|
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: The amber and the vole wo 7 sep 2016 - 22:39 | |
| Amberpaw kwam geeuwend the apprenticeden uit. Hij keek om zich heen, het was vroeg. De patrouille was al wel weg maar verder was er nog niemand op. Hij liep naar de fresh kill pile om wat te gaan eten. Terwijl hij daar heen liep viel hij alweer bijna in slaap. Hij had slecht geslapen en was wakker geworden van de patrouille die vertrok. Hij pakte wat te eten en begon te eten.
Volepaw eerst |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: The amber and the vole do 8 sep 2016 - 12:43 | |
| Volepaw was altijd één van de apprenttices die als eerste wakker was, zelf als ze geen training had van Innerstar. Ze was namelijk gewoon om vroeg op te staan, juist omdat haar trainingen vaak vroeg begonnen. Ze trippelde dan ook vrolijk de den uit en liet haar blik over de open plek gaan. Er was maar één kat te zien, Amberpaw. "Hé Amberpaw!" mauwde ze, iets luider dan de bedoeling was en liep naar de kater toe, die een prooi van de prooistapel had genomen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The amber and the vole do 8 sep 2016 - 14:55 | |
| Amberpaw keek om, Volepaw kwam op hem af en begroete hem. "Hey, volepaw" mauwde hij slaperig. Hij pakte nig een prooi van de stapel. "Wil je ook wat eten?" Vroeg hij terwijl hij de prooi naar haar toe schoof. Hij kende haar vaag. Natuurlijk waren ze beide leerlingen van de schaduwclan en dus wist hij wel wie ze was, maar hij had nooit echt met haar gepraat. Hij keek naar de uitgang van het kamp. Straks zou de patrouille terugkomen. Misschien kon hij daarna even het bos in om zijn poten te strekken. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The amber and the vole do 8 sep 2016 - 22:32 | |
| Ze glimlachte bij zijn weder begroeting en liet haar blik naar de prooi gaan die hij naar haar toe schoof. "Wil je ook wat eten?" Ze knikte uitbundig. "Ja, graag." mauwde ze en stapte wat dichter naar de prooi toe. Straks zou ze beginnen met haar training, dus ze zou moeten door eten. Ze richtte haar blik op haar prooi en zette er haar tanden in, waarna ze kort opkeek en verrast naar Amberpaw keek. Haar geheugen zat haar weer dwars. "Hé, Amberpaw. Wat doe je hier?" vroeg ze met een frons. Haar kortetermijngeheugen bemoeide zich weer vrolijk met haar dagelijkse bezigheden. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The amber and the vole vr 9 sep 2016 - 14:17 | |
| Volepaw nam de prooi aan en Amberpaw gaapte weer. Toen keek ze op en vroeg wat hij hier deed. Hij keek haar verbaast aan "eten, ik was hier daarnet ook al weet je nog?" Zei hij waarnaa hij weer een hap nam. Hij kwam wat dichterbij haar, "vergat je zojuist dat ik hier was?" Vroeg hij bezorgd. Misschien was ze gewoon moe dacht hij. Maar het leek wel alsof ze echt niet meer wist dat hij hier had gestaan. Hij rekte zich uit, straks moest hij gaan jagen. Misschien konden ze wel samen gaan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The amber and the vole wo 14 sep 2016 - 17:17 | |
| "Eten, ik was hier daarnet ook al weet je nog?" Ze luisterde aandachtig naar wat hij zei. "Ah," was haar eerste en enige reactie. Ze knipperde even met haar ogen. Ze wist maar al te goed dat het haar geheugen was die hier de oorzaak van was. "vergat je zojuist dat ik hier was?" Meteen schudde ze haar kopje. "Ik wist het wel hoor," deelde ze direct, overtuigend, mee. "Ik was het niet vergeten!" mompelde ze nog en zakte wat door haar pootjes om nog een hap van de prooi, voor haar, te nemen. Even trok ze met haar oortjes, terwijl ze zich concentreerde op Amberpaw's aanwezigheid. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The amber and the vole wo 14 sep 2016 - 17:28 | |
| "Ik wist het wel hoor" Zei de jongere leerling direct, ze klonk wel overtuigend, "Ik was het niet vergeten!", oke maar waarom vraag je dan wat ik hier doe als je al met me gepraat had, vroeg Amberpaw zich af. Ze nam nog een hap en leek zich ergens op te concentreren. "ehm, oke dan heb je zin om straks samen te trainen?" vroeg Amberpaw, het was duidelijk dat Volepaw het niet over haar vreemde opmerking wilde hebben en dan zou hij dat ook niet doen hoe vreemd hij het ook vond.
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: The amber and the vole | |
| |
|
| |
|