Come on and scare me

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Come on and scare me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Walnutdrop
Member
Come on and scare me  DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Come on and scare me    Come on and scare me  Icon_minitimema 5 sep 2016 - 12:26

Heya c:

Walnuts leven mag van mij wel een beetje spannender worden, anders gezegd: ik wil der leven niet meer zo gemakkelijk hebben. Vandaar dit topic.

Ik zoek namelijk een kat dir haar het leven zuur gaat maken. Doormiddel van stalken. De reden mag je zelf bedenken, hoe erg je het maakt mag allemaal bepaald worden door jou. Enige eis is is dat Walnut zich niet meer veilig gaat voelen in haar omgeving. (Het zou daarom fijn zij als degene een rogue of een windclanner is.)

Dus:
-reden mag je zelf bepalen
-hoe erg het word mag je zelf bepalen
-Windclanner of rogue
-kat of poes
-Walnut mag niet gedood worden.

Jap dat was het c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Come on and scare me    Come on and scare me  Icon_minitimema 5 sep 2016 - 12:50

Well, ik zit er al een tijdje aan te denken om een Rogue te maken. Dit is misschien wel mijn kans.

Ik wil me niet aanmelden voor het stalken, maar eerder een soort vriend van Walnutdrop die haar gaat helpen maybe? En misschien kunnen we dan tussen die twee ook nog zelf een verhaallijn bedenken, maar zou dat misschien een leuk idee zijn? c: Je mag het zelf weten, hoor.
Slatebreath
Member
Come on and scare me  Search?q=kaya+scodelario+black+eyes&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwio4peet4LPAhWCSRoKHYmcDEkQ_AUICCgB&biw=1184&bih=670&dpr=2#imgrc=7oF_xO2P0I2tRM%3A
Jacqy
273
Actief
"Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatebreath
BerichtOnderwerp: Re: Come on and scare me    Come on and scare me  Icon_minitimema 5 sep 2016 - 16:31

Zou het ook een BloodClan kater kunnen zijn? Ik heb namelijk een nieuw BC account en dit klinkt eigenlijk wel heel leuk c:
Walnutdrop
Member
Luca
1091
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Come on and scare me    Come on and scare me  Icon_minitimema 5 sep 2016 - 23:12

@Fred, hmm sure ^^ ze is heel erg avontuurlijk en een hele tijd geleden heb ik ook gevraagd om een rogue friend, iemand die haar zeg maar het leveb buiten de clans laat zien. Hehe. Dus sure (;

Eeen tuurlijk mag dat, was ik soort van vergeten dat Bloodclan ook nog bestond. But reminder: please dunt kill her ;-; xD. En om wie gaat het dan precies welke bloodclanner?
Butterpact
Member
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Come on and scare me    Come on and scare me  Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 19:44

Walnutdrop schreef:
@Fred, hmm sure ^^ ze is heel erg avontuurlijk en een hele tijd geleden heb ik ook gevraagd om een rogue friend, iemand die haar zeg maar het leveb buiten de clans laat zien. Hehe. Dus sure (;

Eeen tuurlijk mag dat, was ik soort van vergeten dat Bloodclan ook nog bestond. But reminder: please dunt kill her ;-; xD. En om wie gaat het dan precies welke bloodclanner?

Oké! Zou jij het zien zitten om het topic te maken of zal ik 't doen? c:
Heronpaw'
Member
Come on and scare me  33Wg5Xt
Jacqy
63
Actief
(✿◠‿◠)

CAT'S PROFILE
Rank:
Heronpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Come on and scare me    Come on and scare me  Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 19:50

Screech is een beetje het mysterieuze, killere type. Hij zegt dingen waar hij niet over na denkt, en heeft heel vaak dat hij mensen beledigd zonder dat hij het wilt. Misschien is het leuk dat Screech dan gewond raakt ofzo, en dan Walnut tegenkomt en er een soort haat liefde relatie ontstaat (bij Screech dan), maar dat hij haar de hele tijd beledigd etc.?
Walnutdrop
Member
Luca
1091
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Come on and scare me    Come on and scare me  Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 20:06

Oewwh nice!I like that. Jep latem we dat doen ^^
Morgen maak ik topic c:

En Fred, ik maak wel topic als ze zeg maar al gestalkt word, zodat ze soort van hulp vraagt aan "oude vriend"
Zuko
Member
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: Re: Come on and scare me    Come on and scare me  Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 20:38

Is goed c: Maar dan kennen ze elkaar al of wat? Of laten we ze nu gewoon meeten? c:
Walnutdrop
Member
Luca
1091
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Come on and scare me    Come on and scare me  Icon_minitimedo 8 sep 2016 - 11:16

Weet je wat, we doen wel topicje dat ze elkaar meeten Smile

Zou ik maken?
Heronpaw'
Member
Come on and scare me  33Wg5Xt
Jacqy
63
Actief
(✿◠‿◠)

CAT'S PROFILE
Rank:
Heronpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Come on and scare me    Come on and scare me  Icon_minitimedo 8 sep 2016 - 16:02

Okie! *gaat setje maken*
Walnutdrop
Member
Luca
1091
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Come on and scare me    Come on and scare me  Icon_minitimedo 8 sep 2016 - 19:34

^^
Zuko
Member
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: Re: Come on and scare me    Come on and scare me  Icon_minitimedo 8 sep 2016 - 21:40

Walnutdrop schreef:
Weet je wat, we doen wel topicje dat ze elkaar meeten Smile

Zou ik maken?

Prima! c:
Venomfeather
Member
Come on and scare me  2cy4rkg
Mehee (Luca)
58
Actief
I'm stuck in the moment, dear.

CAT'S PROFILE
Rank:
Venomfeather
BerichtOnderwerp: Re: Come on and scare me    Come on and scare me  Icon_minitimevr 9 sep 2016 - 19:53

Mooi doe ik wss vanavond of morgen ^^

@Jacq, kan ik al topic maken? ^^
Slatebreath
Member
Come on and scare me  Search?q=kaya+scodelario+black+eyes&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwio4peet4LPAhWCSRoKHYmcDEkQ_AUICCgB&biw=1184&bih=670&dpr=2#imgrc=7oF_xO2P0I2tRM%3A
Jacqy
273
Actief
"Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatebreath
BerichtOnderwerp: Re: Come on and scare me    Come on and scare me  Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 9:37

Venomfeather schreef:
Mooi doe ik wss vanavond of morgen ^^

@Jacq, kan ik al topic maken? ^^

Ja hoor! c:
Screech
Member
Come on and scare me  Tumblr_njqrw3QgnI1r11p03o1_500
Jacqy-Chan
10
Actief
I'm just no good for everything

CAT'S PROFILE
Rank:
BerichtOnderwerp: Re: Come on and scare me    Come on and scare me  Icon_minitimema 17 okt 2016 - 13:02

omg was dit helemaal vergeten x.x sorry o.o zal zo nog even reageren
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Come on and scare me    Come on and scare me  Icon_minitime

Come on and scare me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: