| Planning minimeet België: Kerstmis 2016 | |
|
|
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 zo 18 dec 2016 - 14:53 | |
| hallo en sorry voor mijn afwezigheid! Exames en andere omstandigheden maken dat ik weinig tijd heb op het moment. Is er nog steeds interesse in deze minimeet? Voorlopig is dit de lijst van wie komt en wie misschien komt: KomenLau - Cyber Beertje - Chivypaw Bo2 - Lurkingshade Lizardpath - Yanthe zoé - Innerbreeze MisschienCynthia - Acorndust Kip - Routpaw (+ misschien een vriendin) Bunny - Winddancer gelieve het te melden als er iets veranderd is de meeting zal nog steeds zijn: 6 januari om 12u aan de kathedraal van Antwerpen en rond 5uur vertrekken we naar huis vanaf de kathedraal. Als je niet op tijd daar bent, vertraging hebt, er iets tussen is gekomen,.. Laat dan iets van je horen (nummers uitwisselen is dus wel handig) zodat we niet oneindig op je wachten. Yanthe kan jij nog steeds? Een gids is namenlijk zeer handig! Voor mensen die iets te eten willen kopen in macdonalds, of op de kerstmarkt zelf ofzo is het handig wat zakgeld mee te nemen. Ook voor wie ergens op de kerstmarkt iets wilt kopen. Hoop dat dit voor iedereen gaat of moet er iets veranderd worden? laat iets weten plz! <3
Laatst aangepast door Cyber op ma 19 dec 2016 - 13:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 zo 18 dec 2016 - 22:06 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 wo 21 dec 2016 - 21:31 | |
| KomenLau - Cyber Beertje - Chivypaw Bo2 - Lurkingshade Lizardpath - Yanthe MisschienCynthia - Acorndust Kip - Routpaw (+ misschien een vriendin) Bunny - Winddancer Zoé - Innerbreeze UPDATE: Zoé (innerbreeze) staat op misschien door gebrek aan vervoer voorlopig. (heeft ze me laten weten) Kan de meet een half u verlaat worden? ipv 12u dus om 12u30 (half 1) aan de kathedraal? Ik geraak er niet op tijd xD Kan plz iedereen even laten weten of ze kunnen of niet? Ookal sta je al op "komen" alvast bedankt! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 do 29 dec 2016 - 17:52 | |
| Sorry voor de dp, maar ik doe een dp ipv een edit om deze reden: dan bumpt dit topic nog eens naar boven en hoop ik updates te krijgen van de "komers" en "misschieners". Bedankt voor het begrip :")
Ik heb iedereen die niet heeft geconfirmd te kopen een pm gestuurd op het opgegeven account! Tot dat deze mensen gereageerd hebben ga ik ze op "misschien" zetten. Laat dus snel iets van je horen want het is nog maar een weekje.
Komen Lau - Cyber (+ misschien een vriend) Yanthe - Lizardpath
misschien Beertje - Chivypaw Bo2 - Lurkingshade Cynthia - Acorndust Kip - routpaw (+ misschien een vriendin) Bunny - winddancer Zoé - Innerbreeze
update van de tijd: wegens bereikbaarheid etc is het officieële uur nu dit: 13:00 tot 17:00 afspreken aan de kathedraal van Antwerpen! |
|
| |
Butter 92 Actief "Faith is not believing without proof, but trust without reservation."
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 do 29 dec 2016 - 17:54 | |
| Ik kom c:
Chivypaw - Beertje |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 do 29 dec 2016 - 17:59 | |
| even update dan voor mezelf haha, dat ik me niet ga vergissen:
Komen Lau - Cyber (+ een vriend Kai) Yanthe - Lizardpath Beertje - Chivypaw
misschien Bo2 - Lurkingshade Cynthia - Acorndust Kip - routpaw (+ misschien een vriendin) Bunny - winddancer Zoé - Innerbreeze
update van de tijd: wegens bereikbaarheid etc is het officieële uur dit: 13:00 tot 17:00 afspreken aan de kathedraal van Antwerpen! |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 zo 1 jan 2017 - 23:31 | |
| UPDATE Komen Lau - Cyber (+ een vriend Kai) Yanthe - Lizardpath Beertje - Chivypaw
misschien Bo2 - Lurkingshade Kip - routpaw (+ misschien een vriendin) Bunny - winddancer Zoé - Innerbreeze
OFFICIEEL UUR 13:00 tot 17:00 afspreken aan de kathedraal van Antwerpen!
EXTRA IK zal degene die op 'misschien' staan morgen even een pm sturen om te vragen of jullie wel/niet komen. Dan weten Lau, ik en de anderen dat we niet op mensen moeten wachten die misschien niet gaan komen. |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 ma 2 jan 2017 - 17:26 | |
| Zo direct weet ik nog niet of ik vervoer heb, dus is er misschien iemand dat uit dezelfde richting komt met de bus of auto? Zou ik misschien met iemand mee mogen rijden? |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 di 3 jan 2017 - 13:00 | |
| Ik kan jammer genoeg ook niet komen, of ze moeten van gedachten veranderen de dag voordien ofzo ;c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 di 3 jan 2017 - 13:27 | |
| UPDATE Komen Lau - Cyber (+ een vriend Kai) Yanthe - Lizardpath Beertje - Chivypaw
misschien Bo2 - Lurkingshade Kip - routpaw (+ misschien een vriendin) Zoé - Innerbreeze
EXTRA YANTHE zal degene die op 'misschien' staan morgen even een pm sturen om te vragen of jullie wel/niet komen. Dan weten yanthe, ik en de anderen dat we niet op mensen moeten wachten die misschien niet gaan komen. |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 wo 4 jan 2017 - 0:38 | |
| Ik zal, zoals het er nu ong uitziet, komen! ^^ If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 wo 4 jan 2017 - 11:13 | |
| EDIT
UPDATE Komen Lau - Cyber (+ een vriend Kai) Yanthe - Lizardpath Beertje - Chivypaw Bo2 - Lurkingshade
misschien Kip - routpaw (+ misschien een vriendin)
EXTRA YANTHE zal degene die op 'misschien' staan morgen even een pm sturen om te vragen of jullie wel/niet komen. Dan weten yanthe, ik en de anderen dat we niet op mensen moeten wachten die misschien niet gaan komen. (pm's zijn verstuurd) |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 do 5 jan 2017 - 14:28 | |
| UPDATE Komen (totaal = 4 + 1vriend) Lau - Cyber (+ een vriend Kai) Yanthe - Lizardpath Beertje - Chivypaw Bo2 - Lurkingshade
OFFICIEEL UUR 13:00 tot 17:00 (einduur kan ter plekke nog besproken worden c;) afspreken aan de kathedraal van Antwerpen!
MEENEMEN! >> Een beetje geld en/of iets om te eten. Je kan ook geld meenemen om andere dingen te kopen. Het is solden, dus het kan goed zijn dat we hier en daar een winkeltje binnen lopen xD >> Handschoenen, er is (normaal) een schaatsbaan aanwezig. (degene die een A-kaart hebben, neem deze mee). >> Goed humeur! |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 do 5 jan 2017 - 18:28 | |
| Het spijt me zo... ik heb dit ook via pb en zo gezegd maar ik kan helaas niet mee door persoonlijke redenen... Sorry Het is door iets hevigs die vandaag is gebeurd, ik kan het evt uitleggen via pb, maar voor nu zou ik liever een tijdje alleen willen zijn en de rotzooi op willen ruimen die ik vandaag heb gemaakt... SIgh.
Bedankt voor het begrip, Bo2 If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 do 5 jan 2017 - 19:20 | |
| Tegen alle verwachtingen in kan ik wel komen! Het is een heel gedoe om het te plannen sinds het een vervelende richting is voor ons (we moeten altijd door Brussel en dat vind mijn vader niet zo fijn :')) Het kan dus zijn dat ik niet om stipt 13:00 aan de kathedraal sta. Is het misschien mogelijk om een GSM nummer van iemand te krijgen zodat ik dan kan verwittigen wanneer het ietsje langer zal duren? c: Ik zou ook om 16:00 weer moeten vertrekken aan de kathedraal om een beetje op een deftig uur thuis te zijn.
also, @bo; ik denk wel dat we allemaal snappen dat er soms persoonlijke dingen tussenkomen, en ik hoop dat alles snel in orde komt <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 do 5 jan 2017 - 19:35 | |
| UPDATEKomen (totaal = 4 + 1vriend) Lau - Cyber (+ een vriend Kai) Yanthe - Lizardpath Beertje - Chivypaw Bunny - Redpaw* OFFICIEEL UUR13:00 tot 17:00 (einduur kan ter plekke nog besproken worden c;) afspreken aan de kathedraal van Antwerpen! MEENEMEN!>> Een beetje geld en/of iets om te eten. Je kan ook geld meenemen om andere dingen te kopen. Het is solden, dus het kan goed zijn dat we hier en daar een winkeltje binnen lopen xD >> Handschoenen, er is (normaal) een schaatsbaan aanwezig. (degene die een A-kaart hebben, neem deze mee). >> Goed humeur! @Bunny, yay! ;') Ik kan je mijn gsm nummer alvast geven, zo heb je iets. Wel gebeurt het soms dat ik ineens geen ontvangst heb of je smsje etc niet direct merk xD Maar normaal gaat alles fijn! Gewoon door drukte kan ik wel eens vergeten elke seconde op mijn gsm te kijken We zullen niet zonder je vertrekken alvast haha. Ik stuur pb! |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 vr 6 jan 2017 - 19:38 | |
| Het was tof vandaag, jammer dat het zo kort was want de tijd is echt gevlogen! - Ik heb hier natuurlijk de groepsfoto's:
De ingezoemde versie! Van links naar rechts: Lau - Beer/Lilith - Yanthe - Kai - Ik/Bunny En dit is de link voor de andere versie's die mijn moeder gemaakt heeft: https://goo.gl/photos/6vwX6J92vc1KuBMZ8
|
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 vr 6 jan 2017 - 20:10 | |
| Ik vond het een super leuke meet c: hier is nog een selfie van Yanthe en mij (ook ineens de volgorde van links) in het tramstation <3 ♡ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Planning minimeet België: Kerstmis 2016 | |
| |
|
| |
|