Creeping shadows [Sib search]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Yu
Member
Creeping shadows [Sib search] Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Creeping shadows [Sib search]   Creeping shadows [Sib search] Icon_minitimema 8 aug 2016 - 1:03

Hey hey hey,

Ik kreeg een plotse inspiratie boost voor een nieuw karakter! [size=5][Of nouja, nieuw.../size]
Dit karakter is Mindkit! Hij heeft twee broertjes, met wie hij het de doem drie vormt. *Tam tam taaaam* Ze staan bekend om streken uit te halen, en andere kittens bang te maken. Ze trekken niet veel op met de andere kits, omdat ze praktisch gezien wezen zijn en erg wantrouwig. Hoewel ze vaak ruzie hebben onder elkaar, vertrouwen ze niemand anders en blijven altijd bij elkaar. Ze hebben een sterke broederband, al zullen ze dat stuk voor stuk ontkennen.

De kits zijn 5 moons oud en de clan is nog onbekend.

Mindblow-All bark and no bite
Mind is een grijs met wit gevlekte kater met oranje ogen van zijn vader. Hij is slim, sarcastisch, veroordelend en manipulatief. Hij is echter niet sterk. Zijn bouw is mager en klein, en zijn immuun systeem is niet al te sterk. Hij pest graag zijn broertjes, maar houdt ze dichtbij. Hij weet precies wat hij moet zeggen om zijn broertjes de kast op te jagen, maar kan dit ook gebruiken voor zijn voordeel.

De kits zijn geboren uit de liefde van Peachdrop en Ashrise
Peachdrop was een wit-rood gevlekte poes met blauwe ogen. Ze had een zacht en lief karakter, maar stierf bij de geboorte van haar kits.
Ashrise was een donkergrijze kater met oranje ogen. Hij was een brompot, maar Peachdrop deed zijn hart smelten. Na haar dood ging het steeds slechter, hij werd verbitterd en gaf zijn kits de schuld van haar dood. Hij is uit de clan gestapt en verdwenen.

Deadline-Bite to the bark
Deadline is een driftkop, en ontploft makkelijk. Bang om te vechten is hij dan ook zeker niet. Hij is iemand die zich head-first ergens in gooit. Hij is ook goedgelovig, maar niet dom. Dead gaat overal 100% voor. Hij heeft een ongelukkige naam, maar is goed van karakter, echter gaat hij makkelijk mee in de plannen van zijn broertjes. Ondanks het vele bekvechten dat hij met ze doet zou hij zeker zijn leven geven voor hen. Hij een kater van gemiddelde grote die makkelijk en snel spieren opbouwt. Het is een oranje tabby kater, vandaar het achtervoegsel line. Zijn voorvoegsel slaat op, je raad het, zijn dode moeder.

Blackout-terrifyingly driven
Black is een kit die goed is om zijn emoties te maskeren. Hij lijkt emotieloos, onschuldig, als een kind dat iets niet begrijpt. Als kit is het een dromer, maar beetje bij beetje komt hij uit zijn fantasie wereldje. Black wordt een zeer gedreven kater, met een grote haat voor zijn vader, en daarbij alle rogues en bloodclanners. Hij is heel gewijd aan de clan, en extreem loyaal. Anders dan Dead weet hij altijd een koel hoofd te houden. Hij heeft een donker gevoel voor humor. Het is een donkergrijze kater die zwart lijkt, met zwarte vlekken hier en daar. Zijn voorvoegsel spreekt voor zichzelf, zijn achtervoegsel is gegeven omdat hij er vaak 'uit' is.

Dit is enkel een kleine beschrijving voor wat ik in gedachte had. Kleine dingetjes aan het uiterlijk en karakter mogen veranderd worden, als het maar ongeveer hetzelfde is. Natuurlijk ben je altijd welkom om het karakter uit te breiden! Ik zou graag een kleine aanmelding willen met uiterlijk, personaliteit en motivatie. Het hoeft geen boekwerk te worden:)

Wat de drie echter niet weten is dat ze nog een sibling hebben. Toen de vader vertrok nam hij een kit mee. Ze waren te jong om het zich te herinneren, en hebben hier dus geen weet van. Ik zoek dus een random rogue/bloodclan/kittypet kitten die familie van ze is. Het mag zowel een nieuw als oud account zijn. Verder mag alles zelf bedacht worden. Als iemand interesse heeft om de vader te spelen is dat zeer welkom! Again, het mag zowel een nieuw als bestaand account zijn.

Bedankt voor het lezen! Ik hoop dat er interesse is.

Lore

Note: Ik ben van 9 tot 19 augustus weg, dus ik zal waarschijnlijk niet veel van de aanmeldingen of vragen kunnen beantwoorden tot ik terug ben. Excuses!
Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: