|
|
iro 9 Actief "Good girls are made of sugar and spice, but I'm a bad girl made of whipped cream and ice."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 13:50 | |
| - Breakingpaw schreef:
- Breaking post best wel lekker uwu
breaking is gewoon lekker |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 13:53 | |
| - Well, it's something to do...:
|
|
| |
Dee 164 Afwezig "He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."
| CAT'S PROFILEAge: Ageless | Died at 17 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 13:55 | |
| - Avalanchekit schreef:
- Breakingpaw schreef:
- Breaking post best wel lekker uwu
breaking is gewoon lekker also yes |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 13:56 | |
| Hiii guys Omg naar huis Mn eerste stageweek zit er op |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 13:57 | |
| Breaking is ook familie van Smokegaze, jeezz, de familie is echt groot :')
En jeetje, waarom posten mijn accounts niet meer zo soepel en lekker als vroeger. Echt, wat posten betreft zou ik wel weer veertien willen zijn xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 14:01 | |
| - Smokegaze schreef:
- Breaking is ook familie van Smokegaze, jeezz, de familie is echt groot :')
En jeetje, waarom posten mijn accounts niet meer zo soepel en lekker als vroeger. Echt, wat posten betreft zou ik wel weer veertien willen zijn xD wut ik moet die stamboom echt even uitpluizen voor ik fouten ga maken c': |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 14:12 | |
| Hahaha, ja, ik kijk eerst altijd of een RC kat verbonden is met de stamboom van Smokegaze (Smoketear -> Stormstar) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 14:16 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 14:17 | |
| Oh god Als je nu de hele RC familie uit gaat schrijven ben je een held en gestoord tegelijk xD T is zo huge!
Ik ga die van Inner doen :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 14:19 | |
| Haha, deze bestond gelukkig al. Ik vind het stiekem wel leuk om die stamboompjes te maken c': Ben benieuwd naar die van Inner, die wordt vast ook huge.
Ik wil gewoon voorkomen dat ik straks op één of andere manier incestueuze relaties aanga met Breaking ._. |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 14:26 | |
| Is er btw iemand die topic wilt met Swallowpaw? |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 14:26 | |
| woah, das een grote stamboom xD Ik vraag me af of elke clan zo'n grote heeft :') Thc misschien met Firestar? En Windclan is waarschijnlijk Whitelion's stamboom de grootste, woeps xD |
|
| |
iro 9 Actief "Good girls are made of sugar and spice, but I'm a bad girl made of whipped cream and ice."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 14:32 | |
| ahh nu wil ik de stamboom van glow uitpluizen |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 14:39 | |
| Ik heb zoveel katten die in die stamboom zitten ;_____; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 14:50 | |
| |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 14:57 | |
| - Innerstar schreef:
- Sorry, ik kan maar niks leuks voor Smokegaze vinden en het lukt ook niet hem actief te krijgen :')
OMG WAT HEB JE GEDAAN HEB JE HEM VERMOORD ALS JE DAT HEBT GEDAAN IK GA GILLEN |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 14:58 | |
| - Breakingpaw schreef:
- Haha, deze bestond gelukkig al. Ik vind het stiekem wel leuk om die stamboompjes te maken c': Ben benieuwd naar die van Inner, die wordt vast ook huge.
Ik wil gewoon voorkomen dat ik straks op één of andere manier incestueuze relaties aanga met Breaking ._. Hahaha, ja snap ik. Nou dat van Inner heb ik er gewoon aan vast kunnen plakken via Fawnstep :') @Lolo; nee, rustig, ik heb hem nog in leven en wel :') Hij heeft wel een gat in zijn wang door een meeuw. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 14:59 | |
| @Nath dat topicje is echt leuk yay |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 14:59 | |
| - Whifflepaw schreef:
- Breakingpaw schreef:
- Haha, deze bestond gelukkig al. Ik vind het stiekem wel leuk om die stamboompjes te maken c': Ben benieuwd naar die van Inner, die wordt vast ook huge.
Ik wil gewoon voorkomen dat ik straks op één of andere manier incestueuze relaties aanga met Breaking ._. Hahaha, ja snap ik. Nou dat van Inner heb ik er gewoon aan vast kunnen plakken via Fawnstep :')
@Lolo; nee, rustig, ik heb hem nog in leven en wel :') Hij heeft wel een gat in zijn wang door een meeuw. nu Futuresong sorta dead is wordt Smokegaze gewoon Breakingpaw's moeder uwu |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 aug 2016 - 15:00 | |
| - Whifflepaw schreef:
- Breakingpaw schreef:
Ik wil gewoon voorkomen dat ik straks op één of andere manier incestueuze relaties aanga met Breaking ._. Hahaha, ja snap ik. Nou dat van Inner heb ik er gewoon aan vast kunnen plakken via Fawnstep :')
@Lolo; nee, rustig, ik heb hem nog in leven en wel :') Hij heeft wel een gat in zijn wang door een meeuw. ooh gelukkig!!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|