|
|
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 8:32 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 8:35 | |
| Hee Renske :3 Hoe gaat het met het paard? |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 8:39 | |
| Hee hoi Julia ;D Beter dan eergisteren op de harde grond. Ze heeft last van haar voet lijkt het wel, op zachte grond loopt ze prima, maar op harde grond oncomfortabel, maar in elk geval niet meer zo kreupel. Waarschijnlijk heeft ze last van haar hoeven, omdat de hoefsmid pas is langs geweest. Iedergeval geen dik of warm been |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 8:56 | |
| Ooh gelukkig! Mijn merrie heeft dat ook altijd, als de hoefsmid net geweest is loopt ze echt op eieren. Dus dan valt het waarschijnlijk wel mee c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 9:01 | |
| Ja, ik schrok wel even, want eergisteren leek het echt alsof ze op een hoefzweer aan het lopen was. Nu laat ik haar gewoon even een tijdje in het land lopen. Het is nu toch te warm om maar iets te doen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 9:21 | |
| Ja snap ik! Dan is het een hele opluchting :3 |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 9:26 | |
| pfoe butter leeft weer hoor XD dat had k een beetje uitgesteld oeps |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 9:28 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Ik heb ook al de hele tijd een account in mijn hoofd. Karakter enzo weet ik al en ik weer ook al zeker welke prefix ik wil, maar ik zit nog zo te dubben over de suffix D:
Maar ik weet niet zeker of ik überhaupt nog wel een account aankan Dit woord... dit woord brengt zo'n slechte herinneringen terug... Nee grapje, maar ik moet vandaag toevallig prefixen leren in de medische term xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 9:45 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 10:43 | |
| heb een super drukke dag vandaag maar boter moest wel weer even leven hahaha |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 11:38 | |
| - Butterstar schreef:
- heb een super drukke dag vandaag maar boter moest wel weer even leven hahaha
Ik ook maar ik chill nu een beetje met Hamilton want yeee. HTML is simpel. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 11:58 | |
| ik luister ook hamilton :DDD |
|
| |
Yanthe 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 12:03 | |
| Goed middag Kiki & Mims! ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 12:11 | |
| Ik moet echt opletten dat ik mijn geduld bewaar bij deze nieuwe collega, want soms jemig :') ... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 12:15 | |
| Naaw arme julia post maar lekker op senior warrior discussio.. oh wacht creamy is te jong hehehehhe |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 12:21 | |
| Posted, ben blij dat Silver weer wat goed post ^^ |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 12:38 | |
| wij hebben laatste paar dagen 40 minuten rooster, was dus al om 11:20 uit. |
|
| |
Cynthia 273 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 43 moonsGender: She-cat ♀Rank: Tunneler (Senior warrior) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 12:46 | |
| Ik heb 5,5 uur tussen mijn ene college en mijn volgendexD, heb vanaf 10:30 al niks meer te doen tot 15:45
Laatst aangepast door Harekit op wo 14 sep 2016 - 12:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Loou 13 Actief When you at dinner with
your wifey, and your
side bitch is the
waitress
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 sep 2016 - 12:46 | |
| Iemand een topicje met Wooly? |
|
| |
Freedje 2403 Actief