lethargy (Tallshadow)

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

lethargy (Tallshadow)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfpaw''
Member
lethargy (Tallshadow) T1BJi46
Kiki
120
Actief
Don't turn over, turn over the page.
We should rip it straight out.
Then let's try our very best to fake it.

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfpaw''
BerichtOnderwerp: lethargy (Tallshadow)   lethargy (Tallshadow) Icon_minitimezo 2 okt 2016 - 20:38

Wolfkit staarde loom de nursery uit. Hij had amper geslapen doordat ze nieuwe kittens bleven krijsen en piepen. Was hij zelf ook zo geweest in het begin? Want dan snapte hij wel waarom zijn moeder hem hier in Shadowclan gedumpt had. Wat waren die kleintjes vreselijk nu hij zelf wat groter was. Hij had vanmiddag ruzie gehad met een apprentice die hem verteld had dat hij hier niet hoorde en dat hij een smerige rogue was. Daar was Wolfkit een beetje somber van geworden, maar hij zou ze wel laten zien wat hij kon als hij apprentice was. Ergens verder op zag hij Tallshadow lopen. Misschien kon hij hem wel vragen of hij eerder apprentice kon worden, zodat hij ass kon kicken. Met goede moed liep hij naar de kater toe. "Tallshadow? Mag ik je wat vragen?" probeerde hij toen hij dichterbij genoeg was voor de kater om hem te horen.
&Tallshadow
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
lethargy (Tallshadow) 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: lethargy (Tallshadow)   lethargy (Tallshadow) Icon_minitimeza 8 okt 2016 - 1:12

De kater was eigenlijk niet zoveel aan het doen naast doen alsof hij veel aan het doen was. Het was een ingenieuze tactiek die hij ontworpen had in zijn apprenticetijd die ervoor zorgde dat anderen ook aan het werk gingen, naar jouw voorbeeld, terwijl je zelf eigenlijk weinig deed. Nu paste hij hem voornamelijk toe omdat hij niets te doen had, maar dat betekende niet dat de rest niet iets te doen hoefde te hebben right? Misschien was er hier wel een kater in de buurt die zijn vriendinnetje moest spreken, en zette Tall hem nu daartoe aan. In zekere zin was hij dus een relatietherapeut op dat front. Daarnaast kon hij nu ook nog andere dingen doen, zoals reageren op de kleine Wolfkit die op hem af was gestapt. "Jazeker Wolf," Mauwde hij vrolijk, en keek met een glimlach naar de kleine.
Wolfpaw''
Member
Kiki
120
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfpaw''
BerichtOnderwerp: Re: lethargy (Tallshadow)   lethargy (Tallshadow) Icon_minitimema 10 okt 2016 - 15:53

"Jazeker Wolf," hoorde hij terug van Tallshadow terwijl hij opkeek naar de kater. "Gelukkig! Dan kun jij me vast wel eerder apprentice maken toch?" vroeg hij toen aan de kater voor hem. Het was een vrij simpele vraag en in Wolfkit's ogen leek het hem niet zo moeilijk om zoiets eventjes te doen. Die ceremonie's waren zo gepiept, toch? "Ik ben echt al heel goed, geloof me! Ik ben al veel groter dan kittens van mijn leeftijd en ik kan al een beetje vechten. Let op!" zei hij enthousiast terwijl hij uithaalde met zijn poten richting de kater. "Zag je dat? Had ik je bijna helemaal neergehaald!" een glimlach stond op zijn gezicht. "Alsjeblieft Tallshadow? Kun je aan Starclan vragen of ik apprentice mag worden?"
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: lethargy (Tallshadow)   lethargy (Tallshadow) Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 21:44

De ander kwam meteen ter zake. Of hij misschien even sneller apprentice gemaakt kon worden. Hierdoor schoot de kater in de lach en keek hij grinnikend toe hoe de ander naar hem uithaalde. De grote kitten dat hij was speelde de kater mee, en deed alsof hij bijna omviel. Met een onder de indruk zijnde blik keek hij naar Wolf en knikte eens goedkeurend. "Ik ben onder de indruk," Mauwde hij, wat misschien een captain obvious opmerking was, want zijn gezicht, maar who cared. "Is het goed als ik dit met Starclan ga bespreken en dan bij je terugkom?" Vroeg Tallshadow hem nadat de kleine zijn wens had laten horen. Hij was door zijn poten gezakt om op dezelfde hoogte te zijn als de kleine. "En weet Innerstar dit al? Want die is vast ook enorm onder de indruk!" Inner zou het leuk vinden om de kleine zo te zien.
Wolfpaw''
Member
Kiki
120
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfpaw''
BerichtOnderwerp: Re: lethargy (Tallshadow)   lethargy (Tallshadow) Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 18:41

Tallshadow liet weten dat hij onder de indruk was van zijn skills. Nice, een punt voor hem. Wolfkit kreeg een scheve grijns op zijn gezicht. "Is het goed als ik dit met Starclan ga bespreken en dan bij je terugkom?" hij knikte uitbundig. "Ja zeker! Ik ben heel benieuwd wat ze van me zeggen!" zei hij tegen hem, zijn stem vol met enthousiasme. "En weet Innerstar dit al? Want die is vast ook enorm onder de indruk!" Wolfkit haalde zijn schouders op. "Ik weet het niet zeker.. Innerstar is heel druk dus ik wil haar niet teveel storen, anders vind ze me misschien vervelend." hij schoof een beetje met zijn poten. Hij vond het moeilijk om Innerstar of wie dan ook lastig te vallen als ze druk waren. Hij wou niet dat ze hem gingen haten of iets, want dan zouden ze hem misschien uit Shadowclan zetten zoals zijn moeder hem achter gelaten had.
Roughflower
Member
lethargy (Tallshadow) MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: lethargy (Tallshadow)   lethargy (Tallshadow) Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 20:24

Roughflower was op patrouille geweest met Innerstar zelf. Die poes was zeker druk, ze wou zo graag dat de clan sterk bleef, zeker met alle dreigingen die er waren. De ratten, Windclan. Ja, Roughflower begreep wel dat haar oma zo druk was en eigenlijk geen tijd meer had voor wat vrijetijdsbesteding. Maar het leek er ook op dat dat juist het gene was wat Innerstar door liet gaan, die poes had zeker geen makkelijk leven. Roughflower had een jonge kraai van de prooistapel gepakt en zocht vervolgens een plekje op om deze op te eten. Een stukje verder op hoorde ze Wolfkit praten, samen met Tallshadow. Ze hoorde Wolfkit zeggen dat hij niet wou dat Innerstar hem irritant zou vinden. Met een lachje rond haar lippen kwam ze naar de twee toe, lettend dat ze niet te dichtbij kwam, omdat het qua zicht nogal moeilijk in te schatten was. Haar ogen gleden naar de zwarte vlek in haar zichtveld. "Wolfkit, ik weet zeker dat Innerstar je niet vervelend vind," zei ze met een grijns. Vervolgens gingen haar slechtziende ogen naar de bruine, grotere vlek met wat zwart, in haar zichtveld. "Hé creap," begroette ze de kater met een flauwe grijns. "Wolfkit, wist je dat deze grote kater mijn zusje altijd bang maakte?" Vroeg ze. "Of eigenlijks nog steeds doet," vervolgde ze. Haar heldere, blauwe ogen waren plagerig. Haar kraai lag nu voor haar poten, daar zou ze straks wel aan beginnen.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: lethargy (Tallshadow)   lethargy (Tallshadow) Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 13:32

Tall kon het niet laten even teder te glimlachen toen de kleine vol enthousiasme reageerde. Zouden zijn eigen kittens zo geweest zijn als ze geleefd zouden hebben? Misschien wel, maar helaas ging Inner meer over deze zaken dus hoezeer Tall het ook zou willen, hij kon niet zoveel. Vandaar dat hij de kleine aanraadde ook naar de leidster toe te gaan. Het antwoord verbaasde hem een beetje. "Ik weet het niet zeker.. Innerstar is heel druk dus ik wil haar niet teveel storen, anders vind ze me misschien vervelend." Zijn mond ging even open en een verzekerende blik verscheen op zijn gezicht. Een ander was hem echter voor met antwoorden.
Een brede grijns verscheen op zijn gezicht toen Roughflower plots verscheen en de kleine ervan verzekerde dat Inner hem niet vervelend zou vinden. Bij het horen van haar groet aan hem hief hij grinnikend zijn ogen ten hemel. "Ik ga die naam nooit kwijtraken he?" Grinnikte hij de jongere poes toe, en schudde quasi-melancholisch zijn hoofd. "Wolfkit, wist je dat deze grote kater mijn zusje altijd bang maakte?" Tall deed dramatisch zijn poten over zijn hoofd uit spelende schaamte, maar keek er met een oog tussendoor naar de kit, daarmee knipoogde hij ten teken dat hij minder eng was dan Rough deed denken. Hopelijk. "Moeten we daar niet bij vertellen dat jouw zusje begon?" Mauwde hij plagend naar de poes toen deze hem op haar beurt ook plagend aankeek.
Wolfpaw''
Member
Kiki
120
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfpaw''
BerichtOnderwerp: Re: lethargy (Tallshadow)   lethargy (Tallshadow) Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 23:06

Er kwam nog een poes aangelopen. Zij was ook familie van Innerstar, dat wist hij wel! Ze verzekerde hem dat Innerstar hem niet vervelend vond. Maar hij wist het niet zeker. "Wolfkit, wist je dat deze grote kater mijn zusje altijd bang maakte?" ongelovig ging zijn blik naar Tallshadow toe. "Echt waar? Zo eng ziet hij er niet uit." zei hij rustig. Tallshadow zag er altijd aardig uit. "Moeten we daar niet bij vertellen dat jouw zusje begon?" Wolfkit wist niet precies waar de twee katten het over hadden samen. Hij was er niet bij geweest. Zij blik ging weer naar Roughflower toe. "Roughflower? Is iemand wel is eerder apprentice geworden? Ik wil heel graag al apprentice worden omdat ik de kittens niet leuk vind om mee te spelen. Tallshadow ging het aan Starclan vragen maar straks zeggen ze dat ik weg moet uit Shadowclan omdat ik niet helemaal hier hoor!" zijn ogen werden groter naarmate hij verder vertelde. Hij vond zijn eigen verhaal toch wel een beetje eng als hij het zo vertelde.
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: lethargy (Tallshadow)   lethargy (Tallshadow) Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 23:21

"Ik ga die naam nooit kwijtraken he?" Had Tallshadow terug gereageerd en Roughflower vatte dat op als een terug begroeting. "Nee zeker niet," zei ze daarom ook met een knipoog. Vervolgens vertelde ze aan Wolfkit hoe Tallshadow haar zusje altijd bang maakte. Vervolgens vroeg Wolfkit of het echt waar was, waarop Tallshadow zei dat het haar zusje was die begon. Roughflower lachte. "Tallshadow ziet er zeker niet eng uit, meer een watje," zei ze zonder pardon en ze stak even plagerig haar tong uit. "Maar diep in zijn hart zit veel duisternis dat heel erg eng is," vervolgde ze. "Slatefur kan het je allemaal navertellen." Bij de volgende vraag vernauwde ze haar ogen. Ja, vroeger waren er zeker kittens eerder apprentice geworden. Dat was in de tijd van Rushspirit, hij werd zelfs Rushstar genoemd. Zijn rechterhand was toen Stunspore geweest. Ze schudde haar kop. "Natuurlijk mag dat niet," vertelde ze. Haar moeder en vader hadden het nog mee gemaakt. "Mijn moeder heeft het mee gemaakt dat kittens apprentice werden, maar dat heeft Starclan verboden, toen dat gebeurde was er ook een hele slechte kat aan de macht, dat was nog voor Shrewstar," vertelde ze en keek toen naar Tallshadow, misschien wou hij het verhaal aanvullen. Zijzelf begon haar kraai te plukken.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: lethargy (Tallshadow)   lethargy (Tallshadow) Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 14:38

Hij knikte heel hard toen Wolfpaw bijviel over dat het niet logisch leek dat Tall zo zou doen, zie je wel, hij was lief! Maar toen hij verder Rough hoorde schoot de kater in de lach en stak zijn tong uit, wat zijn case niet echt hielp. Bij het horen over de duisternis keek hij Wolfpaw sneu aan en knikte weemoedig. "Het is een serieus probleem, ik zoek al hulp maar het is lastig," Mauwde hij op verdrietige toon, maar met ondeugende twinkeling in zijn ogen. Daarna ging het verder over dat Wolf graag apprentice wilde worden, wat toch wel heel schattig was, maar de vraag die erin verscholen lag deed denken aan tijden van voordat hij en Rough er geweest waren. Iedereen kende echter het verhaal, elders hielden ervan het te vertellen. Ook de poes begon er nu een deel van te vertellen, en meteen plofte Tall neer op de grond en ging comfortabel liggen met ruimte zodat Wolf warm tegen hem aan zou kunnen kruipen. Verwachtingsvol keek hij op naar Rough, en gaf haar een aanmoedigende nudge toen ze hem aankeek. Hij hield van vertellen ja, maar nee, nu was het haar beurt. Hij boog zich naar Wolf en fluisterde zacht "Roughflower kan heel goed vertellen," En keek toen weer naar de poes. Hij zat er klaar voor.
Wolfpaw''
Member
Kiki
120
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfpaw''
BerichtOnderwerp: Re: lethargy (Tallshadow)   lethargy (Tallshadow) Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 23:26

Tallshadow liet zich neervallen en Wolfkit volgde zijn voorbeeld al snel en plofte tegen de kater aan neer. "Roughflower kan heel goed vertellen," fluisterde hij naar hem. Zijn grote kittenoogjes keken naar Roughflower. "Wil jij het vertellen alsjeblieft? Ik heb dat verhaal nog nooit gehoord!" zei hij enthousiast tegen de poes. Kittens die apprentice werden? Duistere tijden? Dat klonk als iets spannends. Hij was zelf nog lang niet geboren geweest toen dat gebeurde. Zelfs Roughflower en Tallshadow waren er nog niet geweest! Dat moest dan wel eeuwen geleden zijn! Wolfkit wachtte in spanning af tot Rough ging vertellen.
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: lethargy (Tallshadow)   lethargy (Tallshadow) Icon_minitimedo 10 nov 2016 - 20:10

Omdat Roughflower Tallshadow toch wel mocht en haar zus eigenlijk best wel een aansteller kon zijn, besloot ze toch om Tallshadow weer terug in een goed plaatje te zetten. "Maar mijn zus, Slatefur, is ook wel een beetje een dramamaker, hoor," grinnikte ze. Toen vertelde Roughflower over de reden waarom Wolfkit nog geen apprentice mocht worden en dit eindigde in het vertellen van het beruchte verhaal van Shadowclan. Wolfkit smeekte en toen haalde ze diep adem en besloot het verhaal vanaf het begin te vertellen. "Oké dan, maar ik was er zelf niet bij! Ik moet het doen met wat mijn moeder en mijn oma me verteld hebben," vertelde Roughflower.
"Vele moons geleden, toen mijn oma, Innerstar, nog maar een young warrior was en nog maar net haar eerste nestje kittens had, waaronder mijn moeder, Fawnstep, waren Brokenstar en Raindrop de leider en deputy van Shadowclan," vertelde Roughflower. "Zij waren echter allebei ziek geworden en stierven," vertelde ze. "Hier maakte de beruchte Rushspirit en zijn linkerhand Stunspore gebruik van en de beide katers wisten aan de macht te komen door Shadowclan te manipuleren met hun mooie praatjes," vertelde Roughflower. "Rushspirit werd zogenaamd Leader, wat hij fakete, en Stunspore werd de zogenaamde deputy. Ze waren allebei heel slecht en probeerde de hele clan slecht en enorm gevreesd te maken," vertelde ze. "Beide katten gingen recht tegen de warrior code in, ze veranderde de warrior code zelfs. Kittens mochten met 3 moons al getraind worden! Maar daardoor gingen vele kittens dood," vertelde Roughflower. "Zwakke katten werden nog nauwelijks verzorgd en iedereen die tegen Rushspirit of Stunspore inging kreeg een lijfstraf, wat kon uitlopen tot de dood," vertelde ze. "Maar nu onze grote helden van het verhaal! Shrewstar en Innerstar, toen nog Shrewleap en Innerghost," vertelde Roughflower. Ja, eigenlijk waren beide katten grote legendes en hadden ze Shadowclan gered! "Samen hadden ze een groepje katten verzameld die het aandurfde of Rushspirit en Stunspore van hun troon af te schoppen. Ze vochten en uiteindelijk werden de slechte katten verslagen. Rushspirit en Stunspore zijn sinds dien niet meer in Shadowclan," vertelde Roughflower. "Stunspore was nog ontsnapt, maar hij zou vast niet meer leven en volgensmij was Rushspirit gestorven tijdens dat gevecht," vertelde Roughflower, even aarzelend. Over de doden werd nooit echt gestorven. Doden was niet iets om trots op te zijn, in geen enkele geval. "De clan en Starclan koos Shrewleap tot de nieuwe leader van Shadowclan en Shrewleap, koos Innerghost tot de deputy. Zo is Shrewstar leader geworden en Innerstar deputy," vertelde Roughflower met een trotse glimlach. Shrewstar en Innerstar zijn Shadowclans legendes.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: lethargy (Tallshadow)   lethargy (Tallshadow) Icon_minitimema 14 nov 2016 - 21:48

De kleine nestelde zich tegen hem aan, en samen keken ze verwachtingsvol naar de poes die voor hen stond, Tall zelfs een beetje glimlachend. Lang geleden sinds iemand hem een verhaal had verteld. Hij had ook niet overdreven toen hij had gezegd dat de poes dit goed kon, ze was serieus goed. "Vele moons geleden, toen mijn oma, Innerstar, nog maar een young warrior was en nog maar net haar eerste nestje kittens had, waaronder mijn moeder, Fawnstep, waren Brokenstar en Raindrop de leider en deputy van Shadowclan," Tall was hier voor de special effects, een "oooh.." klonk zacht uit zijn mond, en met grote ogen keek hij Wolf aan waarna zijn blik weer snel naar Rough keerde. Een 'nee' klonk zacht uit zijn mond toen ze verder vertelde over hoe de twee valseriken probeerden aan de macht te komen. "Rushspirit werd zogenaamd Leader, wat hij fakete, en Stunspore werd de zogenaamde deputy. Ze waren allebei heel slecht en probeerde de hele clan slecht en enorm gevreesd te maken," Even eerlijk, het gevreesd deel was ze redelijk gelukt. "Beide katten gingen recht tegen de warrior code in, ze veranderde de warrior code zelfs. Kittens mochten met 3 moons al getraind worden! Maar daardoor gingen vele kittens dood," Dat was een uitermate slecht deel waarbij Tall even zacht tegen Wolf aanduwde, dat wilden ze natuurlijk niet! Een kleine juich was te horen toen zijn moeder en Inner genoemd werden. Het einde verschilde per keer dat dit verhaal verteld werd, maar dat maakte de kater helemaal niet uit, ze had het heel goed verteld, en hij klapte dan ook in zijn poten, naar haar glimlachend. "Ik zei toch dat ze de beste was!" Mauwde hij naar Wolf die naast hem zat.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: lethargy (Tallshadow)   lethargy (Tallshadow) Icon_minitime

lethargy (Tallshadow)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: