Little but brave GZ}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Little but brave GZ}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Chivysniff
StarClan
Little but brave GZ} Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitimezo 25 sep 2016 - 22:18

Jij daar.
Ik?
Ja jij.
Wat?
Je bent Gast toch he?
Ehm ja waarom?

Ik heb een vriend nodig. Een vis vriend ofcourse. Eentje die groter is als ik, sterker is als ik en ouder is als ik. Ik heb een gespierde vriend nodig die mij altijd beschermd. Daarbij moet hij luisteren naar mij en altijd trouw blijven. Hij moet net zoals mij leven. Geen liefde en geen kittens. Een hard leven. Ik heb een zombie nodig die mij blindelings vertrouwd en waarop ik kan vertrouwen. Hij moet mij leren vechten. Het belangrijkste is, is dat hij me moet leren liefhebben. Want dat kan ik niet. Ik ken geen liefde, niet voor mijn broers, niet voor mijn ouders en niet voor de clan. Hij moet me leren loyaal zijn, vriendschap en liefde voelen, maar ik mag zelf niet houden van.

Ik denk dat ik wel zo iemand ken.

Wie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Little but brave GZ} 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitimezo 25 sep 2016 - 22:25

Ik heb Underwater wel.. Alleen hij heeft wel kittens.. (maar hij is zeker een goedhartige brombeer.)
Astralkit~
Member
Little but brave GZ} T5g1nc
Derpje
109
Actief
"Extremism is never the solution"

CAT'S PROFILE
Rank:
Astralkit~
BerichtOnderwerp: Re: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitimezo 25 sep 2016 - 22:27

Little but brave GZ} 2ir44s4
General

Name: Blazingdust
Meaning:
Blazing = Brandende (Door het sterke vuur in de Clan van vertrouwen)
Dust = Stof (Door zijn zandkleurige vacht)
Clan: Riverclan
Former Ranks: Kitten, apprentice, Young Warrior
Rank: Warrior
Future ranks: Senior Warrior//?Deputy?//?Leader?//Elder
Bloodline: 75% RC 25% BC

Ouside

Fur: Egaal, zandkleurig
Eyes: Groen achtig
Built keywords: Massief//Slank//Hoog op poten//Lange scherpe nagels//Korte glanzende vacht//
Species: Singapura (dat zoek ik op om deze plaatjes te vinden)
Built long:
Blazing is eigenlijk een kater die best hoog in de lengte is, door zijn lange stevige poten. Hierdoor is hij best snel en ook krachtig, ergens heeft hij toch een smal dun lichaam. Al is hij toch zwaar gespierd, komt dit door zijn afkomst dat hij erg slank is. Al heeft hij een slank lichaam door zijn Riverclan built om zich snel voort te bewegen in het water maar ook op het land, toch heeft hij best een smal lichaam. Hierdoor kan hij zich makkelijk voortbewegen en is hij best lenig, door zijn 25% Bloodclan kant heeft hij best scherpe en lange nagels. Dit alles komt wel ongeveer goed, hij even tot iets groter dan een normale kat alleen door zijn hoge poten lijkt het vaak dat hij hoger is. Al is hij een snelle krachtige vechter, hij heeft veel kracht en snelheid om in te zetten hierdoor is hij erg goed in vechten. Zijn glanzende vacht komt eigenlijk door zijn Riverclan bouw waardoor hij zich makkelijker kan voort bewegen in het natten water, al komt dit ook door de hoeveelheid vis dat hij eet. Al door zijn built is hij erg goed al in vechten en heeft hij daarin al vele voordelen, hij kan namelijk makkelijker iemand van zich afkrijgen of juist hardere klappen geven door zijn kracht en snelheid.
Skills:
Normaal zonder punten:

Warrior (+8)
Strength: 3
Defense: 5
Speed: 3
Stamina: 6
Intelligence: 3

Met punten:

Warrior
Strength: 3 + 4
Defense: 5
Speed: 3 + 4
Stamina: 6
Intelligence: 3

Inside

Likes: Lekker eten//Gezelschap//Clan//Liggen//Vechten//Actie//Medicijnen//Schaduwen
Dislikes: Regen//water//Weinig doen//Praten//De zon
Character keywords: Eten//Rustig//Kalm//Protectief//Lui//Loyaal//Volgend//Luisterend//Een goede vriend//Hard//Aardig//Naïeve//Optimistisch//Serieus//
Character recap:
Blazing is eigenlijk een kat wat enorm houd van lekker eten, hij doet daarvoor echt alles. Dus ja.. Hij houd enorm van eten, daarbij is hij erg kalm en rustig. Een gevaarlijke situatie? kan hij wel aan, al praat hij ook niet echt veel en daarbij luistert hij graag naar anderen dan dat hij zelf praat. Veder is hij erg verdedigend, als hij iemand graag mag geeft hij er echt alles voor op om bij die gene te zijn of deze te beschermen. Helemaal als het hem eten geeft #Nomnomnom, daarbij is hij ook erg loyaal aan die gene. Al is hij een goede krijger en een goede vechter, laat hij wel zien dat hij niet helemaal gevoelloos is. Hij is erg vriendelijk tegen andere katten en is hij echt te vaak te optimistisch over zaken, oh er is een oorlog, komt wel goed joh. In the end we all gonne be friends again right? Dus hij denkt over alles wel het vrolijke erachter, over een gevecht, over afspraken, over straffen en over erge gebeurtenissen. Al is hij ook als het moment er aan komt erg serieus en dat is ook snel te merken, hij heeft namelijk nooit echt een glimlach alleen als hij eet en als hij iets heel erg leuk vind.
Character Long:

::Eten::
Deze kater is een enorme fan van eten, dit heeft eigenlijk een beetje met zijn verleden te maken waarom hij er zo van houd of ja van medicijnen. Al is deze kater een apart type en kiest vaak voor het eten vis, als het er niet is dan eet hij ook vaak niks. Hij heeft namelijk een stand vasten mening dat ze Riverclanners zijn en dat ze vis moeten gaan knagen, hij heeft zo hier en daar zijn gekke eten trekjes. Al houd hij enorm van eten en maakt dat hem helemaal blij, helemaal als hij daarna helemaal niks meer hoeft te doen. Dan kan hij in alle rust en stilte eten, dan is daarbij ook zijn favoriete plek in de schaduw. Als het winter is vind je hem zelfs in de schaduw met een prooi en als je hem niet vind dan weet je dat er op dat moment geen vis is en dan gaat hij ook vaak op jacht naar vis, al jaagt hij ook graag op andere prooi dieren. Hij geniet namelijk erg graag van het jagen, al is hij er niet zo'n pro in zoals de meesten vind hij het wel erg leuk want dan is er eten en zullen ook andere katten kunnen genieten van het eten.

::Rustig/Kalm::
Blazing is vrijwel rustig en behandeld vaak ook wel alles kalmpjes, als er iets is haalt hij zijn schouders op en gaat hij aan het werk want ja hij moet wel ervoor zorgen dat alles perfect verzorgd is in de Clan. Als er iets aan de hand is neemt hij ook vaak zijn tijd ervoor of het moet heel dringend zijn, dan zal hij er gelijk voor gaan. Al is veel van de Clan zaken hem niet echt dringend, hij is daarvoor gewoon vaak kalmpjes want ja vaak lossen andere het wel op. Al kan hij weleens kwaad worden, al zal hij nooit zomaar schreeuwen of andere stuff. Vaak behandeld hij de situatie gewoon wel kalmpjes, ze hebben toch wel de tijd. Al is dit wel een van zijn negatieve en positieve dingen, hij strest niet tijdens zo'n situatie al gaat hij er ook niet gelijk op af. Hij staat ook vooral als de laatste in de rij ook voor het eten, eerst kijkt hij of iedereen gegeten heeft en daarna gaat hij pas aan de slag.

::Protectief/Loyaal::
Hij is erg verdedigend naar iets waarin hij zijn vertrouwen in legt, hij zal katten beschermen die alles voor hem betekenen. Hierdoor doet hij namelijk echt zijn best om te laten zien dat hij goed kan vechten, want vaak doet hij niet eens zijn best in een gevecht alleen als het gaat om iemand die belangrijk is dan gaat hij pas echt vechten. Een van zijn hobby's is wel vechten alleen hij neemt vaak aan dat er niks ergs mee bedoeld wordt waardoor hij ook het zal zien als stoeien, al zou het wel erg voor hem zijn als zijn vriend(en/in/innen) in een gevecht raakt vaak gaat hij dan wel echt vechten of als andere zeggen dat hij ervoor moet vechten. Hij is daarin heel verdedigend en zal er ook alles voor doen zodat die gene niet gewond raakt, eigenlijk is hij gewoon heel erg trouw naar de katten om zich heen en niet echt zijn Clan. Hij zal namelijk alles verdedigen waarvan hij houd of vertrouwd en dat vallen vaak onder weinig katten, daarin maakt zijn Clan niet meer uit als hij maar die gene trouw is. Daarin is hij erg loyaal, in zijn beste/goede vrienden. (Al zou hij alleen Chivy als zijn vriend hebben tho.)

::Lui::
Als deze kater is met al zijn Clan taken van de dag dan gaat hij lui wezen en doet hij die hele dag niks alleen als het echt nodig is of Chivy het hem echt vraagt, anders gaat hij gewoon tegen de prooi stapel aan liggen of ergens anders waar hij zich vermaakt als het maar ergens binnen of in de schaduwen is. Al zou hij bijvoorbeeld patrols proberen te ontwijken en trainingen met een apprentice, juist om dan dichter bij te komen bij de katten die hij echt mag. Hij is namelijk niet echt een kater die van veel gezelschap houd, alleen van een iemand. (And you know who) Hij is ook vaak als een zombie als hij helemaal niks wilt doen, alleen voor de katten die hem veel betekenen doet hij echt alles. <3

::Volgend/Luisterend::
Oké, deze kat luistert niet echt vaak naar orders. Al wilt hij wel alles doen voor de katten die voor hem iets betekenen, deze volgt hij dan ook. Al luistert hij wel na alles wat katten tegen hem aan mochten miauwen en praat hij soms weleens terug, al luistert hij graag naar gesprekken en naar anderen. Hij houd namelijk ervan om gewoon rustig ergens te gaan liggen en gewoon naar andere katten te luisteren, al volgt hij vaak andere overal mee naar toe en bespied ze graag.

::Hard/Stil::
Langzamere hand beginnen we steeds meer deze kater te kennen, hij is namelijk een kat die eigenlijk wel hard voor zichzelf is. Als er geen vis is dan eet hij maar niet of gaat hij op jacht met een hongerige buik, als hij is verslagen door een andere kat traint hij door totdat zijn pootjes beginnen te bloeden. Hij is daarin best hard tegenover zichzelf, als hij iets verkeerds doet blijft hij maar doorzetten tot het oké is. Jagen tot het oké is totdat hij er ongeveer 3 prooidieren heeft, zelfs in de koude winteren, al is hij ook vaak hard naar anderen. Niet naar de katten die hij mag maar vooral naar de andere katten, als die terug komen met bijvoorbeeld 1 prooidier. Dan durft hij best wel aan te geven dat die kat beter moet oefenen met jagen of straks maar meer moet gaan jagen, hij is namelijk een kat die niet graag wilt dat andere katten verhongeren. Een apprentice mag wel 1 prooi dier per keer meenemen maar een krijger, liever niet. Veder is hij ook een stil persoontje, hij zegt namelijk niet zomaar iets. Vaak als hij ergens vrolijk of blij van is, of juist van geniet. Vaak niet als er iets ergs is, al geeft hij er wel om als er te weinig prooi is. Niet als een kat iets stukt maakt of zo.

::Aardig::
Deze kater is een hele vriendelijke aardige kat, hem boeit het eigenlijk of jouw kat zich goed voelt ja of nee. Hij is iemand die eigenlijk wilt dat alles oké met iedereen gaat, al is hij aardig en vriendelijk zal hij ook vaak normaal reageren. Hij is daarin een hele vriendelijke kat, hij zal nooit een kat beledigen en hij zal nooit tegen kat gaan schreeuwen. Als een kat het naar hem doet haalt hij gewoon zijn schouders op, hij hoeft dan niet te spreken waar hij zo'n moeite mee heeft. Al probeert hij vaak ook een andere kat het naar zijn of haar zin te maken, want ja je zit toch met elkaar opgescheept in zo'n Clan. Hierdoor is hij namelijk ook wel erg zorgeloos, hij draagt namelijk nooit zorgen me zich mee waardoor hij zich gewoon goed kan gedragen.

::Naïef::
Deze kater geloofd ongeveer wel bijna alles wat ze zeggen, hij neemt aan dat geen enkele kat tegen hem zou liegen en dat ze gewoon de waarheid zeggen. Hierdoor geloofd hij alles wat andere zeggen, hij is daarin een erge grote goedzak. Al is hij daarin wel gewoon rustig, zelf als katten liegen. Alleen als het om iets belangrijks gaat dan kan hij ook erg kwaad worden op de kat die, die leugen heeft uitgesproken. Hij probeert namelijk altijd zijn best om katten te vertrouwen, al wordt het andersom nooit gedaan. Soms als iets een leugen heeft gesproken, dan hoeft hij er niet altijd kwaad om te worden. Hij vind het gewoon ook kunnen want niet iedereen is perfect, hij ook namelijk niet. Al probeert hij wel zijn best om dat te zijn, helemaal voor...

::Optimistisch::
Je hebt dit waarschijnlijk al vaker tijdens mijn aanmelding gelezen, deze kater is erg optimistisch. Als het regent dan denkt hij: 'ja ik ben nu toch al nat.' Hij is daarin erg makkelijk je kan hem namelijk echt van alles op dragen en toch zal hij altijd proberen om er positief over na te denken, hij zal gewoon vaak maar er over na denken. Iemand beledigt hem? Vast niet tegen mij bedoeld, spreekt zijn naam bij die belediging uit. Vast nog iemand anders met die naam of zal erover na denken dat het als een goed iets is bedoeld, hij is namelijk een kat die namelijk eigenlijk helemaal weinig boeit om zichzelf. Het maakt hem meer uit wat er met andere gebeurt dan dat er met hem gebeurt, hierdoor zal hij vaak optimistisch denken alleen als het tegen een ander is dan zal hij er minder zo over denken. Hij werkt daarin heel makkelijk, het is namelijk een karakter wat vaak iemand nodig heeft.

::Serieus::
Blazing is nog al een serieuze kater, hij neemt veel dingen serieus en kan grapjes ook maar alleen serieus nemen. Hierdoor is hij vaak bezig met alles bij elkaar te rapen, eten, patrols en zorgen dat er geen andere Clanners binnen komen en helemaal wilt hij alles doen om Chivy blindelings te beschermen. Hij is een kater dat namelijk erg serieus is en ook na zaken, hij doet echt veel voor zijn Clan al wel minder voor zijn Clan dan voor andere. Hij is namelijk loyaler tegen andere dan voor zijn Clan, het loyaalste zal hij tegen de Med. appie zijn. Hij zal alles doen, altijd meegaan en helpen met medicijnen bij elkaar te rapen. Hij doet echt alles om het haar naar haar zin te maken en alles wat haar hartje begeerd, hij is namelijk graag bezig met zijn ding te doen en vaak doet hij dat serieus.

Attributes:
Leadership = 3
Herb Knowledge = 0
Hunting = 4
Survival = 5

History
Toen Blazing nog een kitten was, speelde hij graag in de beurt van het nursery. Zijn twee ouders Hartshake(NPC) en Rosewater(NPC) waren altijd aan het opletten op deze kleine kitten, hij zag de wereld rooskleurig en daar maakte zijn beiden ouders zorgen om. Balzing ging namelijk zelfs naar levende roofvogels toe omdat hij daarmee zo genaamd kennis wilde mee maken, zijn andere sibs wisten beter. Misschien was hij wel de oudste van het nest van 4 kittens, hij was de naïefste van de 4 en dat maakte hun ergens bang. Hij zag alles zo rooskleurig ter wel zijn andere siblings dat dus niet deden, die deden gewoon wat elke kitten deed. Die werden apprentice en alles verliep met hun goed, al had Blazingkit nog een maand langer te wachten tot hij apprentice werd omdat zijn ouders hem nog niet de koude donkere wereld wilde laten zien. Zijn andere sibs waren een moon getraind en hun waren sterk en krachtig geworden al wisten hun wel wat er gevaarlijk was en wat niet. Al bleek hij dat nog niet te zien, helemaal toen hij apprentice werd.

Hij werd buitengesloten door de andere, al had hij daar weinig moeite mee. Hij bleef gewoon positief en was vaak alleen zijn ouders vonden dat niet leuk, op een dag hadden een van zijn ouders een patrol en die is na die patrol nooit meer terug gekomen. Al hoopte hij steeds dat ze elke dag maar terug kon komen, elke dag dat zijn moeder terug zou komen. Hij trainde hard door om zijn ouders steeds meer trots op hem te maken, tot hij op een dag een vos tegen kwam. Hij zag het niet echt als een gevaar, hij zwiepte daarin tegen juist speels met zijn staart. Het beest had hem halve wegen uit stukken gescheurd, hierdoor kwam de jonge apprentice die alles zo rooskleurig zat in de med. den terecht. Hierdoor ging zijn karakter veranderen, zijn rooskleurige gedachtes werden min of meer. Meer serieus, al kwam ook niemand hem opzoeken toe hij er lag. Al was er wel een ding, hij kreeg medicijnen. Hij at ze op en genoot ervan, hij deed er echt alles op dat moment om ze te krijgen. Zijn pijn daardoor juist erger te maken dan dat het was door zichzelf te verwonden, uiteindelijk werd hij gewoon de med. den uitgestuurd omdat het gewoon oké met hem was. Uiteindelijk besloot hij zijn leerlingen leven terug te pakken, hij trainde harder en werd steeds sterker. Hij overtrof zelfs zijn siblings en zijn vader had dat nooit van zijn zoon verwacht, hij werd vanuit Blazingpaw uiteindelijk als eerste benoemd als Blazingdust door zijn zanderige vacht kleur. Al bleef hij het gevecht met die vos wel herinneren en stopte hij niet meer met trainen, er staan op zijn schouders twee diepen littekens en ergens bij zijn rug.

Sinds dat hij Blazingdust heten genoot hij van zijn naam, al vond hij de medicijnen die de med. cat hadden gegeven enorm lekker. Al wist hij dat hij ze niet meer zou krijgen als hij niet gewond was, al besloot hij gewoon zijn trainingen door te zetten. Hij trainde, joeg, hij deed mee aan patrols en hij was erg eenzaam elke keer in het kamp. Iedereen had al met elkaar vrienden gemaakt, al vond hij het best. Hij deed alleen wat de Clan hem op droeg, alleen hij ging weleens om met zijn vader gewoon om te kijken hoe het ging met hem. Uiteindelijk na langzamere hand stierf zijn vader door honden die het territorium op waren gekomen, Blazing was in schok. Al duurde dat niet lang, hij kwam er achter dat hij met verlies moest mee leven. Hij besloot dus gewoon steeds veder te trainen, want als hij er bij was geweest met die honden dan had hij hem misschien wel kunnen redden als hij sterker was geweest. Zo ging zijn leventje langzaam veder, hij deed echt alles maar wilde helemaal geen apprentice. Elke keer als ze hem vroegen wees hij dat af, hij wilde zijn tijd niet aan een leerling spenderen. Zo werd hij ouder tot hij op een dag iemand speciaals ontmoeten...

Motivation
Hey, ik ben Derpje. Leuk om je te leren kennen xD Ik doe al heel lang aan RPGen en ik moest perse hier aan mee doen, ziek zijn of niet. Ik deed het toch, ik wilde dit karakter al eerder aanmaken of ja ergens bij aanmelden al heb ik me daar toch veranderd. Hij had namelijk iemand nodig, anders is hij zo lonly toen zag ik dit! Ik nam mijn keuze en wilde me gelijk aanmelden, ik vind dit idee namelijk geweldig. Al weet niemand wat erna zou komen, al vind ik Chivy een geweldig karakter hebben al weet ik dus eigenlijk niet waarom Chivy zo iemand nodig heeft. Dat is dus nog een geheim volgens mij, al zou ik daar ooit achter komen xD Al leek het me heel amazing om hier aan mee te doen, de mensen (en ik) die zich aanmelden weten helemaal niks alleen dat Chivy iemand nodig is die zij kan manipuleren die ze helemaal als een zombie van haar kan maken. Dus ja dit karakter had ik al weleens bedacht alleen hij was nog niet af you know, daarom leek het me geweldig om hem hier aan te melden. Blazing is namelijk een geweldig karakter en helemaal voor zo iets, hij is trouw, loyaal en beschermd alles en dat zal hij zelfs doen zonder gemanipuleerd te worden. Al vind ik hem gewoon geweldig, hij is namelijk echt amazing <3 Ik kan namelijk niet wachten, ik vind Chivy echt gewoon geweldig. Ze is aardig en lief al kan ze soms weleens uitvallen, ze is gewoon cool. Ook hoe ze is, ik ben gewoon heel benieuwt wat er straks gaat gebeuren. Sorry dat mijn aanmelding zo kort is, al probeerde ik mijn best om het ziek te maken. ik wilde namelijk meer schrijven bij mijn motivatie wat ik ook gewend ben maar nu ging het niet, kom niet eens overeind of ja moeilijk xD Ik hoop dat dit genoeg info is, al moet ik echt zeggen dat dit idee te gek is!

Vriendelijke groet,

Derpje
Little but brave GZ} 2zyjs68

Laatst aangepast door Astralkit~ op ma 26 sep 2016 - 15:18; in totaal 18 keer bewerkt
Chivysniff
StarClan
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitimezo 25 sep 2016 - 22:28

Underwater is leuk zeker zeker c: maar hij heeft kittens dus sawwry c;
en ik heb een kater nodig die echt manipuleerbaar is, soort van C:

"Een vis vriend ofcourse." Dus ehm RC liefst (a)
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitimezo 25 sep 2016 - 22:33

Under is behoorlijk een afzijdige kater hoor en hij staat bij haar in het krijt door de hulp aan zijn kittens. (in zijn ogen dan..) dus ja hij kan misschien redelijk gemanipuleerd worden. :")
Chivysniff
StarClan
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitimezo 25 sep 2016 - 22:35

*wrijft in handen*
dat kan iets worden ja

ik wacht nog tot ik vind dat er genoeg aanmeldingen zijn en dan beslis ik c:
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitimema 26 sep 2016 - 9:46

Is goed!
Chivysniff
StarClan
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitimema 26 sep 2016 - 14:56

De mogelijke katers zijn:
Underwater & Blazingdust

Anybody else?
Astralkit~
Member
Derpje
109
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Astralkit~
BerichtOnderwerp: Re: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitimema 26 sep 2016 - 15:19

!Mijn aanmelding is af! Hoop dat dit zo goed genoeg is ^.^
Chivysniff
StarClan
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitimevr 30 sep 2016 - 17:54

Nog iemand?
Stallionheart
Member
Little but brave GZ} 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitimema 3 okt 2016 - 15:18

Ik heb Feathertail voor je Smile
Dashingstripe
Member
Little but brave GZ} DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dashingstripe
BerichtOnderwerp: Re: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitimema 3 okt 2016 - 21:16

Morgen kies ik c:
Astralkit~
Member
Derpje
109
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Astralkit~
BerichtOnderwerp: Re: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitimewo 5 okt 2016 - 18:48

Succes iedereen!
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitimewo 5 okt 2016 - 18:50

Succes allemaal!
Dashingstripe
Member
Little but brave GZ} DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dashingstripe
BerichtOnderwerp: Re: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitimedo 6 okt 2016 - 17:58

Ik heb toch iets meer bedenkt tijd genomen omdat ik het echt heel moeilijk vond. Het waren niet zo veel aanmeldingen als ik had verwacht, maar 1tje stak er dan toch met kop en schouders boven uit. Waarom? Dat zal ik alleen de persoon vertellen c:

Four faults happend:

Ik zal je zo snel mogelijk inlichten c:
Underwater
Member
Little but brave GZ} Sgubdz
164
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Underwater
BerichtOnderwerp: Re: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitimedo 6 okt 2016 - 18:03

Dashingstripe schreef:
Ik heb toch iets meer bedenkt tijd genomen omdat ik het echt heel moeilijk vond. Het waren niet zo veel aanmeldingen als ik had verwacht, maar 1tje stak er dan toch met kop en schouders boven uit. Waarom? Dat zal ik alleen de persoon vertellen c:

Four faults happend:

Ik zal je zo snel mogelijk inlichten c:
Dankjewel!
Oh my four faults already.. (heb dat dus niet gemerkt..zoveel al):3
Ben benieuwd.
Astralkit~
Member
Derpje
109
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Astralkit~
BerichtOnderwerp: Re: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitimedo 6 okt 2016 - 18:17

Gefeliciteerd
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Little but brave GZ}   Little but brave GZ} Icon_minitime

Little but brave GZ}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: