Selena 72 Actief
| |
| Onderwerp: Topics zo 7 aug 2016 - 12:33 | |
| Hey hey, Ik zoek topics voor mijn twee accounts: LittlebirdWindClan - Warrior - Poes - Vriendelijk en rustig SplashpawRiverClan - Apprentice - Kater - Vriendelijk LucidpawRiverClan - Apprentice - Poes - Lief
Laatst aangepast door Splashpaw op vr 26 aug 2016 - 9:44; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topics zo 7 aug 2016 - 12:49 | |
| Littlebird x Shark en Splashpaw x Fernpaw? Je mag kiezen wie welke maakt c: Ik bv de eerste en jij de tweede? c: |
|
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Topics zo 7 aug 2016 - 12:53 | |
| Littlebird x Pantherpaw?
Laat maar weten wie het topic maakt, als ik hem moet maken komt het topic vanavond^^ |
|
Selena 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topics zo 7 aug 2016 - 16:07 | |
| - Shark schreef:
- Littlebird x Shark en Splashpaw x Fernpaw?
Je mag kiezen wie welke maakt c: Ik bv de eerste en jij de tweede? c: Beide is goed! Ja, als jij Littlebird x Shark maakt dan maak ik Splashpaw x Fernpaw, Topic zal vanmiddag of vanavond komen, - Maskheart schreef:
- Littlebird x Pantherpaw?
Laat maar weten wie het topic maakt, als ik hem moet maken komt het topic vanavond^^ Is goed! Ik kan het topic wel maken. Topic zal ook vanmiddag of vanavond komen, |
|
87 Actief It's the little things in life
| |
| Onderwerp: Re: Topics ma 8 aug 2016 - 0:08 | |
| |
|
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topics ma 8 aug 2016 - 14:53 | |
| |
|
Selena 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topics vr 26 aug 2016 - 9:49 | |
| Hey,
Aangezien ik dit account heb overgenomen van Nathalie (Innerstar, Roughflower enz. enz.) zoek ik nu nog wat topics voor haar. Ben vooral op zoek naar topics voor haar maar sta ook nog altijd open voor topics met mijn andere accounts. Dus wie wil een topic met Lucidpaw? |
|
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topics vr 26 aug 2016 - 10:29 | |
| Ik wil wel met Butterpaw. Wil jij maken? c: |
|
87 Actief It's the little things in life
| |
| Onderwerp: Re: Topics vr 26 aug 2016 - 10:30 | |
| Jahoor, is goed. Topic komt eraan |
|
Selena 234 Actief