Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: One hell of a give-away vr 19 aug 2016 - 17:19 | |
| Jaja, ik doe even een hoop accounts weg. Heel veel liggen al een hele poos onder het stof, anderen zijn aan de nieuwe kant. ✦ Argentkit Klik hier voor meer informatie Mag veranderd worden, maar zal het wel leuk vinden om te zien dat het karakter een beetje blijft zoals die is.✦ Viperpaw Klik hier voor wat meer informatie Dit account is al lang inactief, alles mag veranderd worden.✦ Mothflare Klik hier voor meet informatie Ik heb haar nog geprobeerd actief te krijgen, maar het lukt niet. Alles mag veranderd worden. ✦ Wolfpaw` Klik hier voor wat informatie Sibling van Tigergaze, etc, & half sibling van Raptorecho, dat blijft zo. Hij mag warrior worden en verder mag je zijn karakter veranderen, uiterlijk niet. Hier kan je de aanmelding vinden✦ Lucidpaw Klik hier voor meer informatie Een karakter die ik ook niet helemaal had uitgewerkt. Houd haar wel een beetje lief en de warrior naam zie ik ook graag echt zo worden, het uiterlijk mag ook niet veranderd worden, setje wel natuurlijk. ✦ Cinderdance Klik hier voor het profiel Ze heeft 1 kitten, Ashkit & die is nog actief. Hier staat alle nodige informatie daarover. Karakter is zorgzaam en een tikkeltje onzeker, dat mag veranderd worden. Het uiterlijk kan en mag niet veranderd worden. ✦ Dazzlestrike Klik hier voor informatie Dit is lang een favoriet accountje geweest, het is mij echter nooit gelukt om hem actief te krijgen omdat andere accounts toch net iets belangrijker waren. Om hem toch nog actief te kunnen zien in de RPG geef ik hem weg. Er is nog wel wat familie actief, maar ik weet niet precies wie en wat. Verder heeft hij ook wel wat banden die verder kunnen groeien. Zo beschrijf ik hem als een vriend van Firedance en is het ook heel makkelijk om hem zo meer contacten te geven. Een account met potentie, zegmaar. Dat waren ze & ik doe niet moeilijk, zolang ze maar actief worden. Als accounts niet actief worden, mag ik ze weer terug nemen. Krijg je ze eerst wel actief, maar wordt die daarna inactief, dan zal ik met je overleggen. Groetjes, Nathalie.
Laatst aangepast door Smokegaze op vr 26 aug 2016 - 13:19; in totaal 2 keer bewerkt |
|
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: One hell of a give-away di 23 aug 2016 - 20:06 | |
| Mjensjen help me even jaaaah? c: |
|
Daan 113 Actief Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side
| |
| Onderwerp: Re: One hell of a give-away do 25 aug 2016 - 21:55 | |
| Ik ben wel geïnteresseerd in Viperpaw, het zou leuk zijn om hem een beetje hetzelfde te laten zijn ^^ So zijn er karakterkeys waar ik mee op weg kan?
kijkt naar de post hieronder, Lucid was even oud als Bearpaw xD dus voor de leeftijd te uppen fzo
Laatst aangepast door Northdrift op do 25 aug 2016 - 21:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
87 Actief It's the little things in life
| |
| Onderwerp: Re: One hell of a give-away do 25 aug 2016 - 21:55 | |
| Hey hey, Ik zou Lucidpaw wel graag willen overnemen. Ze lijkt me een leuk katje om te spelen en ik zal haar echt porberen actief te houden. Zou ik haar mogen overnemen? |
|
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: One hell of a give-away do 25 aug 2016 - 23:51 | |
| Jullie mogen ze allebei hebben. Ik zal jullie een PB sturen. @Beer; ik zal je in de PB zijn eigenschappen wat proberen uit te leggen c: |
|
Jacqy 63 Actief (✿◠‿◠)
| |
| Onderwerp: Re: One hell of a give-away vr 26 aug 2016 - 13:12 | |
| Ik zou Argent willen overnemen c: ik heb em al een tijdje zitten volgen xD |
|
Freedje 531 Actief
| |
| Onderwerp: Re: One hell of a give-away vr 26 aug 2016 - 13:16 | |
| Hij is voor jou, ik zal je het wachtwoord toe sturen~ |
|
| Onderwerp: Re: One hell of a give-away | |