| Nobody deserves to be lonely {Vrienden} | |
|
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Nobody deserves to be lonely {Vrienden} zo 18 sep 2016 - 16:21 | |
| Heya!
Ik realiseerde me even terug dat Routpaw wel een hoop mensen kent, maar eigenlijk bar weinig vrienden heeft :') Dus zoek ik die nu!
Routpaw is een nogal onzeker, verlegen poesje die niet zo goed met woorden is en vaker in de problemen komt dan goed voor d'r is. Ze is eigenlijk hartstikke nieuwsgierig en wel uit op een avontuur, al zal ze die alleen nooit durven te maken.
Eisen heb ik niet echt! Leeftijd maakt niet uit, het liefst zo veel mogelijk katten in de Windclan, maar daar buiten kan ook wel c:
-Bedankt! |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Nobody deserves to be lonely {Vrienden} zo 18 sep 2016 - 16:49 | |
| we kunnen wel een topicje doen met amberkit x routpaw en zien hoe leuk amber der vind? :') |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Nobody deserves to be lonely {Vrienden} zo 18 sep 2016 - 17:55 | |
| *waves* Ik wil nog wel een topic met Rout en Rouse Alleen zouden we het eerste topic eigenlijk moeten kunnen afronden maar de speler van Moleclaw reageert niet :') |
|
| |
Freedje 225 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nobody deserves to be lonely {Vrienden} ma 19 sep 2016 - 8:12 | |
| Topic Zuko x Routpaw? Wil jij maken pls? c: |
|
| |
Karbonkel 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nobody deserves to be lonely {Vrienden} ma 19 sep 2016 - 13:19 | |
| Ik heb Flintstrike voor je! Geen Windclanner, maar wel van dezelfde leeftijd ongeveer. |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Nobody deserves to be lonely {Vrienden} ma 19 sep 2016 - 13:32 | |
| Crowcall is ook wel vriendenmateriaal, maar we hebben al een topic lopen, dus dat komt dan vanzelf wel :3 |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Nobody deserves to be lonely {Vrienden} di 20 sep 2016 - 21:53 | |
| Bedankt allemaal!
@Bunny; Is goed! c: Zou jij dan miss een topic willen maken? @Rousepaw; Jaaa is goed! <3 Haha nee idd, dus ik denk dat we maar gewoon een nieuw topic moeten maken? Ik maak 'm anders wel c: @Freedje; Is goed, zal 'm naar je sturen! @Karbonkel; Das ook goed! Zou jij dan misschien een topic willen openen voor hen? @Floriske; Inderdaad, denk wel dat die twee het met elkaar zouden kunnen vinden c: We zien wel hoe dat topic afloopt. |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Nobody deserves to be lonely {Vrienden} di 20 sep 2016 - 22:43 | |
| Welp bear is dr best bud <3 |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Nobody deserves to be lonely {Vrienden} wo 21 sep 2016 - 7:45 | |
| Ocean is misschien ook wel een soort van vriendin richting Rout? (immers heeft ze Panther achter Rout aangestuurd op haar eigen Warrior ceremonie..) |
|
| |
Eline 319 Actief Butterflies cannot see their wings. But the rest of the world can.
| |
| Onderwerp: Re: Nobody deserves to be lonely {Vrienden} wo 21 sep 2016 - 8:09 | |
| Ik heb ,Dawnpaw en April voor je ^^ |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Nobody deserves to be lonely {Vrienden} wo 21 sep 2016 - 14:47 | |
| Misschien Mousewish? Ze is nu een Queen <3 Dus miss dat Rout haar pasgeboren nestje moet komen checken in opdracht van Lizard of zo? Mouse is toch een allemansvriend dus ze zullen vast en zeker goed opschieten, het leeftijdsverschil is ook niet zo groot! |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Nobody deserves to be lonely {Vrienden} vr 23 sep 2016 - 23:30 | |
| |
|
| |
Eline 319 Actief Butterflies cannot see their wings. But the rest of the world can.
| |
| Onderwerp: Re: Nobody deserves to be lonely {Vrienden} za 24 sep 2016 - 14:05 | |
| Zou jij het kunnen maken? Ik ben momenteel nogal druk met school en leren voor mijn zeilexamen ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Nobody deserves to be lonely {Vrienden} | |
| |
|
| |
|