Selena 1 Actief
| |
| Onderwerp: Family Nightkit ma 15 aug 2016 - 12:08 | |
|
Hallo!
Hier is mijn nieuwe accountje en nu moet ze nog wat familie, allereerst wat informatie over Nightkit:
Nightkit
Nightkit is een zwart poesje met gele oogjes. Ze is 3 Moons oud en de jongste uit het nest. Ze lijd aan schizofrenie en heeft dus last van bv. stemmen horen, hallucinaties enz. enz. Verder is ze een rustig katje, maar voelt zich soms wat alleen en niet begrepen aangezien zij de enigste is die stemmen hoort enzo. In het begin merkt niemand dat Nightkit ergens last van heeft en zijzelf zal het eerst normaal vinden. Naar mate ze ouder word krijgt ze door dat ze de enigste is die stemmen hoor en hallucinaties heeft en uiteindelijk zullen andere katten ook door krijgen dat ze "anders" is.
Wat ik zoek is vooral twee siblings voor Nightkit:
De eerste sibling die ik zoek is de oudste uit het nest. Hij is een kater van 3 Moons oud. Hij begrijpt Nightkit niet altijd door haar schizofrenie maar wil haar altijd helpen en zal altijd voor haar opkomen. Over het algemeen is hij erg vriendelijk en rustig. Zijn verdere karakter, uiterlijk en naam is nog onbekend en kan dus zelf gekozen worden.
De tweede sibling die ik zoek is de middelste van het nest. Hij/zij begrijpt Nightkit vaak ook niet en mag haar ook niet. Zijn/haar doel is eigenlijk om altijd de beste te zijn en hij/zij kan nogal fel en brutaal reageren. Verdere karakter, uiterlijk, geslacht en naam is nog onbekend en kan dus zelf gekozen worden.
Eventueel is er nog plaats voor een vader en (pleeg)moeder, komt deze er niet houden we het er waarschijnlijk op dat de ouders beiden dood zijn. De Clan is nog niet bekend, dus als je je aanmeldt kunnen we dit nog overleggen.
Wat ik verwacht als je je aanmeldt is een kleine beschrijving over het uiterlijk en karakter en een kleine motivatie, een korte aanmelding is dus goed genoeg,
Ik hoop dat hier wat intresse voor is,
Groetjes Selena,
|
|