|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 7:58 | |
| |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 8:38 | |
| Goodmorning^^, ik wordt er weer eens aan herinnerd hoe klein ik ben, mijn voeten raken de grond niet bij de stoel waar ik momenteel op zitxD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 9:22 | |
| Wahahahah mini Cynthia <3 |
|
| |
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 11:36 | |
| Goedemorgen lieve kinders. Ik ga maar eens wat postjes plegen. |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 11:39 | |
| Oh wauw rooster doet het niet meerxD, wat ben ik blij dat ik het automatisch naar mijn mobiel koppel, want anders had ik nu geen rooster gehad. |
|
| |
Karbonkel 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 12:32 | |
| Zometeen maar eens m'n eerste WC rpg post schrijven, maar ik weet niet niet eens wat ik met deze kat wil :/ |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 12:56 | |
| Hallo ik ben kiki en ik zit net pas op school tot wel 5 uur en dan ga ik naar huis en dan moet ik snel eten en dan moet ik werken maak me af pls dank. |
|
| |
Loïs ❁ 259 Actief You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 13:45 | |
| roseburn is geclaimd als vriendin van fair pffff (a) |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 13:47 | |
| Hey iedereen! weet iemand van jullie toevallig een goede laptop? Ik zoek er één voor universiteit dus niet te groot zodat ik hem makkelijk kan meenemen + met lange accu duur + eentje die nog tegen zware programmas kan (dus photoshop zonder vast te hangen of traag op te starten ofzo, want dat kan mijn huidige laptop bijvoorbeeld moeilijk aan)
|
|
| |
Loïs ❁ 259 Actief You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 13:56 | |
| - Icy schreef:
- Hey iedereen! weet iemand van jullie toevallig een goede laptop? Ik zoek er één voor universiteit dus niet te groot zodat ik hem makkelijk kan meenemen + met lange accu duur + eentje die nog tegen zware programmas kan (dus photoshop zonder vast te hangen of traag op te starten ofzo, want dat kan mijn huidige laptop bijvoorbeeld moeilijk aan)
Well een macbook is goed maar wel duur :U |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 14:02 | |
| - Roseburn schreef:
- Icy schreef:
- Hey iedereen! weet iemand van jullie toevallig een goede laptop? Ik zoek er één voor universiteit dus niet te groot zodat ik hem makkelijk kan meenemen + met lange accu duur + eentje die nog tegen zware programmas kan (dus photoshop zonder vast te hangen of traag op te starten ofzo, want dat kan mijn huidige laptop bijvoorbeeld moeilijk aan)
Well een macbook is goed maar wel duur :U I know maar probleem daarbij is dat je programmas zoals word en excel niet hebt bij mac, en de universiteit eist dat je met een bepaald programma en font enzo werkt zodat het gelijke documenten zijn en shizz haha :p Dus macbook zit er niet in.. |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 14:05 | |
| Lolo je had nog pb op Wasp (a) |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 15:09 | |
| Weet je wat cool is? 4 Kittens...
Een gelige met zwarte genaamd Badgerkit. Een rode met gouden ogen genaamd Lionkit. Een zwarte met groene ogen genaamd Snakekit. En een zilveren met blauwe ogen genaamd Ravenkit.
Anyone get the reference? |
|
| |
Juul ♛ 134 Afwezig I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 15:15 | |
| - Roseburn schreef:
- roseburn is geclaimd als vriendin van fair pffff (a)
Ja ik moest opeens denken aan dat topic dat ze dat lekkende gat in de apprentice den gingen dichten. :'D EDIT: OH WACHT ik zie nu dat dat de andere Rosepaw was, jemig ik word dement. Ik zal 'vriendin' wel even aanpassen naar 'kennis' dan HAHA. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 15:22 | |
| omg ja inge echt!! en dan in alle 4 de kans 1 you know ThunderClan Lionkit ShadowClan Snakekit WindClan Badgerkit RiverClan Ravenkit (denk ik dan?? idk lol)
@Juul omg ik dacht al daar herinner ik me niks van?? maar maakt niet uit hoor xD |
|
| |
Karbonkel 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 15:25 | |
| - Icy schreef:
Ik heb een Toshiba Satalite L50-C-18V en ik ben er erg tevreden mee. Hij past net in m'n eastpak tas en heeft best wel een lange accuduur. Kan met een volle accu makkelijk twee volledige collegedagen doen. Die van mij heeft een Intel i5 met een Nvidia Gforce kaart, dus games werken geweldig, dus gok photoshop ook wel. Wel heeft deze geen CD speler zegmaar. Was volgens mij destijds in de aanbieding voor maar 500 euro. |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 15:27 | |
| |
|
| |
Cynthia 273 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 43 moonsGender: She-cat ♀Rank: Tunneler (Senior warrior) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 15:29 | |
| Ik ben moe, mijn rug doet pijn en ik kan het woord convolutie niet meer aanhoren. Hopelijk val ik niet in slaap in de treinxD |
|
| |
Juul ♛ 134 Afwezig I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 15:40 | |
| @Lolo: Ik ben hier zo lang niet geweest ik haal alles door elkaar. :'(
Ik heb zojuist m'n mousepad gesloopt doormiddel van twee druppels drinken. GG. |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 sep 2016 - 15:42 | |
| ''Weg?'' Fluisterde ze zachtjes. ''Weg waarheen?'' Ze hoopte dat Brindleleaf iets anders bedoelde. Misschien moest ze een kleine boodschap doen.
Wauw, ik ben melig. Domme Bronzemask... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|