~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: .::Lighthearts story::. ma 8 aug 2011 - 2:20 | |
| Hello guyszz <33 Om dat Lightheart dood is ga ik een verhaal schrijven. Zommige dingen zijn gebeurd in de RPG en sommige stukken niet ;D Het begint allemaal vanaf Lightkit till Lightheart. Jullie moeten tegen super zielige dinge kunnen, want mijn moeder zegt dat ik echt goed ben in anderen aan het huilen maken als ik hun mijn verhaaltjes laat lezen xDMuziekhttps://www.youtube.com/watch?v=vBfECDhFnZITekeningenhttps://2img.net/h/oi53.tinypic.com/2hz0g9j.jpg- Proloog:
'Lightkit, ook jij hebt je zesde maan bereikt, vanaf vandaag zul je bekend staan als Lightpaw. Mousefur, ik verwacht dat deze jonge leerling goed in handen is bij jou, leer haar alles wat je weet en kunt.' Crookedstar knikte naar Lightpaw. Lightpaw liep naar haar mentor Mousefur, zoals Silverpaw, Moonpaw, en Thunderpaw ook hadden gedaan raakte Lightpaw de neus aan van Mousefur. 'Morgen beginnen we met jou trainingen, jonge Lightpaw,' Lightpaw knikte. 'Tot morgen,' zei ze zacht. 'Dit kan ik dus gewoon echt niet geloven!' Hoorde ze Moonpaws verbaasde maar blije stem zeggen. 'De leider van Riverclan is mijn mentor!' Zei ze als volgt. 'Gefeliciteert, Moonpaw!' Zei Lightpaw om haar afteleiden van haar verdriet over het verlies van haar moeder. 'Laten we naar de apprentice den gaan, morgen word een lange dag', Zei Silverpaw. 'Inderdaad', stemde Thunderpaw met haar in. Samen liepen ze naar de Leerlingen hol om daar hun eerste nacht als leerling door te brengen.
- - Chapter 1:
Lightkit was een ernstig ziek toen ze net een halve maan oud was. Haar moeder, Silversong was bang geweest dat ze het niet zou over leven, even als haar vader, Cheetahpelt. Nu was Lightkit één maan oud. Ze had een slechte weerstand, het was maar goed dat ze in Nieuwblad was geboren, anders had ze het waarschijnlijk niet overleefd.
'Moonkit! kijken daar!' Zei Lightkit terwijl ze met haar neusje naar de uitgang wees. Twee grote katers namen een dode kat mee. Thunderkit en Silverkit kwamen naar haar toe gesprongen terwijl Moonkit rustig naar haar toe liep. Toen de katers met de dode kat dichter bij kwamen werde Lightkits ogen groot van verdriet. De kater die daar lag was niet zomaar een kater. Het was haar vader. Lightkit bleef kort zwijgend en verstijfd staan met haar pluizige staartje laag en haar kleine nageltjes in de grond gestoken. Silverkit, en de anderen rende naar de den. Silverkit had haar nog geroepen, maar Lightkit had het niet gehoord. 'Niet waar zijn! Leugen is!' Piepte Lightkit. Ze rende emt haar pluizige pootjes naar haar vader toe. Ze sloeg haar pootjes om de poot van haar vader heen en piepte stilletjes. 'Papa! Papa! Papa! Nee! Jij niet dodo zijn mag! Jij sterk zijn! Jij leven moet! Nee, nee nee!' Piepte ze met haar ogen dicht geknepen. Silversong kwam de Kraamkamer uit met haar ijsblauwe ogen op Cheetahpelt gericht. 'O nee', zei ze met een verstrikte stem van verdriet. Lightkit bleef huilen met haar pootjes strak om de voor poot van haar vader heen. 'Riverclan katten verzamelen', hoorde Lightkit. Ze reageerde er niet op en bleef bij haar vader liggen. 'WE zijn hier bij één te komen om afscheid te nemen van een loyale sterke krijger, Cheetahpelt!' Zei Crookedstar met een verstrikte stem, en ener kijkend op de dode kater. Alle katten kwamen afscheid nemen, van kitten tot oudste. Lughtkit bleef de hele tijd daar liggen, liet zich niet weg halen, ze wouw bij haar vader blijven. Toen kwam haar moeder. 'Lightkit, kom mee, je moet nu slapen', zei Silversong met een bezorgde glazige blik op Lightkit gericht. Lightkit zei niks. 'Kom mee, lief', zei Silversong terwijl ze haar kop dichter bij die van Lightkit bracht. Ze drukte haar snoet tegen die van Lightkit. 'Kom maar,' Zei ze terwijl ze Lightkit oppakte bij ahar nek vel. Lightkit bewoog niet en bleef haar ogen gericht houden op het dode lichaam van Cheetahpelt, haar vader. Twee andere katten, goede vrienden van Cheetahpelt namen hem mee. 'Papa...' Piepte de kleine kitten. 'Ike missen jou', vervoglde ze zacht. 'Ike niet wachten kan tot ike jou zien kan weer', piepte ze toen. Een traan van haar moeder drupte op die van Lightkit. 'Mama? Niet huilen,' Zei Lightkit. Silversong ging liggen op haar nest, en drukte Lightkit dicht tegen haar aan. Lightkit was haar enigste over gebleven kitten. Het verlies van Cheetahpelt was zwaar gevallen, bij Lightkit, Silversong, en de andere katten.
Een week na de dood ven Cheetahpelt was iedereen al weer wat herstelt. Lightkit speelde weer gewoon met haar vriendinnetjes, en haar verdriet om haar vader had ze geen last meer van, missen deed ze nog wel, maar huilen niet meer. Silversong zat rustig toe te kijken hoe de kittens speelde. En de Krijgers van de clan joegen en patrouilleerden. 'Hoe wil jij heten als jij groot bent?' Vroeg Lightkit aan Thunderkit, Moonkit, en Silverkit. Thunderkit antwoordde als eerste, 'Thunderstorm! Zo snel als de bliksem!' Piepte Thunderkit met opgeheven kop. 'Moonstream! De zilvere maan stroom door het territorium van de Riverclan!' Zei Moonkit met haar staartje sierlijk in de lucht. 'Silverflower, de voor altijd mooie bloem!' Zei Silverkit. 'En jij?' Vroeg Moonkit. 'Lightheart, het lichte hard die om iedereen geeft, en voor altijd trouw zou zijn aan de clan!' Miauwde Lightkit trots. 'Dat zijn mooie namen, meisjes', zei een zware vertrouwde stem. Lightkit, Moonkit, Thunderkit, en Silverkit keken om. Crokedstar was er bij komen zitten. 'En die namen passen ook perfect bij jullie', vervolgde de grootte leider. DE vier kittens keek blij naar Crookedstar. 'Ik kan nou al niet meer wachten!' Zeiden de vier kittens in koor. Crookedstar glimlachte en liep bij hun weg. 'Wat zullen we doen?' Vroeg Silverkit. Thunderkit en Moonkit hun moeder, Flowerheart, en Silverkit haar moeder, Nightleaf samen met Silversong kwamen op hun aflopen, 'Slapen' antwoordde Flowerheart. Silversong en Nightleaf knikte. 'Het is al bijna tijd, de maan komt zo op, en dan moeten jullie in jullie nestjes liggen', zei Silversong. 'Morgen mogen jullie weer spelen, denk er aan, als jullie sterke Krijgers willen worden moeten jullie wel goed slapen', zei Nightleaf. 'Maar we willen nog spelen!' Protesteerde Lightkit. Silversong keek streng neer op de oranje kitten. 'Sorry mam,' zei Lightkit met een onschuldig glimlachje. De drie moeder poezen pakte hun kittens op en liepen naar de Kraamkamer.
- - Chapter 2:
Twee pluizen pootjes gingen zacht over de open plek. Ze had haar ogen gespannen om zich heen en liep naar de kamp uit gang. Toen ze er was wenkte ze met haar staart dat het veilig was. Silverkit volgde haar. Moonkit en Thunderkit wouden niet mee, omdat ze bang waren om gesnapt te worden. Silverkit had luidkeels ingestemd om mee te gaan. Het was Lightkit haar idee om op avontuur te gaan buiten het kamp. Vier Zilverkleurige pootjes en twee rode en twee witten rende het kamp uit. Bij een grote boom stopte ze. 'Dit gaat gaaf worden!' Zei Lightkit. Lightkit en Silverkit en de andere twee waren net vier manen oud geworden. Ze waren nu ook een stuk minder braaf en voorzichtig. DE twee kittens rende door de bladeren heen en stoeide met elkaar. 'Dit is leuk!' Miauwde Silverkit. Ze rolden door de bladeren. Toen botste Silverkit tegen iets aan. Lightkit keek vragend. 'Wat is er?' Vroeg ze. Silverkit ging overeind zitten en keek achter de boom waar het ding waar ze tegen aan was gebotst naar toe gerend was. 'Geef me geen straf!' Hoorde Lightkit en Silverkit. Vragend keken ze achter de boom. Het was Whitekit een kitten waar Lightkit vaak ruzie mee had. 'Rustig maar, wij zijn het maar', zei Silverkit. Lightkit hield haar mond. 'Wat doen jullie buiten het kamp, jullie zijn nog maar vier manen oud!' Zei whitekit. 'Ja en jij nog maar vijf en een half. Als Crookedstar hier achter komt word jij binnen kort geen leering. Wij worden enkel in de gaten gehouden, of mogen de Kraamkamer niet meer uit,' Zei Lightkit hoonend. Whitekit negeerde haar. 'Ik blijf bij jullie', zei Whitekit. Lightkit keek enkel een beetje boos naar Whitekit maar zei niks. Met z'n drieën liepen ze door het kleine bos. Het was mooi in eind nieuwblad. Groenblad zou zou na twee manen aanbreken. En dan worden Silverkit Lightkit, Moonkit, en Thunderkit apprenitce. En o wat hadden ze daar zin in. Het kekker van een Havik weerklonk door het bos. O nee. 'We moeten ons verstoppen!' Piepte Silverkit en Lightkit, 'Wel nee jo, die Havik komt heus niet op ons af hoor', mompelde Whitekit. 'Wij gaan ons verstoppen, wat jij doet moet je zelf weten', zei Lightkit. Lightkit draaide zich om en ging onder de bladeren liggen in een kuil. Silverkit ging zwijgend naar haar liggen. Van onder een blad keken ze naar Whitekit. Het gekekker kwam steeds dichter bij. 'Whitekit, kom hier!' Riepen Silverkit en Whitekit. 'Nee!' Zei Whitekit. Lightkit kon de Roofvogel al zien aan komen. 'Snel! Je word gepakt!' Ripe Lightkit paniekerig. 'Nee jo, die ziet me niet', zei Whitekit. 'Dom, dom, dom! Kom nou maar.' Whitekit zag de Roofvogel al boven hem cirkelen. 'Oke', zei Whitekit met tegen zin en hij rende op hun af. Dar roofvogel zag dat en ging kaarst recht op White kit af. Whitekit rende, heel erg snel. Hij sprong voor de kuil. Maar het was te laat. whitekit was in de klauwen van de havik beland. 'Whitekit!' Riepen Lightkit en Silverkit rennend achter de Havik aan. 'Nee!' Hoorde Silverkit en Lightkit Whitekit nog roepen. Roerloos bleven de twee kitten staan. 'Waarom?' Zei Silverkit. Boos klauwde Lightkit een blad kapot. 'Lightkit, Silverkit! Alles oke?' Riep Silversong. 'Jullie mankeren niks he?' Vervoglde Nightleaf. Lightkit en Silverkit keken me kaar even geschrokken aan. Ze wisten dat ze nu problemen hadden. 'Whitekit is mee genomen door een Havik', basrste Lightkit los. 'Wat?' Zei Nightleaf. 'Dan zou whitekit nu bij zijn moeder zijn, zijn meoder is overleden aan een ziekte, niet besmettelijk, maar wel erfelijk', zei Nightleaf. 'Dit is erg', zei Silverflower. 'Jullie gaan mee naar het kamp, en voorstraf komen jullie de Kraamkamer niet meer uit! En jullie vertellen aan Crookedstar wat jullie gezien hebben!' Zei Silversong streng. Silverkit en Lightkit knikte enkel, nog steeds in sjok naar wat er gebeurd was. Toen ze in het kamp waren brachten de twee moeder Lightkit en Silverkit naar Crookedstar. Ze zette de kittens neer. 'Crookedstar? Onse kittens hebben wat te melden, ze zijn namelijk het kamp uit gegaan', zei Silversong, haar stem klonk verstrikt door de dood van Whitekit. 'Kom maar binnen,' Zei hij. Silverkit en Lightkit liepen met neergeslagen oogjes naar binnen. 'Dat had ik niet van jullie verwacht', zei Crookedstar met een strenge teleurgestelde blik op de twee kittens gericht. 'Sorry Crookedstar, maar..' Zei Silverkit en Lightkit. Lightkit maakte de zin af. 'Whitekit is dood, door een Havik', snikte Lightkit. Zwijgend keek de grote leider neer op de twee kittens. Hij zei enkel nog, 'Ga naar de Kraamkamer, en kom er niet meer uit, je straf heb je voor een groot deel al gehad', Silverkit verliet de leiders hol, Lightkit voglde wat later, ze zag nog hoe Crookedstar ernstig voor zich uit keek. In deKraamkamer hoorde Lightkit de stem van Crookedstar de clan bijéén roepen. Hij hoorde dat hij melde dat ze toezicht op haar en Silverkit moesten houden, en kwam daarna met het slechte nieuws over Whitekit en zijn moeder. Deze dag waren er veel doden gevallen.
Ja ik had vandaag inspiratie
- - Chapter 3:
Na wat Lightkit had gedaan samen met Silverkit hadden ze hun lesje echt wel geleerd. Ze gingen niet meer het kamp uit. Moonkit en Thunderkit waren een maan lang boos op hun geweest. Dat vonden Lightkit en silverkit niet leuk. Nu waren de vier kittens vijf manen oud en over een dag zes. Dan zouden ze hun leerling naam krijgen. Daarom waren ze deze dag ook extra gehoorzaam. Ze bleven netjes in het kamp, dicht bij de Kraamkamer en vroegen aan krijgers hoe zo'n leven was. Ze kregen veel te weten. Maar er was één minder leuk dingetje. Lightkits moeder was ziek. Dodelijk ziek. Lightkit werd de laatste paar dagen gevoed en verzorgt door Silverkits moeder, Nightleaf. 'Lightkit,' de Medicijnkat Iceriver kwam aan lopen. Lightkit keek verbaasd op met een tikkeltje bezorgdheid in haar ogen te zien. 'Wil je mee komen', Lightkit knikte enkel. Ze keek om naar Silverkit, die daar bleef zitten met ogen die pure medeleven toonde. Lightkit volgde Iceriver naar de medicijnhol. 'Je moeder wilt nog wat zeggen', zei Iceriver. Lightkit knikte enkel en liep naar binnen. Daar lag ze dan Silversong, haar zilvere vacht was dof en haar ogen glazig. 'Lightkit, fijn dat je gekomen bent', zei ze hees. 'Mama?' Zei Lightkit vragend. 'Je gaat toch..' Haar moeder onderbrak haar. 'Sst, Lightkit, beloof je me een loyale goede krijger te worden?' Zei Lightkits moeder. 'Ja mama,' zei Lightkit met een verstrikte stem. 'Weet dat ik altijd van je hou, en blijf sterk in moeilijke tijden, je komt er altijd...' Haar moeder ademde even dip in en uit, 'wel... Weer,,, Boven op', Silversong haar diep adem. 'Lightkit, ik hou... Van je...' Zei Silversong toen. 'Mama! Mama! Niet dood gaan! Niet jij ook al! Mama! Ik heb je nodig!' Lightkit rende naar Silver song lichaam. Ze ademde nog ligt, 'Lightkit, maak je geen zorgen'. zei ze terwijl ze haar ogen sloot. 'Ik blijf bij je, dat beloof ik,' vervolgde ze zacht. Silversong ademde haar laatste adem tocht uit. Lightkit bleef liggen bij haar moeder. Zwijgend en met glazige tranende ogen. 'Ma-ma', zei ze zacht. De volgende dag werd er een ceremonie gehouden. Lightkits moeder was die dag er voor begraven. Lightkit had er niet bij mogen zijn. 'Laat alle katten zich verzamelen die oud genoeg zijn om voor hun eigen prooi te zorgen', riep de o zo bekende stem over het kamp heen. Lightkit zat naast Silverkit en Moonkit, Thunderkit zat naast haar zusje Thunderkit. Flowerheart en Nightleaf zaten achter hun. 'Ik ben trots op jou Silverkit, ook op jou Lightkit', zei Nightleaf. Een steek van verdriet kwam haar hart binnen. Haar moeder had dat moeten zeggen. 'Vandaag worden er vier kittens benoemd tot leerling. Het is jammer dat Whitekit dit niet mee heeft kunnen maken', zei Crookedstar. 'Silverkit, Lightkit, Moonkit en Thunderkit, kom maar naar voren,' Zei Crookedstar. 'Silverkit, jij hebt je zesde maan bereikt, jij zult vanaf vandaag bekend staan als Silverpaw, jou mentor zou seasoul worden. Seasoul beloof al je zwem vaardigheden en jacht technieken over te brengen op deze jonge leerling', Zei Crookedstar. 'Moonkit en Thunderkit, jullie hebben je zesde maan bereikt, jullie zullen vanaf vandaag bekend staan als Moonpaw en Thunderpaw. Moonpaw, jou mentor zou ik zijn, ik beloof mijn wijsheid en krachten over te brengen aan jou Moonpaw. Thunderpaw jou mentor zou Oakheart zijn, Oakheart beloof je kracht en jachttechnieken voer te brengen aan deze jonge leerling.' Crookedstar keek naar Lightkit, Lightkit zag medeleven in zijn ogen. En daar door werden haar ogen dof, ze wouw geen verdriet meer voelen, het werd haar nu al te veel. Crookedstar zuchtte. 'Lightkit, ook jij hebt je zesde maan bereikt, vanaf vandaag zul je bekend staan als Lightpaw. Mousefur, ik verwacht dat deze jonge leerling goed in handen is bij jou, leer haar alles wat je weet en kunt.' Crookedstar knikte naar Lightpaw. Lightpaw liep naar haar mentor Mousefur, zoals Silverpaw, Moonpaw, en Thunderpaw ook hadden gedaan raakte Lightpaw de neus aan van Mousefur. 'Morgen beginnen we met jou trainingen, jonge Lightpaw,' Lightpaw knikte. 'Tot morgen,' zei ze zacht. 'Dit kan ik dus gewoon echt niet geloven!' Hoorde ze Moonpaws verbaasde maar blije stem zeggen. 'De leider van Riverclan is mijn mentor!' Zei ze als volgt. 'Gefeliciteert, Moonpaw!' Zei Lightpaw om haar afteleiden van haar verdriet over het verlies van haar moeder. 'Laten we naar de apprentice den gaan, morgen word een lange dag', Zei Silverpaw. 'Inderdaad', stemde Thunderpaw met haar in. Samen liepen ze naar de Leerlingen hol om daar hun eerste nacht als leerling door te brengen.
- - Chapter 4:
Die nacht had Lightpaw een vreeslijke nacht merrie, het begon bij een droom over haar en haar moeder die samen gingen jagen. En het eindigde dat iedere geliefde waar Lightpaw ziel veer om gaf stierf. 'Nee mama! Nee mama! Moonpaw, Thunderpaw Silverpaw! Mousefur, nee! Alsjeblieft blijf bij me! Laat me niet alleen! Ik kan niet leven zonder jullie!' Riep Lightpaw die hopeloos vast zat op een grote berg. 'Kom terug', huilde ze. 'Kom terug!' Schreeuwde ze vol verdriet en ongelukkigheid. 'Lightpaw, Lightpaw', Lightpaw begon een beetje te knipperen met haar ogen. 'Wakker worden Lightpaw', de stem van Thunderpaw maakte haar wakker. 'Huh?' Mompelde ze. 'Je had een nacht merrie, je hebt ons allemaal gewekt met je gekreun en gekrijs,' Zei Thunderpaw. Lightpaw keek haar enkel aan. 'Maar wat maakt het uit,' onderbrak Silverpaw hun. 'Laten we wat gaan eten, dan komen onze mentoren ons van zelf wel op halen,' Vervolgde ze terwijl ze met een zwiep van haar staart Lightpaw en Thunderpaw haar liet volgen. Moonpaw zat al wat te eten, een muis. 'Goedemorgen,' Zei Lightpaw tegen Moonpaw. 'O goedemorgen iedereen,' antwoordde ze terug. Silverpaw en Thundepraw knikte terwijl zij een muis pakte. Lightpaw koos een vers gevangen vis. Daar had zij nu wel zin in. Ze keek even naar de lucht, "mama", zei ze in gedachten. Toen richtte ze haar blik op haar vis. Eigenlijk had ze helemaal geen honger. Maar ze ahd geen zin om er als een onverzorgd mager leerlingetje bij te lopen. Rustig at ze haar vis op, terwijl haar vrienden zate te kletsen over wat ze misschien zouden leren vandaag. Lightpaw hield zich afzijdig van hun. Toen ze haar vis op had gaf ze zich zelf een uitgebreide was beurt. 'Lightpaw, kom je mee?' Lightpaw keek op van ahar was beurt naar Mousefur die bij haar stond met haar zwart/witte vacht. Lightpaw knikte. Ze stond op en liep achter haar mentor aan. Ze zei niks. Toen ze het kamp uit waren begon Mousefur iets te zeggen, 'vandaag gaan we langs de grenslijnen, daarna laat ik je de plek zien waar we je vecht trainingen en jacht houdingen gaan leren,' zei ze. Lightpaw knikte. 'Hé even wat vrolijker jij, je moeder zou het ook niet leuk vinden als je alleen maar er stil en droevig bij loopt', zei ze op een sussende opgewekte toon. Lightpaw keek op met haar doffe goud kleurige ogen. Mousefur glimlachte. 'Oké,' zei ze hees, maar zo vrolijk mogelijk. Ze was best blij, maar ook weer heel verdrietig. Blij om dat ze nu leerling was, verdrietig om dat de dag er voor haar moeder was overleden. Lightpaw en Mousefur rende door eht struikgewas en het gras. Het was een mooie groenblad dag. 'Voor Silverpels wil ik klaar zijn, dus niet treuzelen,' Hoorde ze Mousefur zeggen. 'Oké,' Zei Lightpaw die ahar pas versnelde. Ze rende naar het ravijn wat de grens van de Thunderclan en Riverclan maakte. 'Dit is de grens tussen ons en Thunderclan,' vertelde Mousefur. 'Snuif de lucht op en prent die geur in je geheugen, die lucht zullen we nog vaak reuken, want Thunderclan katten zijn goede dieven!' Siste Mousefur. Lightpaw knikte en snoof de lucht op, het was een naar bos ruikende katten lucht. Die zou ze niet snel vergeten, na, misschien vergeet ze de lucht, maar wanneer ze het weer ruikt herkend ze het wel meteen. 'En?' Zei Mousefur die haar lucht markeerde bij de grens. Lightpaw deed het na en knikte. Ze liepen door naar Vierboom. 'Hier komen alle katten bij één als eht volle maan is, dat noemen we de...' Mousefur maakte haar zin niet af. 'Clan vergadering', maakte Lightpaw haar zin af. 'Goed zo. Dan bespreken we onze dingen, en wij mogen dan nog wel eens graag gaan uit sloven, dat doet tenslotte elke kat. Jou clan vergadering komt nog wel een keer', vertelde Mousefur. Lightpaw werd opgewonden bij de gedachten alle clans bij één te zien! Ze gingen langs het ravijn wat de grens met de windclan maakte, en ook daar moest Lightpaw de lucht in zich op nemen, en gingen toen naar een open plek in de kleine bos. 'Hier zullen we je vechttechnieken trainen en jacht houdingen, zo dra je je jacht technieken onder de knie hebt gaan we jagen, en daarna komt het verdedigen en vechten! Bij de kleine stroom zal ik je leren zwemmen en op vissen jagen!' Zei Mousefur. Lightpaw grijnsde breed uit. Ze was moe van die lange tocht maar ze had wel plezier gehad! Ze gingen nog langs de kleine stroom om het te laten zien en gingen toen terug naar het kamp. 'Morgen ga je op patrouilie met Thunderpaw, Honestpaw, Stormtail en Flameclaw' Zei Mousefur die als volgt naar de Warirors den ging en haar af groette met een zwaai met haar staart. Niet laat daarna kwamen Moonpaw en Thunderpaw op haar af gerend. 'Lightpaw!' Groette Moonpaw haar. De twee zusjes rende op haar af en gingen voor haar zitten. 'Hoe was je rondleiding door het territorium?' Vroeg Thunderpaw. 'Heel erg leuk, ik heb veel gezien!' Zei ze. 'Vast niet wat wij hebben gezien!' Zei Moonpaw. 'Wij hebben een echtte Thunderclan kat gezien!' Zeiden de twee poezen in koor. 'Echt?' Silverpaw kwam aan lopen en die zei dat. 'Ja echt waar!' Antwoordde Thunderpaw. Lightpaw en Silverpaw keken me kaar kort aan. 'Gaaf', mompelde ze twee poesjes. Ze kletste nog lang door en gingen die avond terug naar hun nesten om de volgende dag weer vroeg wakker te worden.
______ Karakters die tot nu toe in het verhaal voorkomen:- Silversong-Nightleaf -Flowerheart. -Lightkit-paw-heart -Silverkit-paw-Flower -Moonkit-paw-stream -Thunderkit-paw-storm -Honestpaw-heart -Crookedstar -Stormtail -Flameclaw -Oakheart -Mousefur ______ I hope ya like it! Graag tips en commentaar ;D "She died when she was sad... Now she lives as an angel..."
Laatst aangepast door Lightheart op zo 21 aug 2011 - 1:49; in totaal 5 keer bewerkt |
|