We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik baal er een beetje van dat school me op het moment zo weinig tijd geeft maar Ik heb volgende week pww en zal dus tot 15 november minder posten. Ik zal natuurlijk wel proberen zo veel mogelijk tijd te zoeken voor de belangrijke topics ^^
Okay I Mousedung up. Op het moment zijn alle compters en laptops bij mij kapot. Ik heb op het moment toetsweek en heb dus ook geen tussenuren waarin ik kan posten. Tot er een gemaakt is kan ik dus niet meer posten. Ik weet nog niet precies hoe lang dat gaat duren.
Hell's hounds:
Hellapoof heeft 12 hondentanden
Thank you Daan <3
Rousebell
Member
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
Deze gehele maand (juni) heb ik het enorm druk met school, proefwerken, werkstukken, presentaties, mondelingen en een proefwerkweek. Daarom zal ik gedurende die tijd (bijna) niet posten. Dit geld voor AL mijn accounts.
Ik ben vanaf vandaag 03-08 tot 15-08 op vakantie in Zeeland. Op de camping is er wifi maar die is enorm slecht dus ik weet niet of ik KAN posten. Ook ben ik er niet zeker van hoeveel ik kan posten want dat ligt aan of het mooi weer is of niet. Ik zal in ieder geval in deze periode minder actief zijn. Dit geld voor al mijn accounts (Hellhound, Rousepaw, Chimepaw, Kindkit en Eyes •)
Vanaf vandaag 28-10 tot 08-11 zal ik inactief zijn in verband met mijn SE week. Ik zal gedurende die tijd enkel op topics posten die belangrijk zijn voor de verhaallijn. Dit geldt voor al mijn accounts.