that, ik heb gekozen voor een kitten (like zie de kitten aanmelding van rough & lurking xD) dus misschien komt hier ooit een aanmelding als ik weer kriebels heb en nuiet zo veel druk |
|
Freedje 531 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH] do 20 okt 2016 - 19:18 | |
| - Chivypaw schreef:
- Fernpaw. schreef:
- Chivypaw schreef:
- Hey
ps als het niet lukt kan ze nog steeds verdwijnen en weer worden zoals het vroeger was, maar ik wil het echt wel proberen Je mag je aanmelden voor de moeder, maar je moet wel even kijken of je de druk voor jezelf niet te hoog legt. Als je denkt dat het je toch niet gaat lukken heb ik liever dat je de druk niet op jezelf neemt, maar als je denkt dat je niet te veel hooi op je vork neemt en dat een postje zo nu en dan wel gaat, vind ik het alleen maar leuk als je de club joint!
De moeder heeft inderdaad een witte vacht. Oogkleur mag je zelf kiezen omdat de kitten de oogkleur van Crow heeft overgenomen. Ook raad ik je aan om de geschiedenis van Crowfur door te lezen (op zijn profiel) om te zien hoe ze vroeger waren en waarom ze juist vertrokken is. Dit kan enorm helpen bij het bespelen van het karakter! true that, ik heb gekozen voor een kitten (like zie de kitten aanmelding van rough & lurking xD) dus misschien komt hier ooit een aanmelding als ik weer kriebels heb en nuiet zo veel druk Ik vind het knap van je dat je deze keuze kan maken voor jezelf! En al is het dan niet dit acc, misschien kunnen we nog wel iets anders leuk verzinnen samen |
|
| Onderwerp: Re: Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH] | |
| |
|