Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Kramer belletering ma 8 aug 2011 - 20:39 | |
| Kramer belleteringHey allemaal. Nou kijk, ik weet niet of ik hier reclame voor mag maken, maar ik weet wel zeker dat jullie het vet zullen vinden. Het gaat er namenlijk om: Mijn moeders vriend (Soort stiefvader) Heeft al heeel erg lang zijn eigen bedrijf. Het is een belleterings bedrijf, ze plakken outo,s bussen boten gebouwen en nog veel meer, ze maken verkoop bordjes die je vaak ziet ze kunnen van alles. Maar wat ze nog meer kunnen is bijvoorbeeld een totaal eigen behang maken naar jou ontwerp! Of andere dingen beplakken. Wat ik een van de vetste dingen vind, en wat ik binnenkort ook bij mijn eigen kamer wil, is dat ze bijvoorbeeld een tekening die je op de pc hebt gemaakt, op je slaapkamer muur kunnen plakken. Dus dan heb je een grote Fireheart op je muur of Graystripe noem maar op. naar eigen keuze, dus ik heb hier de site voor als je geintereseerd bent: http://www.kramerbelettering.nl/(Vergeet niet dat dit niet gratis is, het kan wel wat kosten.) En wat nog leuker is! Ik ben deze vakantie aan het werk bij rené dus mischien moet ik jou order wel verwerken |
|