|
|
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 sep 2016 - 23:07 | |
| Wow, nice Waz!
Ik doe geen pogingen meer om mensen te tekenen x'D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 sep 2016 - 23:39 | |
| Dankje! Dit is wel met voorbeeld hoor, zonder gaat t nie zo soepel x'D |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 sep 2016 - 23:41 | |
| Hehe, dan nog ;D
Kheb je net trouwens een pm gestuurd op Crowe, met een topic linkje. c: |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 sep 2016 - 23:41 | |
| Dies echt super gaaf Wazoula ;o ik moet echt eens mensen leren tekenen, ze lijken bij mij altijd op een soort misvormde aardappels :')
Oh well, nu moet ik echt gaan slapen. Ik zit nog helemaal in mn vakantie ritme als t om slaap gaat -w- |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 sep 2016 - 23:44 | |
| Dank u! Bij mij was dat ook zo, tot ik er echt een poosje 1000 heb getekend omdat ik beter wilde worden. Kan t nog steeds nie goed uit mn hoofd x'D |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 sep 2016 - 23:48 | |
| |
|
| |
Jacqy 63 Actief (✿◠‿◠)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 6:47 | |
| - Jinx schreef:
- Haha, bij ons hebben we een tijdje een grapjas in de klas gehad die op een of andere manier het systeem had gehacket en met zijn mobiel het bord uit kon zetten :') Leverde ook behoorlijk wat boze docenten op.
@Yanthe; Bedankt!! <3 Dat gebeurt nu ook bij ons op school xD --- Goedemorgen iedereen ^^ |
|
| |
87 Actief It's the little things in life
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 8:14 | |
| |
|
| |
✮ Draco Malfoy 72 Actief ✮ My father will hear about this!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 8:31 | |
| omg nice waz!! welke serie? (a)
goeiemorgen iedereen, vandaag lekker pas om 11:20 beginnen pfff ben ik wel aan toe hoor |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 9:59 | |
| #Lolo: Even aansluitend op ons gesprekje, zal ik dan het topic voor Butter x Slither maken? c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 10:58 | |
| - Slithercoax schreef:
- omg nice waz!! welke serie? (a)
goeiemorgen iedereen, vandaag lekker pas om 11:20 beginnen pfff ben ik wel aan toe hoor Film: Final Fantasy XV Kingsglaive |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 11:08 | |
| |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 11:39 | |
| Morning c:
Eindelijk iets gevonden voor Butter <3 |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 13:07 | |
| I need topics ;-; Someone want? |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 13:13 | |
| - Walnutdrop schreef:
- I need topics ;-;
Someone want? Ik heb er eigenlijk nog een staan op mijn lijst met jou, maar die moet ik nog maken (Walnutdrop x Crowfur). Anyway... ik heb Butterpaw voor je tho? c: (Met Crowfur ga ik vandaag ook posten) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 13:47 | |
| - Butterpaw. schreef:
- Walnutdrop schreef:
- I need topics ;-;
Someone want? Ik heb er eigenlijk nog een staan op mijn lijst met jou, maar die moet ik nog maken (Walnutdrop x Crowfur). Anyway... ik heb Butterpaw voor je tho? c: (Met Crowfur ga ik vandaag ook posten) Fernpaw x Venom hebben we ook nog toch? xD ik ga even een lijstje maken met al men topics want vergeet alles hehe maar sure ^^ |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 13:48 | |
| - Walnutdrop schreef:
- Butterpaw. schreef:
- Walnutdrop schreef:
- I need topics ;-;
Someone want? Ik heb er eigenlijk nog een staan op mijn lijst met jou, maar die moet ik nog maken (Walnutdrop x Crowfur). Anyway... ik heb Butterpaw voor je tho? c: (Met Crowfur ga ik vandaag ook posten) Fernpaw x Venom hebben we ook nog toch? xD
ik ga even een lijstje maken met al men topics want vergeet alles hehe
maar sure ^^
Oh ja ;_; Zoals je ziet ben ik ook niet goed in onthouden van dat soort dingen ^^ Zou jij willen maken dan? c: Edit: NEe, laat maar, ik ben nu toch met 'n bezig, ik zal 'm wel maken c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 13:53 | |
| - Butterpaw. schreef:
- Walnutdrop schreef:
- Butterpaw. schreef:
- Walnutdrop schreef:
- I need topics ;-;
Someone want? Ik heb er eigenlijk nog een staan op mijn lijst met jou, maar die moet ik nog maken (Walnutdrop x Crowfur). Anyway... ik heb Butterpaw voor je tho? c: (Met Crowfur ga ik vandaag ook posten) Fernpaw x Venom hebben we ook nog toch? xD
maar sure ^^
Oh ja ;_; Zoals je ziet ben ik ook niet goed in onthouden van dat soort dingen ^^ Zou jij willen maken dan? c:
Edit: NEe, laat maar, ik ben nu toch met 'n bezig, ik zal 'm wel maken c: Prima xD stuur zo maar linkje zet ik hem meteen bij men droppings anders vergeet ik de helft weer |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 14:00 | |
| - Walnutdrop schreef:
- Butterpaw. schreef:
- Walnutdrop schreef:
- Butterpaw. schreef:
- Walnutdrop schreef:
- I need topics ;-;
maar sure ^^
Oh ja ;_; Zoals je ziet ben ik ook niet goed in onthouden van dat soort dingen ^^ Zou jij willen maken dan? c:
Edit: NEe, laat maar, ik ben nu toch met 'n bezig, ik zal 'm wel maken c: Prima xD stuur zo maar linkje zet ik hem meteen bij men droppings anders vergeet ik de helft weer Ik houd daar documenten voor bij waarin letterlijk staat welk topic ik voor wie nog moet openen. Voor te beantwoorden kijk ik gewoon bij 'Je berichten bekijken'. Zo onthoud ik alles (: |
|
| |
Karbonkel 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 14:48 | |
| Iemand hier misschien enig idee hoe ik op de Amerikaanse Netflix kan? Alle VPN's die ik geprobeerd heb doen het niet meer... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|