Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: [AG] Bronzemask di 16 aug 2016 - 21:54 | |
| Hee allemaal, Omdat Inge aangegeven had dat ik een nieuwe speler voor Bronze mag zoeken. Doe ik dat bij deze. | Bronzemask – WindClan– 33 moons
Bronzemask is de zus van Brindleleaf. De zussen zijn gek op elkaar al zijn ze eigenlijk best verschillend. Bronzemask was altijd het meest volwassen van de twee. Hun ouders hebben hen in de steek gelaten toen ze nog heel klein waren en ze zijn opgevoed door een pleegmoeder. Hun broertje is als kitten naar StarClan gegaan door het eten van verkeerde besjes. Ze is de mentor van haar neefje Puddlepaw. Haar karakter mag wat veranderd worden zodat ze bij je past. |
Liefs, Julia |
|
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Bronzemask di 16 aug 2016 - 22:01 | |
| Je vergeet te melden dat ze de mentor van deze ongelofelijke chick is.
(Zou je ook aan Inge willen vragen over Breakingpaw?) |
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Bronzemask wo 17 aug 2016 - 7:58 | |
| Ooh ja is ook zo! Ik zet het erbij c: Volgens mij mocht je die ook terug hebben. Wat ik las in haar afscheidstopic. |
|
| Onderwerp: Re: [AG] Bronzemask | |
| |
|