87 Actief It's the little things in life
| |
| Onderwerp: Littlebird ma 8 aug 2016 - 10:08 | |
|
Name: Littlebird Former Names: Littlekit and Littlepaw Nicknames: Little Meaning Name: Littlebird - Kleine vogel Meaning Preffix: Little - Klein Zodra ze geboren was het gelijk duidelijk dat ze een stuk kleiner was dan andere kittens Meaning Suffix: Bird - Vogel Ze is snel, behendig, kan goed klimmen er ver springen Age: 28 Moons Gender: Female Clan: WindClan Rank: Warrior Former Ranks: Kitten and Apprentice Bloodline: 50% WindClan Als je heel erg ver terug kijkt zal Little ook SkyClan bloed hebben (Wat ook verklaart dat ze zo goed kan klimmen en springen)
- Ouside:
Fur: Black and White Spotted Fur lenght: Short Eyes: Yellow Nose: Pink Pawpads: Pink Build: Small and Slim
- Inside:
Zachtaardig, Rustig, Kalm, Vriendelijk, Slim, Emoties verbergen, Gesloten, Koud, Goed hart Little is een zachtaardig katje. Ze zou nooit iemand zonder reden pijn doen. Eigenlijk zal ze altijd vriendelijk blijven. Ze zal dan ook niet snel boos worden en probeert altijd te zoeken naar een oplossing. Ze is dan misschien niet de beste vechter of jager, maar slim is ze zeker. Ze leert dan ook snel. In een gevecht kan ze ook prima i.p.v. haar kracht te gebruiken, haal slimme kant te gebruiken. Elke kat heeft zo zijn slechte kanten, ook Little heeft die. Van buiten lijkt ze misschien wel het perfecte katje, echter kan dit van binnen heel anders zijn. Ze zal zo nooit vaak haar echte emoties tonen. Als blij of gelukkig is zal ze dit zeker laten merken, aan iedereen. Maar emoties zoals boos, verdrietig of liefde zal ze nooit laten merken, alleen aan de katten die ze echt vertrouwd. Little zal dan ook zeker niet meer vertellen dan dat ze wil of nodig is. Veel dingen laten haar koud. Ze heeft de dood van haar moeder meegemaakt en haar zusje voor haar eigen ogen verscheurt zien worden door twee grote honden. Daardoor zal ze niet snel meer onder de indruk zijn. Ondanks dat zij, net zoals iedereen, ook haar slechte kanten heeft, heeft dit katje een goed hart.
- Short Example Post:
De kleine zwart-witte kattin bewoog zich snel en toch stil over het territorium van WindClan met een klein konijn geklemd tussen haar kaken. Ze had een goeie vangst gehad deze dag. Haar poten bewogen zich verder voort door het territorium, opweg terug naar het kamp. Een kat zal weer een goeie maaltijd hebben aan haar gevangen prooi. Bij het horen van een klein geluid stond de kattin abrupt stil, spitste haar oortjes en spande haar spieren. Bij het herkennen van de geur ontspande ze zich al snel. Het was Moleclaw, haar vroegere mentor. "Hallo daar," begroette ze de kater vriendelijk.
- Myself:
Name: Selena Age: 12, Nearly 13 Years RPG Experience: A few Years Other Active Accounts: No, Only Splashpaw Motivation: Hey hey, Ik zou echt heel graag Little willen spelen. Ik zit nu al heel lang te twijfelen of ik een kaje met de naam Little zal aanmaken, maar heb het toch elke keer maar niet gedaan. Nu ik dit topic zag moest ik me gewoon wel aanmelden. Ik ben een tijdje niet actief geweest hier, maar ben van plan hier nu weer actief te worden. Met dit accountje dus en ik hoop met Little. Little zal ik dan ook echt lekker actief houden. Zie er naar uit als ik haar zou mogen spelen. Ik had tot een jaar terug een katje. Zwart-wit, precies dit karakter en haar naam betekend ook klein. Het lijkt me de dan ook zo leuk haar hier te kunnen spelen.
Ik hoop natuurlijk dat ik haar mag spelen wat ik echt heel leuk zou vinden!
|
|