Triple the people, triple the fun

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Predator
Member
Triple the people, triple the fun Miniava
Bunny
359
Actief
"To a predator, fear is weakness."

CAT'S PROFILE
Rank:
Predator
BerichtOnderwerp: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimewo 14 sep 2016 - 18:08

Duss, ik had weer de kriebels voor een account, maar ik heb een beetje een.. Raar idee ervoor. Ik ga 'm niet aanmaken als er geen interesse voor is, want dan is er geen fun aan :')

Ik weet nog niet of het een kater of een poes word en hoe die eruit zal zien, maar het zal een kitten zijn in Bloodclan die Triple heet. Ik ga 'm delen met 2 andere mensen; allebei hebben ze een ander innerlijk voor Triple.

Hoe gaat dit werken, vraag je je natuurlijk af? Er zijn enkele regels om dit zo georganiseerd mogelijk te laten verlopen:
-Elk persoontje heeft een andere persoonlijkheid voor Triple
-Elke persoonlijkheid weet niets van de andere persoonlijkheden (het zijn net 3 verschillende katten)
-Je kan niet posten in een topic van een andere persoonlijkheid tenzij het afgesproken is met de speler van die andere persoonlijkheid
-Je kan onderaan je post even zetten wie er nu Triple is, maar dat hoeft niet; dat maakt het spannender ;3

Dit is dus een kat met DIS (Dissociatieve identiteitsstoornis). Hij/zij heeft drie verschillende persoonlijkheden. Om je aan te melden beschrijf je even de persoonlijkheid die jij voor 'm wil doen, en dan kies ik 2 mensen. Ik heb nog niet echt een deadline, ik zie wel hoeveel interesse er is. Het uiterlijk en of het een poes of een kater is bespreken we dan nadien!

Als er interesse voor is, mag je je ook aanmelden als (pleeg)moeder of vader; de pleegmoeder moet zeker Bloodclan zijn, voor de rest maakt het niet zo veel uit.

Ik hoop dat er interesse voor is, en als er nog vragen zijn mag je ze altijd vragen ^^
-Bunny

Laatst aangepast door Pearlykit op wo 14 sep 2016 - 21:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Triple the people, triple the fun 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimewo 14 sep 2016 - 19:21

Je wilt niet geloven hoe enthousiast ik al was toen ik dit las, dit klinkt echt super leuk en is ook nog eens super creatief! Dus ik ga me weer eens lekker aanmelden hoor, als ik deze kans voorbij ga laten vergeef ik het mezelf niet meer xD Dus laten we even een kijkje nemen in het persoonlijkheid wat ik heb bedacht voor Triple!

Hij is agressief, hij zegt dingen zonder erbij na te denken, hij is een snel boos... en hij is een messed up persoonlijkheid. Triple zal extreem oncomfortabel zijn bij andere katten, zal ze op een groffe manier ontwijken. Waarschijnlijk zal Triple de weinige vrienden die hij heeft beledigen.

WIP LOL.

Laatst aangepast door Runningpaw op za 24 sep 2016 - 11:11; in totaal 1 keer bewerkt
Astralkit~
Member
Triple the people, triple the fun T5g1nc
Derpje
109
Actief
"Extremism is never the solution"

CAT'S PROFILE
Rank:
Astralkit~
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimewo 14 sep 2016 - 19:22

Hey,

Ik ben derpje en mijn inspiratie is eigenlijk gekomen door de amazing titel die je had gemaakt, dus had ik er op gedrukt alleen niet gelezen. Dus besloot ik naar beneden te gaan en via mijn telefoon te lezen, ik vond het echt een amazing idee! Ik had weleens ook zoiets bedacht maar nooit in WC gebracht, ik dacht altijd dat zoiets te gek voor woorden leek. Tot ik dit zag staan! Ik las het en vond het echt geweldig, een account met ze drieën delen is een leuke manier om elkaar beter te leren kennen en random posten te geven. Vaak in mijn posten haal ik verleden posten terug al gaat het moeilijk omdat er nog 2 mensen zijn die het bespelen xD Dus was dit een leuke uitdaging vond ik, daardoor inspireerde het me nog al en dat ik weet dat dit een Bunny idee is. Dat betekent vaak dat het een actief idee is en ook zo blijft en het gewoon geweldig posten lijkt, want ja als iemand in het Rogue gebied post en jouw andere karakter daar ineens is, is het zo van what is happening where ám I xD Het lijkt me vooral grappig en avontuurlijk.

Sinds dat mijn kleine motivatie klaar is en aan het einde meer motivatie krijgt, zal je nu over mijn ideeën te horen krijgen en ik heb twee karakter ideeën een voor een kater en de ander voor een poes. Beiden geef ik ze even een andere naam zodat je niet ingewikkeld mijn derpi naam hoeft te onthouden of een van mijn accounts.

Male:

Female:

Ik zal genieten van beiden karakter doordat ik beiden eigenlijk nog nooit verwerkt heb in de RPG, hier bij zou ik graag hun karaktereigenschappen willen uittesten of dat deze goed bij mijn RPG style passen. Al zijn ze beiden hilarisch en leuk, ik had namelijk gelezen dat je nog moest kiezen tussen een vrouw of een man. Dus hier heb ik twee verschillende personality's zodat als het een man of een vrouw wordt dat ze verschillend van elkaar zijn, ik vind het leuker om het gevarieerd te houden. Ik heb hierbij Ruka sinds kort een verlegen karakter gemaakt, al is ze ook een vriendelijk iemand. Diep vanbinnen wilt zij alleen maar vrienden maken, alleen door haar Bloodclanner achtergrond zal het moeilijker gaan. Rin, is eigenlijk een diep verwarde verdrietige kater. Hij weet niet wat hij echt met zijn leven aan moet en wilt hierbij andere katten helpen om juist een moord proberen op te lossen. Ze zijn beiden verschillend van elkaar ter wel ik eigenlijk nog nooit een goed vrouwtjes poes kon/wilde bespelen, ik heb in mijn hele leven vooral mannelijke katten bespeelt omdat het me nooit lukte om karakters te bespelen als vrouw. Ik weet niet waarom me dat nooit lukte, dus wil ik het altijd proberen. Dit is namelijk een leuk voorbeeld om het juist te proberen al is het ook leuk om een mannelijk karakter te bespelen want dat ben ik nog erg gewend, ik heb waarschijnlijk niet zo'n goede aanmelding als iemand anders. Rin valt onder een karakter soort wat ik nooit bespeeld heb, dus dat zal me het een beetje lastig maken. Ik topic nog al met veel gedachtes erin maar ook wat daarvoor gebeurd is, hierbij kan ik het niet meer doen omdat Rin eigenlijk niks weet hierover. Al ben ik wel een actieve speler soms, ik heb vaak zelf meer dan 20 topics die ik moet beantwoorden na een week en post bijna elke dag als ik plaats vind om te posten. Ik heb zelf 4 accounts waarmee ik soms aan de 20 topics zit per week als iedereen reageert en tijd heeft, anders als ik het bij hou zit ik aan de einde van de week aan helemaal niks. Al zal ik wel vaak topics aanvragen, because Ik zit eens in de twee weken bij mijn vader en daar zit ik bijna 24 uur op WC. Dat vind ik echt geweldig, alleen naar mijn beeld scherm kijken en niks doen ho maar. Dan ga ik me verveeld tekenen, dus ga ik vanaf nu of deze week topics aan vragen.. Jaah, even mijn eigen leventje xD #No Life. Al ga ik wel proberen om actief te posten al zal ik ook posten voor jullie open laten en topics, als ik wordt aangenomen wordt ik echt vrolijk. Ik heb Rins en Rukas aanmelding aangepast, had even geen inspi meer en toen bedacht ik weet je ik pas die ook van Ruka aan. Ik las namelijk dat ik ze allebei moordenaren had gemaakt, al wat ik nu heb veranderd heeft meer variatie. Veel meer verschil in beiden karakters, Rin is namelijk een depressieve kat die alleen plezier heeft van andere katten want anders is het een zware depressieve kat of ja in zijn hoofd. Al is Ruka een kattin die verlegen maar toch vrienden zoekt, ze haat het om een Bloodclanner te wezen en denkt vaak snel na over sommige situaties. Dit lijkt me echt een top idee, en iets geweldigs om eens iets nieuws en leuks te doen!

Groetjes,
Derpje

Laatst aangepast door Astralkit~ op vr 23 sep 2016 - 20:27; in totaal 7 keer bewerkt
Wolfpaw"
Member
Triple the people, triple the fun DPKsfdL
Hannanas!!! (also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!!!!)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfpaw
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimewo 14 sep 2016 - 19:34

Ooh, dit ziet er leuk uit xP

Maar ik denk wel dat je het over DIS (Dissociatieve identiteitsstoornis) hebt, en niet schizofrenie, schizofrenie betekend dat hij/zij hallucinaties zou hebben^-^

maar ik ga me dus aanmelden >:3
en het geslacht kan dus nog veranderd worden c:

Paranoid
De Triple die ik zou willen spelen is eerder een paranoïde kat. Hij is zo iemand die een vriend als een vijand in vermomming beschouwd. Zijn vertrouwen is dus slechts met veel moeite te winnen. Hij is het soort kat dat zichzelf makkelijk wijs maakt dat iedereen tegen hem samenzweert. Hij heeft ook een hele reeks noodplannen voor wanneer zulke dingen zouden gebeuren. Hij is altijd alert en kijkt voortdurend achter zijn rug. Ook beschuldigd hij in zijn hoofd snel anderen wanneer er slechte dingen met hem gebeuren.

Smart
Je moet immers slim zijn wanneer heel de wereld tegen je lijkt te spannen. Al zijn noodplannen zijn voorzichtig en tot op het kleinste detail afgewerkt. Hij staat dus ook altijd een stap voor iedereen. Triple plant alles voorzichtig. Zijn woorden, zijn daden en zijn manier van doen.

Cold
Empathie en schuldgevoel zijn geen woorden die bij Triple passen. Hij geeft niet om anderen. Ze zijn toch slechts vijanden in vermomming. Hij helpt enkel anderen als hij er zin in heeft, of het in zijn voordeel is. Het is bijna alsof hij geen ziel heeft, of er toch een belangrijk deel van mist. Het is niet zo dat hij helemaal geen emoties heeft, hij kan zich gewoon amper inleven in andere katten.

Memory-loss
Het gebeurd vaak dat Triple gewoon ergens staat zonder te weten hoe hij er geraakt is. Hoe zou dat toch komen? :'3 Hij denkt dus geheugenverlies te hebben, terwijl het dus gewoon de andere Triple's zijn. Hij vind het behoorlijk vervelend, aangezien het al zijn planningen in de war brengt, en probeert zichzelf er dus op te trainen.

Charming
Natuurlijk mag niemand weten hoe Triple echt is. Hij verbergt zijn noodplannen en koude natuur achter een charmante en zelfzekere glimlach. Hij mag dan amper empathie hebben, hij kan zich met gemak als een emotioneler persoon voordoen. Hij is welbespraakt en een goede leugenaar.

Loyal
Toch heeft Triple ook een eerder emotionele kant. Wanneer je eenmaal zijn vertrouwen gewonnen hebt, kan je er wel op vertrouwen dat hij er voor je zal zijn als het nodig is. Ondanks zijn kille natuur is hij wel in staat om zorg te tonen voor de genen die belangrijk voor hem zijn. Hij zal zichzelf wijs maken dat het hebben van zulke vrienden later is zijn voordeel zou kunnen werken, al is dit niet helemaal wat er echt aan de hand is.

Laatst aangepast door Wolfpaw" op wo 14 sep 2016 - 22:22; in totaal 2 keer bewerkt
Astralkit~
Member
Derpje
109
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Astralkit~
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimewo 14 sep 2016 - 20:44

Mijn aanmelding is af!
Predator
Member
Bunny
359
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Predator
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimewo 14 sep 2016 - 21:35

@Hananas; ik heb het aangepast, oeps :')
Ik ben blij dat er al leuke aanmeldingen zijn voor dit ideetje <3
edit; trouwens, je karakter hoeft niet evil of boos of kil te zijn, happy of nieuwsgierig of enthousiast mag ook - meer variatie is altijd leuk en altijd verwarrend haha ;3
Astralkit~
Member
Derpje
109
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Astralkit~
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimedo 15 sep 2016 - 19:37

Pearlykit schreef:
@Hananas; ik heb het aangepast, oeps :')
Ik ben blij dat er al leuke aanmeldingen zijn voor dit ideetje <3
edit; trouwens, je karakter hoeft niet evil of boos of kil te zijn, happy of nieuwsgierig of enthousiast mag ook - meer variatie is altijd leuk en altijd verwarrend haha ;3

Hey,

Ik kwam erachter dat ik de male en de female moordenares had gemaakt, al vond ik dat jammer ergens want ik heb na dat ik het af had 4 keer gelezen zodat ik zeker kon zijn van mijn aanmelding. Niet te veel verschil van elkaar you know, ik realiseerde het me toen je dat berichtje schreef dus dacht ik laat ik dat is doen. De male heb ik aangepast! En heb bij de Female karakter meer info gegeven. Al blijft zij wel evil... xD Dus wil hierbij melden dat mijn aanmelding aangepast is

Iggy
Member
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimedo 15 sep 2016 - 21:17

Kudos to you, bunny! Creatief plan :3

Ik meld me ook aan! voor het gemak gebruik ik even hij, maar het karakter zou niet verschillen^^

De Triple die ik zou bespelen zou een rustige gozer zijn. Zoek het woord chill op in een woordenboek, en je ziet ziet hem ernaast. Hij kan alles zo van zich af laten glijden en trekt zich nergens van aan. Roep een scheldwoord naar hem? Ha, goeie. Jaag je z'n prooi weg? Whoops, kan iedere kat gebeuren. Hij maakt graag vrienden, al kan dit lastig zijn als ze tegen hem uitvallen om iets dat hij heeft gezegd. (Huh? Heb ik dat? Ah, sorry man) Maar dat schrijft hij gewoon af aan een slecht geheugen. Hij is erg down to earth en haat drama en wraak. Hij begrijpt niet waarom iedereen zo moeilijk doet. Vergeven en vergeten is dan ook zijn levensmotto. Hij bindt zich niet sterk aan de elite, maar wil geen katten teleurstellen, dus doet hij wel zijn best.

Als je wat uitgebreidere aanmelding wilt roep je maar^^
Predator
Member
Bunny
359
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Predator
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimezo 18 sep 2016 - 11:21

Bedankt voor je aanmelding Lore!
en dat is goed hoor Derpje :3

Ik zet hierbij ook de deadline op volgende week zondag, 25 september, zodat iedereen die wil nog tijd heeft om een aanmelding te maken <3
Astralkit~
Member
Derpje
109
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Astralkit~
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimezo 18 sep 2016 - 12:17

Succes iedereen!
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimezo 18 sep 2016 - 12:19

Ik ben benieuwd om te zien wie gekozen zal worden c:
en succes iedereen!
Astralkit~
Member
Derpje
109
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Astralkit~
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 20:28

~Mijn aanmelding is aangepast! Sorry, ik zal vanaf nu mijn aanmelding niet meer aanpassen
Neverland
StarClan
Bunny
275
Actief
"Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."

CAT'S PROFILE
Rank:
Neverland
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 20:43

Dat maakt niet uit hoor Derpje, je mag 'm aanpassen zoveel je wil voor de deadline ^^
spannend hee, nog twee dagen mensjes ;3
Astralkit~
Member
Derpje
109
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Astralkit~
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 21:41

Neverland schreef:
Dat maakt niet uit hoor Derpje, je mag 'm aanpassen zoveel je wil voor de deadline ^^
spannend hee, nog twee dagen mensjes ;3

Oki ^.^ al wil ik het wel blijven melden anders komt het ook miss wel helemaal uit het niets xD

Succes iedereen!
Runningwolf
Member
Triple the people, triple the fun 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimeza 24 sep 2016 - 11:12

Ik meld me af voor de aanmelding, hoe leuk hij ook is ;c ik haal te slechte cijfers voor wiskunde dus mag ik van mijn ouders niet meer zo vaak op de laptop.. ik wens de rest echter toch veel succes en heb extreem veel zin om te zien hoe Triple eruit gaat zien!
Neverland
StarClan
Bunny
275
Actief
"Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."

CAT'S PROFILE
Rank:
Neverland
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimezo 25 sep 2016 - 19:49

@Jacqy
Ja, dat begrijp ik c: toch jammer!
--
Hierbij sluit ik de aanmeldingen! Morgen word er bekend wie er gekozen is c:
Neverland
StarClan
Bunny
275
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Neverland
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimema 26 sep 2016 - 19:38

-tromgeroffel-
Ik heb gekozen mensen!
En de gelukkigen zijn... Derpje en Hanna!
Sorry Lolo, jouw aanmelding was ook geweldig, maar ik vond hun aanmeldingen net ietsje beter passen bij elkaar ;3

Duss.. laten we beginnen met het begin, natuurlijk; poes of kater? :')
Astralkit~
Member
Derpje
109
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Astralkit~
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimema 26 sep 2016 - 19:40

Neverland schreef:
-tromgeroffel-
Ik heb gekozen mensen!
En de gelukkigen zijn... Derpje en Hanna!
Sorry Lolo, jouw aanmelding was ook geweldig, maar ik vond hun aanmeldingen net ietsje beter passen bij elkaar ;3

Duss.. laten we beginnen met het begin, natuurlijk; poes of kater? :')

Wooeeeeep Woeeee! Sorry ik ben enorm blij! Thanks! Thanks!

Mij maakt het niet uit, ^.^ Ben nu te gelukkig xD
Alles wat jullie willen, ik heb daarvoor twee aparte karakters gemaakt zodat beiden in mijn smaak zouden vallen.
Wolfpaw"
Member
Hannanas!!! (also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!!!!)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfpaw
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimema 26 sep 2016 - 19:43

Bedankt! c:
het geslacht maakt mij niet zo heel veel uit
Neverland
StarClan
Bunny
275
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Neverland
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitimema 26 sep 2016 - 20:13

Hmm, een kater dan?
Wat voor uiterlijk willen julie? mij maakt het neit geweldig veel uit x3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Triple the people, triple the fun   Triple the people, triple the fun Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: