|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Practise [shop] do 25 aug 2016 - 23:32 | |
| Ik heb sinds vandaag een cintiq tablet om mee te tekenen. Hoewel het minder wennen is dan een gewoon tablet, zeker omdat ik al eeuwen op tablets teken, is het natuurlijk wel wat anders. Naast wennen wil ik hem natuurlijk ook zoveel mogelijk gebruiken om er compleet vertrouwd mee te raken en mn tekenskills wat op te schroeven. Ik weet alleen vaak genoeg niet echt wat ik nou wil tekenen, zeker als ik nog aan het uitproberen ben. Daarom open ik dit tekenshopje voor digitale schetsen etc van characters en gebeurtenissen hier. Ik kies zelf uit hoeveel detail er uiteindelijk in komt, maar ik ga proberen de meeste requests wel aan te nemen. De tekeningen die ik traditioneel heb gemaakt van mijn andere shopje zullen ook nog online komen en wat ik er nog niet van af heb zal ik nog afmaken, dus die worden niet vergeten Be creative met de aanmeldingen. Beetje afwisseling is goed. Lijstje: Naam: Namen characters: Foto: (voorbeeld pose/vachttekeningen etc) Uitdrukking: Soort kat: Extra info: (littekens etc) |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Practise [shop] do 25 aug 2016 - 23:35 | |
| Naam: Nath Namen characters: Firedance & Whifflepaw (A) Foto: (voorbeeld pose/vachttekeningen etc) Iets van ruggen naar elkaar toe? Uitdrukking: Whiffle hatelijk. Fire mag je zelf weten c: Soort kat: Fire en Whiffle c: Extra info: - |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Practise [shop] do 25 aug 2016 - 23:35 | |
| Naam: Quinty Namen characters: Honeyscent Foto: https://i.imgur.com/w7TOZpl.pngUitdrukking: Verslagen/Vernederd/Zielig (wat je 't beste uitkomt) Soort kat: Langharige witte kattin, klein voor d'r leeftijd, met helder blauwe ogen Extra info: Nothing, she's pure as snow~ |
|
| |
Kiki 120 Actief Don't turn over, turn over the page.
We should rip it straight out.
Then let's try our very best to fake it.
| |
| Onderwerp: Re: Practise [shop] do 25 aug 2016 - 23:38 | |
| Naam: Kiki Namen characters: Mistpaw & Firedance misschien? Foto: misschien dat moment dat ze samen vertrekken naar de moonstone? Dat ze nog lopen te geinen samen ofoz!! Uitdrukking: vrolijk B) Soort kat: mist en fire duh Extra info: mist dr blinde linker oogbol B) |
|
| |
Sean 266 Actief two to the one to the one to the three
| |
| Onderwerp: Re: Practise [shop] do 25 aug 2016 - 23:41 | |
| Naam: Bo2 Namen characters: Silverkit & Chivypaw Foto: Spelend of iets in die trant~ Uitdrukking: Blij, tevreden Soort kat: Silver is best klein, Chivy een kleine appie. beide grijze tabby's, Chiv lichter. Chiv blauwe ogen en Sil groen + geel Extra info: Neh, ze zijn cuties <3 |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Practise [shop] do 25 aug 2016 - 23:44 | |
| Naam: Yanthe Namen characters: Lumina en Chawl Foto: (voorbeeld pose/vachttekeningen etc) Het moment waarop Lumina, Chawl ontdekt in een kattenmand. Chawl zit tegen de achterkant aan, in een plas bloed (omdat hij gewond is). https://www.warriorcatsnl.com/t29987-new-kind-of-cars Je mag ook altijd iets anders uit het topic halen. Waar je je zelf het beste bij voelt c: Uitdrukking: Bezorgd (Lumina), angst (Chawl),... Eigen inbreng is altijd welkom c: Soort kat: Chawl, zwarte kitten van 5moons en twee verschillende ogen (zie ava), en Lumina zie ook ava Extra info: (littekens etc) Lumina heeft een roze halsband met een roos belletje en een klein plaatje op haar halsband (dat zorgt dat haar kattenluikje vanzelf open gaat.) |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| |
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Practise [shop] vr 26 aug 2016 - 17:54 | |
| Oh wow, Waz, deze is echt already fabulous <3 |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Practise [shop] vr 26 aug 2016 - 17:56 | |
| Naam: Bunny Namen characters: Branchpaw & Redpaw Foto: (voorbeeld pose/vachttekeningen etc) iets als dit: http://www.cathub.tv/wp-content/uploads/2015/02/cats_cuddle-Cats-Cuddling.jpeg Branchpaw is een grote bruine (grijs-achtig bruine) tabby en Redpaw is een kleine lichtrode tabby. Uitdrukking: Redpaw kijkt bang en Branchpaw beschermt der <'3 Soort kat: (grijsachtig)-Bruine tabby & Lichtrode tabby Extra info: (littekens etc) denk het niet c:
Laatst aangepast door Winddancer op vr 26 aug 2016 - 19:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Practise [shop] vr 26 aug 2016 - 17:58 | |
| Naam: mimi Namen characters: rc high ranks Foto: butter is een kortharige flamepoint met blauwe ogen. Future langharige grijze tabby met groene ogen(als je van haar fotos wil heb een hele map) chivy is langharige donker grijze tabby met blauwe ogen. Med cat u know Uitdrukking: butter high and mighty future big boss. Chivy zenuwachtig en med cat mag je bedenken xd (miss alsof ze op gathering komen?) Soort kat: butter soort siamees mix future maine coon chivy slootkat? Mix denk xd en med cat u know Extra info: butter heeft een aantal littekens maar verder niets denk. Makenthem look fab
|
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: Practise [shop] vr 26 aug 2016 - 19:04 | |
| *Hopt even in het topic* Chivy is een lichte zilveren tabby met donker zilveren strepen (a) & Branch een fully (dus geen wit) grijze tabby, soort van een oriental-shorthair met kleinere oren en diepgroene ogen ^^ |
|
| |
Melissa 101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Practise [shop] zo 28 aug 2016 - 22:30 | |
| Ik weet niet zeker of dit door gaat, maar aangezien jouw tekeningen geweldig zijn wilde ik het toch even proberen c: Naam: Melissa Namen characters: Peregrinekit Foto: https://www.flickr.com/photos/ozzy5836/8549603383/in/dateposted/ en https://www.flickr.com/photos/ozzy5836/8549603591/in/dateposted/ Uitdrukking: Wat verdrietig, teleurgesteld, misschien wat duister en boos Soort kat: Zilver kleurige tabby met een witte neus, borst en poten. De donkere strepen zijn ook wat bruin-achtig zoals op de foto's die hierboven staan. hij heeft verder een beetje goudkleurige ogen en een half lange vacht. Extra info: Hij is wat klein voor zijn leeftijd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Practise [shop] zo 28 aug 2016 - 23:01 | |
| Ja dit gaat nog door. Ik kan alleen niet beloven wanneer ze klaar zijn. Ik ben nu tot dinsdag naar moviepark germany en als ik terug ben kan ik dus weer wat tekenen tussen verslag schrijven door. Ik werk btw ook nie op volgorde en alles kan andere stijlen en andere mate van tekening zijn (schets, nette lijnen, cartoony, meer realistisch, achtergrond of nie etc.) depends on the mood etc. |
|
| |
Melissa 101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Practise [shop] ma 29 aug 2016 - 10:35 | |
| Het geeft niet als het wat langer duurt of als het in een andere stijl is, jou tekeningen zijn echt prachtig! |
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: Practise [shop] ma 29 aug 2016 - 14:23 | |
| Naam: Beertje Namen characters: Dauntrose 1 en 2, Waspsting, Honeykit, Beekit, Nectarkit & Unknown kit Foto: Dauntrose ligt dood op de grond, Waspsting staat over haar heen gebogen. Aan haar buik liggen 4 kittens. 3 rood met wit en 1 zwartje. Dauntrose (sterrenkat) staat naast Waspsting toe te kijken. Uitdrukking: Dauntrose 1: dood, Waspsting: streng, Kittens: kittenachtig (de zwarte is dood) Soort kat: Dauntrose: kleine lapjespoes met blauwe ogen, Waspsting: grote tortie pers met blauwe ogen en een litteken, Kittens 1,2,3: rood met wit, Kitten 4: zwart Extra info: Waspsting heeft dus een litteken - avatar:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Practise [shop] | |
| |
|
| |
|