|
|
| |
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
| CAT'S PROFILEAge: Definitely more then 13 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: D e a d di 23 aug 2016 - 18:13 | |
| Hij besloot haar excuses maar te aanvaarden, eigenlijk was het wel fijn om iemand te hebben die op zijn eigen manier twisted was. Ze had een spraakgebrek en wist niet wat ze moest zeggen, hij zag demonen en zei wat zij zeiden. Wat hem hier bracht... In eerste instantie wilde hij eerlijk antwoorden, maar dan zou ze hem nog raarder vinden. "Oh, zomaar. Jij?" Hij leerde het normaal zijn wel. |
| | | Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: D e a d di 23 aug 2016 - 18:46 | |
| Hij leek even te twijfelen, maar niet lang genoeg om echt opvallend te zijn. "Oh, zomaar. Jij?" Ze haalde haar schouders op. "Zomaar?"Een vage glimlach sierde haar lippen terwijl ze hem herhaalde. "Ik, eh, ik zat met mijn hoofd in de wolken en dwaalde af..."Gaf ze eerlijk toe. Niet het slimste om te doen, maar zulke dingen gebeurde nu eenmaal. Toch? |
| | | Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
| Onderwerp: Re: D e a d vr 26 aug 2016 - 16:22 | |
| Hij knikte, niet wetend dat liegen een "slecht" iets was. Basisdingen als dat wist hij niet, het enige wat hij moest leren was vechten en jagen. "In de wolken?" Vroeg hij, ook daar had hij nog nooit van gehoord. Hoe kwam haar hoofd nou in de wolken? |
| | | Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: D e a d di 30 aug 2016 - 18:47 | |
| "In de wolken?" Routpaw knipperde verbaasd met haar fel groene ogen. "Eh" Stamelde ze even wat verbaasd. "A-als in het gezegde, met je kop in de wolken lopen?" Had hij dat nog nooit gehoord? "Dat, eh, zeg je als je een beetje aan het dagdromen bent." |
| | | Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
| Onderwerp: Re: D e a d wo 7 sep 2016 - 15:51 | |
| Raar zeg, dan kon je toch gewoon zeggen dat je in gedachten was, in plaats van over de wolken te beginnen! Maar het trok welmzijn aandacht. "Ik ben ook heel vaak in gedachten." Knikte hij alsof het iets was om trots op te zijn. |
| | | | Onderwerp: Re: D e a d | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|