{Clan meeting} Rats! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 {Clan meeting} Rats!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Wolfpaw''
Member
{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 T1BJi46
Kiki
120
Actief
Don't turn over, turn over the page.
We should rip it straight out.
Then let's try our very best to fake it.

CAT'S PROFILE
Age: 12 months
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfpaw''
BerichtOnderwerp: Re: {Clan meeting} Rats!   {Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 aug 2016 - 21:13

Wolfkit knikte naar de poes voor hem. Hij snapte wel dat Dauntrose het lastig vond dat ze nu niet meer naar Carrionplace kon. Toen haar poging tot knipogen mislukte moest hij wel een beetje lachen. "Het is niet erg hoor, je leert het vast wel!" klonk hij opgewekt naar de poes, die daarna werd aangesproken door andere warriors. Wolfkit verzonk in zijn eigen gedachten. Ergens kon hij zich precies voorstellen hoe Carrionplace eruit zou zien. Hij deed zijn ogen even dicht en probeerde het zich voor te stellen. Toen hij zijn ogen opende was Dauntrose vertrokken en kon hij alleen nog zien hoe ze zich bij Winddancer en Tallshadow aansloot. "Carrionplace was ook mijn favoriete plekje...." zei Wolfkit toen zachtjes, meer tegen zichzelf dan tegen iemand anders voordat hij weer terug naar de nursery liep.


{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 I97JvUN
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: {Clan meeting} Rats!   {Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 aug 2016 - 22:37

Na haar woorden kwam Tallshadow meteen in actie. Iedereen wachtte de reactie af van hun deputy en sommigen zaten te praten over de rattenplaag. De clanmeeting was bijna zo goed als over en er leken ook geen vragen meer gesteld te worden. Innerstar zelf liet haar blik ook over de aanwezigen glijden. Er waren bar weinig jonge katten, wat Innerstar zorgen baarde met deze ratten invasie. Innerstar zelf wist ook wel dat er de komende moons katten zouden sterven, wat haar enorm veel zorgen baarde. Er waren maar weinig apprentices en nauwelijks nestjes. Er waren een paar kittens in de clan, de nieuw geborene van Sinclaw, Wolfkit en Rosekit en nog een paar, maar het waren er maar enkele. Omdat het al greenleaf was, maakte de leidster zich daar zorgen over. Even als het aantal apprentices. Dat waren er ook niet veel. De warriors maakte ze zich ook zorgen over, ze waren er onlangs weer één verloren. Maar de leidster had hoop. Zeker toen Tallshadow namen begon te noemen voor de patrouilles. Dauntrose, Waspsting, Seversnake en Winddancer. Bij Winddancer vernauwde Innerstar haar ogen even, maar ze was niet de alles jongste meer en ze had prima wat ervaring, dus ze was het eens met de keuze van Tallshadow. Vervolgens gleed haar blik naar Wolfkit, die bij Dauntrose had gezeten. Hij leek iets te zeggen en kijkend naar zijn lippen sprak hij het woordje Carrionplace uit. Innerstar schudde even met haar kop en keek toen naar Roughflower en Lurkingshade. Een mondhoekje krulde op. Die twee waren hecht, partners, dat wist ze. Ze had zo het vermoeden dat die twee nieuwe hoop in de clan konden brengen met hun liefde. Vervolgens hief ze haar kop en keek ze over de open plek heen. "Dan sluit ik bij deze de Clanmeeting," sprak Innerstar luid en duidelijk. Vervolgens verdween ze weer in de leaders den om verder na te denken over de profetie die ze van Starclan had ontvangen.


{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: {Clan meeting} Rats!   {Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 aug 2016 - 23:55


De ander glimlachte even en hij keek haar kalm aan. HIj was bezorgd ja. Stel je voor dat ze een stap verder zouden gaan. Waarschijnlijk zou hij dan ook verder gaan. "Je klinkt als een oude opa, Lurking," Klonk er van zijn partner af... Het was niet vreemd... Echt niet. Hij was immers altijd zo... Zoals een opa eigenlijk.... Op bepaalde manieren zeker...? Sigh... Hij ontving het likje kalm met gesnor en gaf haar een likje terug. "Ja, jij koos voor deze oude opa hoor," zei hij kalm, maar ergens ook plagend. Hij was gewoon bezorgd, daar kon hij weinig aan doen okay. Dit gevoel had altijd al in hem gelegen, een soort zorgend iets. Al van dag 1 en dat wilde hij eigenlijk niet bekennen. "Willen Waspsting, Seversnake, Dauntrose en Winddancer zich bij mij verzamelen? Dan gaan we meteen eens een kijkje nemen of het verergerd is," Eh? Hij sprong meteen op en rende naar Tallshadow. "Hey dat kan je niet menen, je neemt mijn zus daar niet mee naartoe," hij was ergens zijn kalmte verloren, maar toen hij dat doorhad, leek hij zijn neutrale houding terug te vinden. Had hij zojuist vijandig gedaan tegenover zijn ex mentor? Ugh... Hij vertrouwde het niet. Echt niet.


Rip Augurkielurkie
{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: {Clan meeting} Rats!   {Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 0:02

Het zorgende in Lurkingshade vond Roughflower enorm lief en fijn, iemand die voor haar zorgde omdat deze van haar hield. Vroeger als kitten had ze dat wel gemerkt bij haar ouders, maar dat was later verwaterd. "En van die keuze zal ik nooit spijt hebben," verzekerde ze Lurkingshade met een glimlach. Toen begon Tallshadow de patrouille bijeen te rapen. Winddancer wel? Maar zij was toch niet zo ervaren, of wel? Jawel, Winddancer had al een hoop mee gemaakt, net als zijzelf. Ze was ervaren. Dus keek ze bemoedigend naar haar beste vriendin, al vroeg ze zich af of dat nu nog steeds zo was, omdat ze allebei niet heel erg veel meer hadden gedaan de laatste tijd. Lurkingshade was echter plots opgesprongen en naar Tallshadow gegaan. Huh? Roughflower volgde Lurkingshade zonder er bij na te denken met een vragende uitdrukking op haar gezicht. Ze legde rustgevend haar staart op de rug van Lurkingshade. Zolang hij maar rustig bleef. Dat hij Winddancer niet mee wou laten gaan op de patrouille was echter enorm verrassend. Ze zei er echter niks van.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Seversnake
Member
{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 TMl1U3l
27
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seversnake
BerichtOnderwerp: Re: {Clan meeting} Rats!   {Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 1:44

Er werd een patrouille bijeen geraapt. Hier zat ook Seversnake bij. Prima. Hij had al ervaring in dit soort patrouilles, even als Waspsting. Dauntrose en Winddancer waren nieuw voor deze taak. De clanmeeting was gesloten en Seversnake was klaar om te vertrekken met de patrouille. Echter hield Lurkingshade ze even op. Hij sprak tegen Tallshadow, hij wou niet dat Winddancer mee genomen werd. Seversnake trok enkel zijn wenkbrauw op, maar wachtte de reactie van Tallshadow af. Als dit afgehandeld was konden ze eindelijk vertrekken. Hij wou het liefst toch echt wel terug zijn voor de zon begon te zinken.


{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 6xmPDIq
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: {Clan meeting} Rats!   {Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 13:15

Zijn vraag werd beantwoord, waarop Thornfang tevreden knikte. Natuurlijk werden er patrouilles gehouden, zijn moeder was niet dom. Toen Innerstar vertelde dat Tallshadow er over ging stond hij op en liet merken dat hij graag op patrouille wou gaan. Hij ving ook de blik op van de kater, maar deze ging door en vervolgens werd de naam van Thornfang niet genoemd. Wel die van een jongere warrior, net geen young warrior meer. Hij vernauwde zijn ogen. Hij had iets gemerkt in die blik van Tallshadow, wat precies kon hij niet plaatsen, maar het maakte hem wel degelijk uit. Thornfang merkte dat hij gefrustreerd werd van zijn eigen gedachtes en besloot daarom ook maar op te staan om naar de nursery te gaan. Straks zou hij zijn apprentice wel weer mee nemen om te gaan trainen, maar nu eerst wou hij even bij Sinclaw en zijn kittens zijn.

OOC: Topic uit


{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: {Clan meeting} Rats!   {Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 13:23

De grote tabby glimlachte naar Dauntrose. Ze was blij dat ze mee mocht met de patrouille, dat hij haar zag als 'ervaren warrior', maar haar broer leek daar zo blij niet mee te zijn. Hij was wel de laatste die ze verwacht had die er zo veel problemen mee had - ze kende Lurkingshade zo niet. Winddancer fronste lichtjes. "Lurking, ik red me wel.", antwoordde ze geïrriteerd. Dacht hij echt dat ze zo zwak was, gewoon een zwakke poes?


{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: {Clan meeting} Rats!   {Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 17:28

Hij keek even schuin op toen hij iets voelde en keek met zachte ogen naar de tabby die duidelijk hem begon te steunen. Maar het was gewoon iets in hem, hij kon er niks aan doen. "Lurking, ik red me wel." klonk er op een geïrriteerde toon van de grotere poes. De kleine kater keek even fel op. Hij had redelijke felle houdingen voor zo'n klein gestalte en hij kon vrij dominerend overkomen. "Luister eens Snake-hearted, Wind," zei hij kalm. "Je bent niet snel genoeg om weg te komen van die ratten, daarbij is ze afvechten geen optie. Het is niet dat je zwak bent, helemaal niet, maar de kans dat je iets overkomt ligt veel hoger dan bij andere katten," hij vernauwde zijn ogen wat en keek fel naar Tallshadow. "Als ze ook maar een iets heeft, dan zweer ik je dat ik je iets aandoe," zei hij op een ijsig kalme toon. Sorry, maar dit was nu eenmaal hoe hij in elkaar zat.


Rip Augurkielurkie
{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: {Clan meeting} Rats!   {Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 17:33


De poes vernauwde haar groene ogen - dezelfde ogen als Lurkingshade had, die ze beiden hadden geërfd van hun grootmoeder. Vaak keek ze op naar haar broer, hoewel hij kleiner was dan haar. "Ik ben sneller dan jou, zelfs al ben ik groter! Er is heus meer nodig dan een paar ratten om mij klein te krijgen! Daarbij ben ik niet alleen en zijn we gewaarschuwd.", antwoordde ze haar broer, Tallshadow geen kans gevend om te antwoorden. Wat dacht hij wel? Winddancer was diep gekwetst, hoewel het misschien niet zijn bedoeling was - ze zou eens laten zien dat ze sterker was dan hij dacht, hmpf.


{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: {Clan meeting} Rats!   {Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 aug 2016 - 14:18

Hij keek even tevreden hoe de katten zich verzamelden, en knikte tevreden Snake en Daunt toe. Ook Wind kreeg een bemoedigende blik, maar zijn uitdrukking veranderde abrupt toen Lurkingshade zich plots met de gang van zaken ging bemoeien. Er volgde een woordenwisseling tussen de siblings die Tall even volgde. Zijn wenkbrauw werd pas opgetrokken toen Lurkingshade zich dreigend tot hem richtte. Zozo. Kleine tijger dat het was. Misschien was dit zo'n moment dat hij boos hoorde te worden, maar in plaats daarvan zag Tall niet in waarom hij er geen leermoment van zou maken. "Waarom ga jij dan niet ook mee Lurking? Kan je meteen een oogje in het zeil houden," Het klonk als een voorstel, maar was een opdracht, en dat was te zien in de geamuseerde blik in zijn ogen. Meteen daarna stond hij op en wenkte de katten - ook Lurkingshade - met zich mee.


{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: {Clan meeting} Rats!   {Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 18:19

late reactie lol, maar laat ik running is extra schuldig voelen.

De kop van de Apprentice hing beschaamd naar beneden terwijl hij met zijn staart heen en weer schudde. Innerstar had zojuist een leven verloren voor hem omdat hij weer stom de weg niet eens kon vinden! Daarnaast had hij zich ook nog eens gedragen als een net geboren kitten door niet naar de zwarte poes te luisteren. Runningpaw schudde zijn hoofd van schaamte, wat zou er nu gebeuren? Kreeg de Apprentice nu een maand lang straf of zou hij nooit meer Warrior worden? Dramatisch zuchtte de leerling, toen er opeens de stem van Innerstar klonk, een beetje aan de schorre kant. "Laat alle katten zich bijeen komen voor een Clanmeeting!" Dit was het dan, het moet dat Runningpaw zijn straf zou krijgen. "Ik heb een belangrijke mededeling voor jullie," ging de zwarte poes verder. "Mochten jullie het nog niet weten, ik heb een leven verloren-" Runningpaw slikte, zijn schuld. Hij stond op, en trippelde snel naar de veiligheid van de Apprentice Den zodat hij niet meer de rest hoefde te horen.


{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 5lny52
h e ' s    s o    b a d    b u t    h e    d o e s    i t    s o    w e l l
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: {Clan meeting} Rats!   {Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 13:50


Waarom voelde hij zich zo? Had hij teveel gevoelens binnen gelaten? Was dit zijn fout? Hij voelde even hoe hij moeite had een beschaafde manier van conversatie aan te houden... maar hij dwong zijn wildere aard terug naar een kalmere manier van denken. Nee, hij mocht zich niet zo laten gaan. Hij was niet zo en dat wist hij donders goed. "Ik ben sneller dan jou, zelfs al ben ik groter! Er is heus meer nodig dan een paar ratten om mij klein te krijgen! Daarbij ben ik niet alleen en zijn we gewaarschuwd.", Hij vernauwde zijn ogen wat en keek fel op naar zijn grotere zus. "Je bent niet ervaren daarbij wil ik j-" "Waarom ga jij dan niet ook mee Lurking? Kan je meteen een oogje in het zeil houden," Hij draaide zijn kop fel naar de deputy en keek naar hem... Maar voordat hij ook iets kon zeggen tegen de tabby, draaide deze zich om en paradeerde hij weg, alsof hij juist alles netjes had laten verlopen. Hij knipperde kalm en gromde even. Toch draaide hij zich eerst naar Rough.. Hij ontspande zich wat toen hij haar zag en legde even zijn kopje tegen haar aan, een lik gevende over haar schouders heen. "Het spijt me... Ik ben gewoon bezorgd," fluisterde hij in haar oor... Was dit wel bezorgd zijn? Wat was dit gevoel? Hij slikte even en gaf haar nog een kopje, voordat hij de patrouille uit het kamp volgde en een norse blik zijn ogen vulde.


Rip Augurkielurkie
{Clan meeting} Rats! - Pagina 2 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Clan meeting} Rats!   {Clan meeting} Rats! - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Clan meeting} Rats!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: