Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH] - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Ferndust
Member
Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH] - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH]   Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH] - Pagina 2 Icon_minitimema 17 okt 2016 - 16:00

Chivypaw schreef:
Hey

Kan ik me aanmelden voor de moeder? Ik heb kriebels voor een nieuw account c:

ps als het niet lukt kan ze nog steeds verdwijnen en weer worden zoals het vroeger was, maar ik wil het echt wel proberen

Je mag je aanmelden voor de moeder, maar je moet wel even kijken of je de druk voor jezelf niet te hoog legt. Als je denkt dat het je toch niet gaat lukken heb ik liever dat je de druk niet op jezelf neemt, maar als je denkt dat je niet te veel hooi op je vork neemt en dat een postje zo nu en dan wel gaat, vind ik het alleen maar leuk als je de club joint!

De moeder heeft inderdaad een witte vacht. Oogkleur mag je zelf kiezen omdat de kitten de oogkleur van Crow heeft overgenomen. Ook raad ik je aan om de geschiedenis van Crowfur door te lezen (op zijn profiel) om te zien hoe ze vroeger waren en waarom ze juist vertrokken is. Dit kan enorm helpen bij het bespelen van het karakter!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH] - Pagina 2 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH]   Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH] - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 okt 2016 - 18:18

Fernpaw. schreef:
Chivypaw schreef:
Hey

ps als het niet lukt kan ze nog steeds verdwijnen en weer worden zoals het vroeger was, maar ik wil het echt wel proberen

Je mag je aanmelden voor de moeder, maar je moet wel even kijken of je de druk voor jezelf niet te hoog legt. Als je denkt dat het je toch niet gaat lukken heb ik liever dat je de druk niet op jezelf neemt, maar als je denkt dat je niet te veel hooi op je vork neemt en dat een postje zo nu en dan wel gaat, vind ik het alleen maar leuk als je de club joint!

De moeder heeft inderdaad een witte vacht. Oogkleur mag je zelf kiezen omdat de kitten de oogkleur van Crow heeft overgenomen. Ook raad ik je aan om de geschiedenis van Crowfur door te lezen (op zijn profiel) om te zien hoe ze vroeger waren en waarom ze juist vertrokken is. Dit kan enorm helpen bij het bespelen van het karakter!

true that, ik heb gekozen voor een kitten (like zie de kitten aanmelding van rough & lurking xD) dus misschien komt hier ooit een aanmelding als ik weer kriebels heb en nuiet zo veel druk
Thornfang
Member
Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH] - Pagina 2 Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH]   Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH] - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 okt 2016 - 19:18

Chivypaw schreef:
Fernpaw. schreef:
Chivypaw schreef:
Hey

true that, ik heb gekozen voor een kitten (like zie de kitten aanmelding van rough & lurking xD) dus misschien komt hier ooit een aanmelding als ik weer kriebels heb en nuiet zo veel druk

Ik vind het knap van je dat je deze keuze kan maken voor jezelf! En al is het dan niet dit acc, misschien kunnen we nog wel iets anders leuk verzinnen samen Smile
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH]   Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH] - Pagina 2 Icon_minitime

Half-Clan daughter. [KITTEN-SEARCH]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: