| {GZ} Friendship is Magic! | |
|
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: {GZ} Friendship is Magic! zo 31 jul 2016 - 23:26 | |
| Dag hallo c: Cloud heeft wat vriendjes nodig! Hij is zijn hele leven al alleen en het wordt hoog tijd dat hij wat vrienden maakt. Cloud:- sociaal - na alles wat hij heeft meegemaakt toch wel shy en op zijn hoede - neigend tot veel vragen stellen, veel praten Clans maakt niet uit, het liefst niet BloodClan though ;v; ligt een beetje gevoelig bij onze witte haarbal. - Clouds history in het kort:
Hetzelfde stukje tekst is gebruikt in mijn topic search dus vandaar dat het soms raar klinkt xD
Cloud is als 2e kitten geboren uit het nestje Claw x Moonwhite, Claws eerste nestje. Zijn oudere broer is Cobra en zijn zusje is Yu. Deze twee katten zitten allebei bij BloodClan, net als Claw. Moonwhite is een rogue, maar Claw en de siblings hebben geen contact meer met haar. (ik weet ook niet of Moonwhite überhaupt nog actief is). Het was de bedoeling dat Cloud iets meer naar zijn moeder gekeerd zou zijn, maar aangezien hij weinig contact met haar had en omdat zijn zusje en Claw in BC zaten (Cobra was toen nog inactief) wist hij niet zo goed wie hij moest vertrouwen en met wie hij nou eigenlijk overweg zou kunnen. Hij heeft zich moons lang ongelukkig gevoeld. Toen is hij weggelopen van zijn rogue territorium en 'op reis' gegaan, om zijn gedachten te ordenen (dat was de periode dat ik inactief was). Nu is hij terug en heeft ie zijn vader net gemeet, dat topic is nu dus bezig (link naar het topic ). Hij heeft dus ook niks meegekregen van het tweede nestje van Claw en hoe het nu gaat met zijn siblings. Verder geloof Cloud ook in StarClan, maar dat heeft hij nog niet echt door, daarom zou een topic met een kat uit een Clan die hem verteld over StarClan ook chill zijn!
TOPIC MET STARCLANKAT IS GEREGELD (diegene moet wel even terug reageren <3) als het goed is zullen die ook vrienden worden? nog niet zeker though c;
Niet te veel vrienden tegelijk though ;u; ik zal met 2 of 3 katten die bereid zijn vriendjes met hem te worden een topicje doen! Thank you <3 Groetjes, Jeltjee |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Friendship is Magic! ma 1 aug 2016 - 15:09 | |
| Misschien een topic met Creampje proberen? Cream is heel achterdochtig tegenover rogues, maar we kunnen kijken of ze vrienden kunnen worden c: . |
|
| |
Shelley 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Friendship is Magic! ma 1 aug 2016 - 16:19 | |
| Kestrel biedt zich ook aan, ze is nogal aan de vriendloze kant zo :3 Ze is alles behalve shy en op haar hoede, ze is eerder opdringerig, dus dat kan nog interessant worden! xd |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Friendship is Magic! ma 1 aug 2016 - 22:03 | |
| @Julia, ja super! Ik pm wel!
@Kestrelshade, ohh nice! Ja super leuk c: Ik pm wel! |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Friendship is Magic! di 2 aug 2016 - 8:08 | |
| |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Friendship is Magic! di 2 aug 2016 - 21:47 | |
| Ik heb Glowstick in de aanbieding ~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Friendship is Magic! wo 3 aug 2016 - 20:29 | |
| Ahh ja super leuk! Ik zal je pm'en c:
|
|
| |
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Friendship is Magic! wo 3 aug 2016 - 22:11 | |
| Ik heb evt nog Nightthorn en Gravelsmoke. Met Nightthorn wil ik later wel Bloodclan joinen, al denkt ie op het moment zelf ook nog na over het worden van een Rogue. De echte beslissing zal namelijk pas gebeuren als hij wegloopt/wegvlucht van zen clan. Hij zit nu nog gewoon in Shadowclan. Hij gelooft wel gewoon in Starclan, maar is gewoon geen fan van de Warrior Code omdat ie denkt dat deze hun zwak maakt. En ik heb Gravelsmoke die wat meer verlegen is en trouw aan de Warrior Code, al vind ze dat je er soms wat van af kan dwalen om je hart te volgen, en vol geloofd in de Starclan. Gravelsmoke is zegmaar het type dat heel veel behoefte heeft aan gezelligheid maar eigenlijk te verlegen is. Ik ga al wel zo voor een tijd op vakantie zonder WiFi, maar als je nog wilt dat Clouddust vriendjes maakt over een ong een maand ofzo... Bied ik een (of geen of beide) van de 2 aan |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Friendship is Magic! do 4 aug 2016 - 20:25 | |
| Ze klinken allebei super leuk voor Cloud! c: Ik denk dat Gravelsmoke toch iets geschikter is, aangezien Cloud niet heel lekker ligt bij de Bloodclan omdat hij het niet echt kan uitstaan wat ze doen en zo. Hij houdt wel heel erg van zijn familie die daar in zit, maar verder kent hij ook niemand en zo. Cloud is ook juist dat type dat zijn hart wilt volgen (anders had hij de reis ook niet gemaakt) (niet dat ik actief was in die periode maar het gaat om het idee xD). En Cloud kan haar zeker wel gezelligheid brengen op een rustige manier, daar vind ik hem wel het type voor ^^ Hij kan zichzelf wel aanpassen en zich goed in anderen inleven.
Heel veel plezier op vakantie! Ik pm je alvast, dan kunnen we kijken of we er iets van kunnen maken als je terugkomt c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Friendship is Magic! do 4 aug 2016 - 20:28 | |
| [Sorry voor DP c;] Voor nu sluit ik dit topic, Cloud heeft nu wel leuke vriendjes <3 misschien dat ik hem later weer opengooi! Dank jullie wel allemaal <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Friendship is Magic! | |
| |
|
| |
|