|
|
Charlie 36 Actief "Everyone wants a magical solution for their problems, yet everyone refuses to believe in magic"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 21:14 | |
| Haha, nou ik wil zodra ik geaccepteerd ben sws lekker veel posten, dus alle topics zijn dan welkom :'D |
|
| |
Jacqueline 43 Actief here she comes to wreck the day.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 21:15 | |
| - Hopepaw. schreef:
- Haha, nou ik wil zodra ik geaccepteerd ben sws lekker veel posten, dus alle topics zijn dan welkom :'D
ik heb altijd wat ruimte voor topics hehe. het liefst met runningpaw (sc) of deze girl |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 21:15 | |
| Windclan is gewoon cool. Maar Shadowclan is toch wel sterk op twee c: Rout is ook nog altijd open als je wilt! |
|
| |
Charlie 36 Actief "Everyone wants a magical solution for their problems, yet everyone refuses to believe in magic"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 21:18 | |
| Lijkt me allebei leuk! Moet wel even wachten tot ik toegelaten ben, maar daarna zeker doen! |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 21:20 | |
| Tijd om weer eens een verhaallijn te gaan typen ehehe... hoop dat er wel wat animo voor komt dat xD |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 21:26 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 21:38 | |
| Hopelijk kan ik morgen posten |
|
| |
Dee 18
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 21:44 | |
| ik heb wel een leuk idee voor Little heuehehehe
alleen moet ze dan denk ik een kitten zijn ._. |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 21:53 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 21:57 | |
| @Littlepaw', mocht je dat willen moet je enkel even een pm sturen en dan fiks ik 't voor je ;D
@Charlie, hello there! Het is zonde dat ik je niet eerder sprak want dan had ik je voor Shadowclan gewonnen >3 Nu hebben de hazenvreters je - no judging though - mijn eerste clan was ook windclan want de leider zag er lief uit xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 22:01 | |
| @emma; haha, misschien als ik ooit nog een tweede account krijg ;'D |
|
| |
Dee 18
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 22:14 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Hoezo?
anders kan het gezien de leeftijd niet enzo |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 22:15 | |
| - Littlepaw' schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Hoezo?
anders kan het gezien de leeftijd niet enzo Leeftijd? |
|
| |
Dee 18
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 22:18 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Littlepaw' schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Hoezo?
anders kan het gezien de leeftijd niet enzo Leeftijd? ik wil haar een kitten van iemand laten zijn, maar die kat is vrij jong dus zou het niet mogelijk zijn om Little een Apprentice te laten wezen c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 22:27 | |
| - Littlepaw' schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Littlepaw' schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Hoezo?
anders kan het gezien de leeftijd niet enzo Leeftijd? ik wil haar een kitten van iemand laten zijn, maar die kat is vrij jong dus zou het niet mogelijk zijn om Little een Apprentice te laten wezen c': Hahaha dat is dan zeker zo. Kitten van wie? Nu maak je me nieuwsgieriger. |
|
| |
Dee 18
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 22:29 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Littlepaw' schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Littlepaw' schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Hoezo?
anders kan het gezien de leeftijd niet enzo Leeftijd? ik wil haar een kitten van iemand laten zijn, maar die kat is vrij jong dus zou het niet mogelijk zijn om Little een Apprentice te laten wezen c': Hahaha dat is dan zeker zo. Kitten van wie? Nu maak je me nieuwsgieriger. dat heb ik nog niet helemaal uit gepluisd c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 22:31 | |
| - Littlepaw' schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Littlepaw' schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Littlepaw' schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Hoezo?
anders kan het gezien de leeftijd niet enzo Leeftijd? ik wil haar een kitten van iemand laten zijn, maar die kat is vrij jong dus zou het niet mogelijk zijn om Little een Apprentice te laten wezen c': Hahaha dat is dan zeker zo. Kitten van wie? Nu maak je me nieuwsgieriger. dat heb ik nog niet helemaal uit gepluisd c': Ocean heeft al een pleegkitten dus misschien een tweede kan er nog wel bij. Maar ligt aan leeftijd etc. (wordt Ocean wel een drukke en bezige bij van. Omdat ze een aardig nestje krijgt.) Ocean kan onschuldige zieltjes niet aan hun lot overlaten en is nu eenmaal een van de weinige Queens die een pasgeboren nestje gaat hebben)
Laatst aangepast door Oceanbreeze op ma 3 okt 2016 - 22:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 22:32 | |
| Nog even een vraagje, ik ben nu geaccepteerd in de clan, maar mijn naam is nog niet gekleurd. Mag ik nu al posten of nog niet? |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 22:33 | |
| @Hope: Jawel hoor, heb het anderen ook wel zien doen. Je naamkleuring komt vanzelf (; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 okt 2016 - 22:34 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|