|
|
Dee 164 Afwezig "He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."
| CAT'S PROFILEAge: Ageless | Died at 17 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 16:55 | |
| ik weet niet zo goed wat ik met Breakingpaw moet ugh ;w; |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 17:18 | |
| Hallo iedereen c: ik zou echt een nieuwe ava voor Owl moeten maken :l |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 17:30 | |
| Goedenavond all c:
Zo aan het posten met Snow <3 En dan kijken of ik inspi heb voor de rest ^^ |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 17:38 | |
| Guys, ik ben niet zeker of ik nog veel kan posten. Misschien vanavond nog, maar we hebben dadelijk barbecue en ze verwachten dat ik nog even mee kon helpen. Afhankelijk van hoe lang die barbecue duurt ben ik dus of wel of niet actief met Shark c: Als het niet het geval is zal ik kijken of ik deze week nog met Shark kan posten en anders wordt het in de loop van de week of zeker volgende week c: |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 17:45 | |
| Waterfontijn besteld voor Bobby |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 17:46 | |
| Oeh leuk Mim <3 Wij hebben er ook eentje voor onze schatjes ^^ |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 17:51 | |
| Ja ik hoop dat bob dr meer mee gaat drinken Hij drinkt nu wel maar nog niet voldoende naar mijn zin |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 18:01 | |
| Klein vraagje, iemand enig idee waar ik kans op een baantje kan krijgen?
@Dee, trainen. Lynxfang zal hem hard aanpakken. Maar niet te hard |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 18:06 | |
| - Silhouetteheart schreef:
- Klein vraagje, iemand enig idee waar ik kans op een baantje kan krijgen?
Gewoon iedereen je CV sturen, eventueel langsgaan in de winkels/bij die bedrijven en je CV afgeven. Persoonlijk contact helpt vaak een stuk beter. Opzoeken hoe je een goede CV schrijft is ook belangrijk. Mocht echt niemand je aan willen nemen of iets dergelijks, is het misschien handig om eerst wat vrijwilligerswerk te doen om je CV op te vullen en wat ervaring op te doen! Zo heb ik het ervaren tenminste c': |
|
| |
Like everyone on earth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 18:10 | |
| Probleem is echter dat de aanbod van werk in mijn buurt ontzettend klein is en ik ook beperkt ben in reizen.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 18:20 | |
| Die van ons zag ik er wel vaker aan drinken, zelfs onze kleine honden dronken ervan :")
Zijn er mss nog mensen die een topic zouden willen? c: |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 18:26 | |
| - Silhouetteheart schreef:
- Probleem is echter dat de aanbod van werk in mijn buurt ontzettend klein is en ik ook beperkt ben in reizen.
Ligt eraan wat voor een baantje je zoekt, voor meer in de avonden of op zaterdag of nog anders en ook wat je wilt doen natuurlijk. Ikzelf werk bij de post op zaterdag een aantal uur en in de vakanties ook door de weeks. Je zult echter er een fiets voor moeten hebben en het moet natuurlijk beschikbaar zijn in jouw dorp/stad. Je zult ook door weer en wind moeten bezorgen. Je hebt natuurlijk verder ook nog het bezorgen van kranten en folders. Verder zou ik idd kijken naar wat Demi zei, kijk naar supermarkten/winkels in je buurt |
|
| |
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 19:49 | |
| Hello people how is everyone doing today |
|
| |
Dee 164 Afwezig "He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."
| CAT'S PROFILEAge: Ageless | Died at 17 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 20:06 | |
| - Shadowhunter schreef:
- Hello people how is everyone doing today
the prodigal son has returned |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 20:07 | |
| - Shadowhunter schreef:
- Hello people how is everyone doing today
omg, ik hou van die namen reference <'3 malec |
|
| |
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 20:08 | |
| |
|
| |
Freedje 225 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 20:25 | |
| - Snowdrop schreef:
- Die van ons zag ik er wel vaker aan drinken, zelfs onze kleine honden dronken ervan :")
Zijn er mss nog mensen die een topic zouden willen? c: Maak Butterpact x Snowdrop maar aan, dan zal ik voor Shark x Snowdrop zorgen Kan wel niet beloven dat dat vandaag nog is xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 20:33 | |
| - Zuko schreef:
- Snowdrop schreef:
- Die van ons zag ik er wel vaker aan drinken, zelfs onze kleine honden dronken ervan :")
Zijn er mss nog mensen die een topic zouden willen? c: Maak Butterpact x Snowdrop maar aan, dan zal ik voor Shark x Snowdrop zorgen Kan wel niet beloven dat dat vandaag nog is xD Moet Butterstar bang worden van die topics? |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 20:34 | |
| - Snowdrop schreef:
Zijn er mss nog mensen die een topic zouden willen? c: Eentje met Routpaw en/of Jinx? c: |
|
| |
Like everyone on earth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 sep 2016 - 20:34 | |
| - Maskheart schreef:
- Silhouetteheart schreef:
- Probleem is echter dat de aanbod van werk in mijn buurt ontzettend klein is en ik ook beperkt ben in reizen.
Ligt eraan wat voor een baantje je zoekt, voor meer in de avonden of op zaterdag of nog anders en ook wat je wilt doen natuurlijk. Ikzelf werk bij de post op zaterdag een aantal uur en in de vakanties ook door de weeks. Je zult echter er een fiets voor moeten hebben en het moet natuurlijk beschikbaar zijn in jouw dorp/stad. Je zult ook door weer en wind moeten bezorgen. Je hebt natuurlijk verder ook nog het bezorgen van kranten en folders.
Verder zou ik idd kijken naar wat Demi zei, kijk naar supermarkten/winkels in je buurt Hehehe, funny. Ik wil graag in Groningen in de stad terecht komen gezien ik daar op school zit en dan na school kan gaan werken, want ik kom meestal pas rond vieren thuis of later zelfs in verband met de reis. Daardoor wil ik liever niet in mijn buurt werken, omdat dan ook school en huiswerk er nog bijkomt en het dan krap gaat worden voor me. Wat betreft bezorgen, ik heb er naar gekeken, maar ik woon op het platteland en meestal hebben ze toch al iemand of je moet een rijbewijs hebben en die heb ik(voorlopig) niet. Maar ik heb nu gesolliciteerd bij de Jumbo, dus de eerste stap is al gemaakt. Ik ga nog meer winkels proberen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|