|
|
1472
| |
| Onderwerp: Tribe/warrior namen shop za 6 aug 2011 - 22:23 | |
| Tja, ik vind het leuk om tribe namen en of warrior te verzinnen Dus waarom geen namen shop? Oke, die titel klinkt lame, maar goed xD Uhm.. Tja. Ik kan dus proberen een naam te verzinnen voor je, de mensen om me heen weten denk ik al dat ik het geweldig vind om suggesties te geven hierin x'D Warrior naam aanvragenIk probeer altijd zo origineel mogelijk te zijn in mijn namen, maar als je een voorkeur hebt naar een bepaald thema is dat natuurlijk ook geen probleem! Probeer me alsjeblieft wel een beschrijving van je kat te geven, persoonlijkheid of uiterlijk(Of beide xD). Maar als je die niet hebt, en een totaal random naam wilt, is dat ook geen probleem. Wil je perse een bepaald voorvoegsel of achtervoegsel? Ook geen probleem! Tribe namenNaja, tribe namen zijn er ook. Ik vind het vooral erg leuk om zo origineel mogelijke tribe namen te verzinnen met woorden die niet zo vaak voor komen xD Maar ik kan ook warrior namen in tribe namen veranderen, mits dat mogelijk is Probeer me wel te vertellen in welke richting je de naam wilt. En een beschrijving zou ook handig zijn Ik kan moeilijk iets met Flame geven, als je kat helemaal niks met vlammen of warme kleuren heeft x'D Voorbeelden van warrior namen in Tribe namen te veranderen: Crowfrost -Crow that flees the frost -Frost that hunts the crow Deze shop zal waarschijnlijk niet snel dicht gaan, en natuurlijk mag je ook andere mensen naam suggesties geven als je zelf ideeën hebt! Namen met succes verzonnen en gebruikt:Lullaby of the ancient times |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop di 9 aug 2011 - 19:22 | |
| Haha, leuk dat je dit doet! Ik heb zoiets zelf ook ens geopend, maar mijn namen zijn kang niet zo leuk als die van jou. Misschien kun je het voorvoegsel pebble een keer gebruiken, kiezel. Ik zal zeker een keertje gebruik maken van je 'namenshopje',
Xx Dotpaw |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop di 9 aug 2011 - 20:29 | |
| - Dotpaw schreef:
- Haha, leuk dat je dit doet! Ik heb zoiets zelf ook ens geopend, maar mijn namen zijn kang niet zo leuk als die van jou. Misschien kun je het voorvoegsel pebble een keer gebruiken, kiezel. Ik zal zeker een keertje gebruik maken van je 'namenshopje',
Xx Dotpaw Echt waar? Had ik helemaal niet gezien D:! Moet ik iets verzinnen met Pebble? Zo ja, tribe of warrior naam?xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop di 9 aug 2011 - 23:45 | |
| Pebble that goes with tide
sorry ik ben een beetje droog bezig, whihi :3
|
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop di 23 aug 2011 - 18:35 | |
| Oh, ha, nee, dat vond ik gewoon een leuk voorvoegsel x3
Zou je voor mij een Tribe zin willen bedenken met 'Lullaby'?
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop di 23 aug 2011 - 21:35 | |
| Uhm.. -Lullaby that slowly soothes -Lullaby that echoes through night -Lullaby that makes ripples in air -Lullaby of the lone wolf -Lullaby that hushes the little ones -Lullaby of the ancient times Zijn dezen iets? -Ook Honey x'D- |
|
| |
186
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop vr 26 aug 2011 - 18:41 | |
| Hee Babs ^-^ Kun je misschien een awesome warrior naam verzinnen voor Patchpaw? :'D Thanks :3 |
|
| |
125
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop vr 26 aug 2011 - 21:30 | |
| Ow, je had ze al! Thanks :3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop vr 26 aug 2011 - 22:58 | |
| - Cindersoul schreef:
- Hee Babs ^-^
Kun je misschien een awesome warrior naam verzinnen voor Patchpaw? :'D Thanks :3 Uhm... Patchcloud Patchpool Patchprint Patchheart Patchapple Patchshimmer Patchlight Patchshade Patchshadow Patchacorn Patchaura Patchshred Patchfrost Patchdip Patchcall Pfoe, I'm of my game x'D Het zou makkelijker zijn als het Patched was x'D En graag gedaan Whitestorm ;D! |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop za 27 aug 2011 - 9:56 | |
| kun je er ook een voor Silverpaw bedenken |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop za 27 aug 2011 - 10:34 | |
| Silverpoppy Silverwhisker Silverthorn Silverpool Silvermoon Silverlight Silverflame Silverbird Silverripple Silverwolf Silvershine Silversea Silverglimmer Silverberry Silversplash Zit hier iets bij Blacksoul? |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop za 27 aug 2011 - 10:38 | |
| jazer thx |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop zo 11 sep 2011 - 13:15 | |
| Ik ga nu ook bij houden in de eerste post welke namen ook echt gebruikt zijn ^-^ |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop zo 11 sep 2011 - 13:21 | |
| een warrior name voor: Ravenpaw en Thornpaw... x'D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop zo 11 sep 2011 - 13:26 | |
| Ravenpaw Ravenscreech Ravenshriek Ravenfeather Ravendance Ravengaze Ravensoul Ravenspirit Ravenpelt Ravenshadow Ravenshade Ravenstep Ravenvoice Ravencall Ravencharge
Thornpaw Thornscratch Thornclaw Thornsnap Thornpool Thornberry Thornthicket Thornstream Thornfrost Thornbush Thornprickle Thornfang Thornbite Thornflame Thornfire
Ik kan nu niet meer normaal naar het woord Thorn kijken x'D |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop zo 11 sep 2011 - 13:27 | |
| Woooow dat zijn er heel wat bedankt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop zo 11 sep 2011 - 13:28 | |
| |
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop zo 11 sep 2011 - 15:21 | |
| -Lullaby of the ancient times Die heb ik gekozen Ik zou voor Dotpaw misschien de naam Dotsong willen gebruiken, Maar kun jij even kijken of je iets leukers kunt bedenken? Danke schön «33 |
|
| |
juul 183
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop zo 11 sep 2011 - 15:24 | |
| Weet je misschien iets voor Spiritkit? (: Ik weet dat 'ie pas een kit is, maar goed xD En voor Lostpaw 8D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop zo 11 sep 2011 - 15:32 | |
| Dotpaw Dotlight Dotpelt Dotvoice Dotnose Dotpoppy Dotrose Dotbreeze Dotpool Dotstrike Dotflash Dotray Dotspark Dotflame Dotrain Dotpour Dotflurry Spiritkit Spiritgaze Spiritsong Spiritwisp Spiritsmoke Spiritfrost Spiritheart Spiritlight Spiritdance Spirittorrent Spiritdrift Spiritsight Spiritsoul Spiritleap Lostpaw Lostwander Lostsong Lostflame Loststep Lostpath Lostdream(s) Lostvoice Lostjourney Lostheart Lost(Insert lichaamsdeel hier, feet, whisker, face, tail etc.) Lostflower Lostbreeze Lostcloud Lostforest Lostcall Lostecho Hopelijk zit hier iets tussen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Tribe/warrior namen shop | |
| |
|
| |
|