|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 sep 2016 - 21:20 | |
| I feel sorry voor Brindle en de kits XD |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 sep 2016 - 21:31 | |
| Dat moment dat een anime al je gevoelens verwoest
y tho, y ;w; |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 sep 2016 - 21:47 | |
| Jeej, nieuw setje met dank aan Beertje |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 sep 2016 - 21:49 | |
| Oeh dies echt heel mooi Rebecca! o:
Ik ben al de hele avond aan het proberen een nieuw setje voor Routpaw in elkaar te steken, maar het wil maar niet lukken. Dus dan nog maar even deze :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 sep 2016 - 21:49 | |
| - Stallionheart schreef:
- Jeej, nieuw setje met dank aan Beertje
Nice <3 Nu heb ik zin een nieuw setje voor Snow te maken ;w; |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 sep 2016 - 21:50 | |
| Letters heb ik er nog ff zelf op gezet, leve type kit (Still a noob in Photoshop.. xD Heb het net 2 weken ) |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 sep 2016 - 21:51 | |
| Ik wil ook echt photoshop :/ met GIMP werken gaat wel, maar gifjes bewerken is een pain in the ass haha |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 sep 2016 - 21:52 | |
| Ik heb voor school het hele Adobe pakket moeten aanschaffen, voor een jaar betaal je € 140.
|
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 sep 2016 - 21:54 | |
| Pfoe, das wel een hoop geld. Waarvoor heb je het nodig met je opleiding? ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 sep 2016 - 21:56 | |
| - Routpaw schreef:
- Ik wil ook echt photoshop :/ met GIMP werken gaat wel, maar gifjes bewerken is een pain in the ass haha
He, ik werk ook met gimp, ik vind het heerlijk om alles mee te doen XD Ooit es een os gemaakt mmet iets van 600 layers in gimp... Was wel ff werk maar ah XD En btw als je wilt kan ik wel iets proberen te fixen? ^^ |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 sep 2016 - 21:57 | |
| waar haal je het geduld vandaan? o: Als ik iets met meer dan 20 lagen zie begin ik er niet eens aan xD
en dat zou heel lief van je zijn! <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 sep 2016 - 21:59 | |
| - Routpaw schreef:
- waar haal je het geduld vandaan? o:
Als ik iets met meer dan 20 lagen zie begin ik er niet eens aan xD
en dat zou heel lief van je zijn! <3 Geduld en heel goed de tel kunnen bijhouden met fading effects en glowing :") Je leert het door gwn te oefenen en dan ist echt zo gedaan ^^ Meestal maak ik nu dingetjes van rond de 60 layers c: |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 sep 2016 - 22:11 | |
| - Snowdrop schreef:
- Routpaw schreef:
en dat zou heel lief van je zijn! <3 Geduld en heel goed de tel kunnen bijhouden met fading effects en glowing :") Je leert het door gwn te oefenen en dan ist echt zo gedaan ^^ Meestal maak ik nu dingetjes van rond de 60 layers c: Zwaar respect dat je dat voor elkaar krijgt c': ik raak vaak de tel kwijt en wodt gefrustreerd, oeps. Daarbij doet Gimp bij mij vaak ook vaag met GIFjes, dan opeens wordt alles onwijs korrelig op een of andere manier, zoals dit: - x:
|
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 sep 2016 - 22:18 | |
| - Routpaw schreef:
- Ik wil ook echt photoshop :/ met GIMP werken gaat wel, maar gifjes bewerken is een pain in the ass haha
GIFs bewerken met GIMP gaat best makkelijk als je AnimStack gebruikt c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 sep 2016 - 22:22 | |
| - Routpaw schreef:
- Snowdrop schreef:
- Routpaw schreef:
en dat zou heel lief van je zijn! <3 Geduld en heel goed de tel kunnen bijhouden met fading effects en glowing :") Je leert het door gwn te oefenen en dan ist echt zo gedaan ^^ Meestal maak ik nu dingetjes van rond de 60 layers c: Zwaar respect dat je dat voor elkaar krijgt c': ik raak vaak de tel kwijt en wodt gefrustreerd, oeps. Daarbij doet Gimp bij mij vaak ook vaag met GIFjes, dan opeens wordt alles onwijs korrelig op een of andere manier, zoals dit:
- x:
Ah dat komt omdat je nie in alle layers de naam had aangebracht :") so gimp neemt de naamlayer dan als een layer apart om te tonen~ - Also een klein prutsgeval, ben wat moe, dus het is geen kunst ofzo:
Geen gif want ik heb geen geduld/tijd + denk dat ik wat ziek aan het worden ben XD |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 sep 2016 - 22:46 | |
| - Snowdrop schreef:
- Routpaw schreef:
- Snowdrop schreef:
- Routpaw schreef:
en dat zou heel lief van je zijn! <3 Geduld en heel goed de tel kunnen bijhouden met fading effects en glowing :") Je leert het door gwn te oefenen en dan ist echt zo gedaan ^^ Meestal maak ik nu dingetjes van rond de 60 layers c: Zwaar respect dat je dat voor elkaar krijgt c': ik raak vaak de tel kwijt en wodt gefrustreerd, oeps. Daarbij doet Gimp bij mij vaak ook vaag met GIFjes, dan opeens wordt alles onwijs korrelig op een of andere manier, zoals dit:
- x:
Ah dat komt omdat je nie in alle layers de naam had aangebracht :") so gimp neemt de naamlayer dan als een layer apart om te tonen~
- Also een klein prutsgeval, ben wat moe, dus het is geen kunst ofzo:
Geen gif want ik heb geen geduld/tijd + denk dat ik wat ziek aan het worden ben XD AAAAA I love it <3 super bedankt, zal m meteen instellen! Nee met de naam klopt ja,haha, ik bedoel meer het plaatje links,de overloop wordt heel korrelig :') @Demi; wat is animstack precies? c: |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 sep 2016 - 22:59 | |
| AnimStack is een script voor GIMP waarmee het bewerken van GIFs een stuk makkelijker wordt c: In plaats van zelf alles laag voor laag te moeten bewerken, zet Animstack een bepaalde laag automatisch op elk frame van de GIF, dit duurt maar enkele seconden, in tegenstelling tot alles handmatig te doen c': |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2016 - 7:23 | |
| Ik heb met photoshop ook dat de kwaliteit van een gif echt bar slecht achteruit gaat en het stresst me. ugh. |
|
| |
87 Actief It's the little things in life
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2016 - 7:34 | |
| Goeiemorgen! Vandaag eindelijk weer tijd om wat te posten, |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 sep 2016 - 8:18 | |
| Elleuw guyss verdorie t is koud xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|