We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: Arround 30 moons I guess.. Gender: Rank:
Onderwerp: Redeye's History zo 7 aug 2011 - 14:03
(jeej me so happy )
Redeye is als een leerling weggevlucht van de Shadowclan na een vreselijk incident waarmee haar ouders zijn omgekomen. Tegenwoordig meer als 15 manen later leeft ze als Rogue met een aantal vrienden van haar. Als ze op een dag in de buurt van haar oude clan territorium gaat jagen met een vriend(in) word ze gesnapt door een vroegere bekenden namelijk haar zusje. Deze kat herkennen haar meteen en valt haar en haar vriend(in) aan. Als het blijkt dat geen van hun de strijd kan winnen en ze het net willen opgeven komen er nog twee Shadowclankatten die haar ook herkennen en Redeye meesleuren naar het kamp. Eenmaal in het kamp aangekomen word ze naar de Clanleader/Deputy gebracht die haar ook herkend. Ze nemen haar gevangen tot ze overlegt hebben wat ze gaan doen. Ondertussen wil de doodsbange Redeye niets liever dan ontsnappen. Toen ze na een paar dagen diep ongelukkig en uitgehongerd in het kamp zat kwam er hulp uit onverwachte hoek die haar wou helpen bevrijden. Lukt het de twee samen om Redeye weer vrij te krijgen?
Katten nodig: Vriend(in) van Redeye rogue/bloodclan: Escada (Vol) Redeye’s Zusje: Whiterose (vol) 2 SC katten: Tigerpaw, Shinypaw (vol0 Clanleader/Deputy SC: Brokenstar, (gezegd via pm ) Raindrop (Vol) SC kat die Redeye helpt ontsnappen: Darkflower (vol)
Jeej we zitten vol ik zal zometeen het eerste topic openen voor Essie en Reddy waar ze dus eerst met Whiterose gaan vechten en dan word Reddy meegenomen door Tigerpaw en Shinypaw van daaruit gaat hij dus verder in het Kamp!
Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey. Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Laatst aangepast door Redeye op zo 7 aug 2011 - 21:42; in totaal 11 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Redeye's History zo 7 aug 2011 - 14:12
hmm na nagedacht te hebben, denk je dat Essie vn dienst kan zijn. Haar ego mag dan wel een deuk hebben door het feit dat ze verslgen is door Red hier xD maar daarom is ze wel behulpzaam. Tis eigenlijk een klein beetje respect(heel klein beetje maar hoor)
Spoiler:
Lucy
Member
Gail 952
Onderwerp: Re: Redeye's History zo 7 aug 2011 - 14:13
jeej Essie dus als Reddy's vriendin waar ze mee jaagt?
Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey. Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Onderwerp: Re: Redeye's History zo 7 aug 2011 - 14:29
Shinypaw meld zich aan als SC kat
Lucy
Member
Gail 952
Onderwerp: Re: Redeye's History zo 7 aug 2011 - 14:29
jeeej (nu alleen nog even kijken of Raindrop ook mee wil doen of niet en anders kunnen we beginnen zodra ik thuis kom van mn oma waar ik nu heen moet T_T mn moeder is gemeen)