109
| |
| Onderwerp: Brokenkit hier za 6 aug 2011 - 1:53 | |
| Naam: Brokenkit Vorige namen: - Toekomstige namen: Brokenpaw, Brokenheart Geslacht: Poes Leeftijd: 6 manen Seizoen geboren: Groenblad
Uiterlijk:
Lichaamsbouw: Slank en fragiel maar dat trekt wel bij zeggen ze. Vachtkleur: Kort Rood Tabby wat zeer uitzonderlijk is voor poezen heb ik zomaar gehoord. Oogkleur Groen Neus: Roze-Rood Pootkussentjes: Rozig Speciaal: Behalve mijn uitzonderlijke vachtkleur niet echt veel denk ik..
Innerlijk:
Houd van: Dollen, spelen met de andere kittens en het idee van warrior zijn. Houd niet van: Stilte, leren, stilzitten .: Karakter :. Brokenkit is een vrolijk jong poesje dat ondanks haar veloren ouders toch blijft lachen. Ze is volgens zichzelf voor niets en niemand bang maar als er dan toch zo'n hele enge warrior haar de les leest omdat ze weer veelste druk is kruipen haar haartjes toch wel angstig snel omhoog.
Familie enzo:
Ouders: Firestone(Vader Overleden) - Vanaf dag een keek je me al vreemd aan. Ik heb een rode vacht ja, jij had het ook. Evengoed, ik mis je.. Dawnflight(Moeder Overleden) - Mammie kon je me nou maar zien, ik sta op het punt apprentice te worden.. broers/zussen: Als ik ze al had heb ik ze nooit gekend.. Nichten/Neven: Schiet mij maar lek met dat vragen.. Kits: Je weet dat ik zelf nog maar een kitten ben he?
Mentor: Ik sta op het punt om er een te krijgen.. Partner: Echt? Zie je me daar voor aan? Vrienden: Iedereen natuurlijk Vijanden: Die grote enge warrior van wie ik zijn naam niet meer weet bezorgt mij de kriebels.
Voor vragen, pb me maar :3 |
|