|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: A amber flirt zo 11 sep 2016 - 21:51 | |
| "maar ik zal doen wat je me hebt verteld, al linkt het me onwaarschijnlijk dat als ze je verlaat dat ze je nu zoekt, of gelijk terug wilt" zei Lola na een Verdwijningscene sarcastisch te hebben voorgesteld "Ik hoef haar ook niet per sé terug ik wil haar gewoon graag nog een keer zien zodat ik haar nog een keer kan spreken en dit hoofdstuk af te sluiten" Antwoorde Amberpaw "Maar heel erg bedankt dat je haar wilt informeren over mijn zoektocht" zei hij met een kleine glimlach. Hij wist het niet zeker, maar volgens hem had hij er een vriend bij of in ieder geval een ik-dood-je-niet-meteen-persoon. |
| | | Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: A amber flirt zo 11 sep 2016 - 21:57 | |
| Ze haalde haar schouders op. "Er is tegenwoordig toch niet meer zo veel te doen rond dit gedeelte, dus waarom niet. Misschien zie ik je nog wel eens. Oh en als je me ooit zoekt, als je een stroompje vind ben je in de buurt." Informeerde ze hem. "Dan ga ik waarschijnlijk maar eens." Stelde ze voor, terwijl ze opstond. Misschien kon ze nog wat prooi vangen en mee naar haar territorium nemen, voor het donker werd.
|
| | | Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: A amber flirt zo 11 sep 2016 - 22:02 | |
| Amberpaw knikte eerst, eigenlijk wilde hij helemaal niet dat ze ging. Hij voelde zich wel op zijn gemak bij haar, maar dat zou wel heel raar zijn om te zeggen. "Ja, ehm oke" zei hij, hij hoopte half niet en half wel dat ze hetzelfde had wat hij ook had, dat ze voelde wanneer er iets was. Dan zou ze misschien blijven, maar dan moest hij wel uitleggen wat er was en dat zou hij wel heel moeilijk vinden. Als ze hem maar niet ervoor uitlachte, maar dat zou ze, na wat hij nu van haar wist. Niet doen, ze zou het misschien niet begrijpen maar ze zou het wel proberen te begrijpen. Ze was... Ze was zoals hij maar dan vrouwlijk en een roque. |
| | | Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: A amber flirt zo 11 sep 2016 - 22:12 | |
| Ze zag zijn blik en wist gelijk wat hij dacht. "Ik zei to h dat ik je nog wel eens zie. Ren nu maar terug naar je clan. Ze zullen je vast wel missen. Want je ben heel erg belangrijk." Zei ze sarcastisch, het was ook een beetje bedoeld als een grap. Ze kon er niet zo goed meer tegen, zo'n zware sfeer die in de lucht hing. Natuurlijk had hij daar voor gezorgd, maar dat kon Amberpaw natuurlijk niet weten, hij was in haar mening niet de snuggerste
|
| |
| Onderwerp: Re: A amber flirt zo 11 sep 2016 - 22:18 | |
| Hij wist dat het een grap was en hij grinnikte, "ik weet dat ik er niet voor heb gezorgd dat we over een heel luchtig onderwerp praatte. Dus ik zal je niet meer lastigvallen." Hij draaide zich om en wilde teruggaan maar toen keek hij om en hij grijnsde "maar eigenlijk was jij degene die hier heen kwam en mij lastig viel" miauwde hij. "Maar zolang je dichtbij de grenzen blijft is het, wat mij betreft oke." Vertelde hij haar "maar de andere zullen daar waarschijnlijk anders over denken" waarschuwde Amberpaw. Zij zouden niet terugdeinzen om haar aan te vallen |
| |
| Onderwerp: Re: A amber flirt zo 11 sep 2016 - 22:45 | |
| Ze rolde met haar ogen. "Ik kan makkelijk voor mezelf zorgen." Zei ze terwijl ze haar klauwen eventjes ontblootte, als demonstratie dat ze niet zomaar ten onder zou gaan als iemand haar aanviel. "Maar je weet waar je me kunt vinden. Ongeveer." Zei ze simpel, waarna ze zich omdraaide en wegliep. Het was nog best een lange weg terug naar haar eigen territorium, en als ze er voor het donker wilde zijn, moest ze nu weg
-Lola topic uit |
| |
| Onderwerp: Re: A amber flirt zo 11 sep 2016 - 22:56 | |
| "Ja ik zal je vinden" zei Amberpaw, "ooit" zei hij en hij keerde ook terug naar zijn kamp, dit gesprek was goed voor hem geweest. Misschien kon zei zijn moeder wel vinden, ookal was die kans klein. Maar zelfs als Lola zijn moeder niet vond zou hij haar waarschijnlijk wel een keer bezoeken. Toen hij terug kwam bij het kamp legde hij zijn prooien op de stapel en ging hij naar de Apprenticeden. Hij dacht nog even aan zijn moeder en aan Lola en toen viel hij in slaap.
-.Amberpaw topic uit |
| | | | Onderwerp: Re: A amber flirt | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |