|
|
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 12:22 | |
| Jeej.. Onze leraar vergat dat hij les had dus zaten we tien minuten in de klas. Wauw..
Ons practicum wordt bijna onmogelijk. Waar je normaal acht uur over doet. Moeten we in 4 uur doen. |
|
| |
91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 12:24 | |
| Gheheh xD
Wow ik was vergeten dat ik nog een dochter van Spottedleaf liggen had Ö |
|
| |
Freedje 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 12:28 | |
| Iemand die een topic wilt met Ashkit? c: |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 12:30 | |
| - Ashkit,. schreef:
- Iemand die een topic wilt met Ashkit? c:
Ik wil wel een topic maar heb geen Thunderclanner. :"). Dus tenzij hij een beetje is zoals Oceam vroeger en het kamp uit gaat. Wordt het wat lastig ben ik bang. |
|
| |
Freedje 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 12:35 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Ashkit,. schreef:
Ik wil wel een topic maar heb geen Thunderclanner. :"). Dus tenzij hij een beetje is zoals Oceam vroeger en het kamp uit gaat. Wordt het wat lastig ben ik bang. Ash is wel eens het kamp uitgegaan en kwam daarbij Hellhound tegen, maar daar wil ik geen gewoonte van maken omdat het anders niet meer realistisch is. Dus tenzij we echt een goede reden vinden wil ik het liever niet doen, maar eentje als hij Apprentice wordt mag altijd (: |
|
| |
91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 12:39 | |
| Hopla, niet dat ik iets met haar ga doen maar nu heeft ze tenminste een fatsoenlijk setje xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 12:41 | |
| - Ashkit,. schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Ashkit,. schreef:
Ik wil wel een topic maar heb geen Thunderclanner. :"). Dus tenzij hij een beetje is zoals Oceam vroeger en het kamp uit gaat. Wordt het wat lastig ben ik bang. Ash is wel eens het kamp uitgegaan en kwam daarbij Hellhound tegen, maar daar wil ik geen gewoonte van maken omdat het anders niet meer realistisch is. Dus tenzij we echt een goede reden vinden wil ik het liever niet doen, maar eentje als hij Apprentice wordt mag altijd (: Geef me een momentje! Misschien kan ik nog wat bedenken. Ik ben iemand die wel wat plottwistjes kan verzinnen! Moet wel even nadenken! Wat als we er een paar andere bij betrekken?? Misschien zelf Rogues of Bloodclan. Ocean zal het gevaar van Rogues of Bloodclanners nooit negeren en dan hoogstwaarschijnlijk niet op grenzen letten. Ik weet niet of hij Rogues kent? Want dan kan het zijn dat de nieuwe geur en die van Ocean hem naar buiten lokken? |
|
| |
Freedje 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 12:51 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Ashkit,. schreef:
Ik wil wel een topic maar heb geen Thunderclanner. :"). Dus tenzij hij een beetje is zoals Oceam vroeger en het kamp uit gaat. Wordt het wat lastig ben ik bang. Ash is wel eens het kamp uitgegaan en kwam daarbij Hellhound tegen, maar daar wil ik geen gewoonte van maken omdat het anders niet meer realistisch is. Dus tenzij we echt een goede reden vinden wil ik het liever niet doen, maar eentje als hij Apprentice wordt mag altijd (: Geef me een momentje! Misschien kan ik nog wat bedenken. Ik ben iemand die wel wat plottwistjes kan verzinnen! Moet wel even nadenken! Wat als we er een paar andere bij betrekken?? Misschien zelf Rogues of Bloodclan. Ocean zal het gevaar van Rogues of Bloodclanners nooit negeren en dan hoogstwaarschijnlijk niet op grenzen letten.
Ik weet niet of hij Rogues kent? Want dan kan het zijn dat de nieuwe geur en die van Ocean hem naar buiten lokken? Hij kent alleen Hellhound, maar die hebben best nog wel 'n leuke band xD En anders zal ik nog wel eens nadenken of we houden het gewoon voor als hij app wordt c: |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 12:55 | |
| Whoop werkdag zit er weer op |
|
| |
Melissa 101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 13:20 | |
| Nou, het schooljaar begint al lekker... Ik heb nu al een 5 voor aardrijkskunde, terwijl ik daar zo'n goed gevoel over had en ik ben nu nog steeds zo ziek dat ik denk dat ik maandag ook nog niet naar school kan :C |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 14:06 | |
| Mousedung ik ben mijn mobiel kwijtgeraakt en kwam daar natuurlijk weer te laat achter.
Nu de universiteit bellen of hij is gevonden en ik heb zo'n hekel aan bellen >.< |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 14:12 | |
| Hoop voor je dat ze hem hebben gevonden
En ik ken dat gevoel, ik heb ook echt een hekel aan bellenx_x |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 14:18 | |
| Ahhh yess ze hebben hem fjieuw
|
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 15:19 | |
| |
|
| |
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 15:24 | |
| Oude accounts doorspitten omg |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 16:35 | |
| Internet is frustrerend traag vandaag:S, laatste post komt vanavond wel, ik hoop dat het dan beter is. |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 16:41 | |
| School heeft me in z'n macht... |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 17:00 | |
| @Volepaw
Hoe kunnen we je helpen? |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 17:14 | |
| Volgens mij ben ik bijgepost..? |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 sep 2016 - 17:33 | |
| Whoooooo eindelijk klaar met m'n huiswerk. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|