[GZ] New player Breakingpaw

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Futuresong
Member
[GZ] New player Breakingpaw QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: [GZ] New player Breakingpaw   [GZ] New player Breakingpaw Icon_minitimewo 17 aug 2016 - 20:30

Hey Gast !

Zoals sommige misschien al weten stoppen beide spelers van de kittens van Futuresong met Warrior Cats, en is er een al inactief. (Diegene zou liever Beetle houden en dat heb ik geaccepteerd.) Omdat ik natuurlijk nog wel door wil gaan met het feit dat ze kits heeft gemaakt met Ashdrizzle, zoek ik een nieuwe speler voor Breakingpaw en Nynke heeft een speler gevonden voor Butter. Ik vind het super jammer dat ik voor Breaking nu voor de derde keer een speler zoek, het zou fijn zijn als iemand haar zou willen die (bijna) zeker weet dat hij actief kan blijven. (Dus weet dat hij/zij een goede tijd heeft op WC. Natuurlijk kan dit veranderen maar iemand die zich goed voelt om te posten en plezier heeft in de RPG.) Ondertussen zijn beide al 11 manen oud. Dit betekent dat ik jullie alle vrijheid geef om een karakter te verzinnen, omdat er veel kan veranderen van kit naar warrior. Het enige wat ik vraag is om hem een bruine tabby te laten, gezien hij vernoemd is naar de moeder van Future.

Bedankt! xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
[GZ] New player Breakingpaw XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] New player Breakingpaw   [GZ] New player Breakingpaw Icon_minitimewo 17 aug 2016 - 21:19

Ik zou Breakingpaw wel graag over willen nemen c:
Ik heb het gevoel dat ik genoeg tijd en zin heb om te posten om er nog een account bij te nemen. Ik heb nog geen Riverclanner, dus lijkt Breaking me wel leuk om te spelen, vooral omdat hij ook een beetje in de Inner Circle zit dan c': Tevens heeft ie al wel een interessante verhaallijn met het hele gedoe met Futuresong x Ashdrizzle, dus ik denk dat ik daar ook wel heel veel mee kan.
Glowstick
Member
[GZ] New player Breakingpaw GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] New player Breakingpaw   [GZ] New player Breakingpaw Icon_minitimewo 17 aug 2016 - 21:21

Dat vind ik prima babe! Ik zou je het ww opsturen <'3
Breakingpoint
StarClan
[GZ] New player Breakingpaw FlnbfXF
Dee
164
Afwezig
"He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."

CAT'S PROFILE
Rank:
Breakingpoint
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] New player Breakingpaw   [GZ] New player Breakingpaw Icon_minitimewo 17 aug 2016 - 21:52

Dankjewel! <3

Nog een vraagje: stond zijn warriornaam al vast?
Futuresong
Member
[GZ] New player Breakingpaw QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] New player Breakingpaw   [GZ] New player Breakingpaw Icon_minitimewo 17 aug 2016 - 22:17

Er was geen naam voor 'm bedacht!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] New player Breakingpaw   [GZ] New player Breakingpaw Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: