|
45 Actief
| |
| Onderwerp: Oh no do 28 jul 2016 - 12:13 | |
| Flowerdance liep rustig naar de four trees. De zon was pas net op, maar koud was het niet. Flower hoopte dat ze geen partol tegen zou komen. Anders vroegen ze vast waar ze naar toe ging en stuurde haar direct terug naar het Windclan kamp. Gelukkig kwam Flowerdance geen patrol of andere kat tegen en kon ze makkelijk naar de four trees komen. Ze was de laatste tijd niet bij de four trees geweest. Niet omdat ze het het niet wou, maar ze was zwanger. Flowerdance stapte het terrein van de four trees op. De poes liep rustig een rondje op het terrein om weer voor de plek waar de leaders zaten te eindigen. Ze hoorde geritsel van bladeren en Flowerdance draaide haar hoofd de kant van het geluid op. Ze stak haar snuit en rook wat het was. Het was geen prooi of kat. Uit de bosjes stapte een kleine hond. Net zo groot als Flower zelf. Het hondje keek op en liep op Flowerdance af. Flower wist niet hoe snel ze weg moest komen. In een flits zag de poes dat hij een halsband om had. Flowerdance strong op de stenen, maar de zwangere poes gleed weg. Het hondje kwam steeds dichterbij.
- Winterbird |
|
| |
Cynthia 244 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 66 moonsGender: She-cat ♀Rank: Queen (senior warrior) |
| Onderwerp: Re: Oh no do 28 jul 2016 - 20:06 | |
| Winterbird wist niet precies hoe ze hier terecht was gekomen, maar blijkbaar had haar onderbewuste haar op de een of andere manier naar four trees gebracht. Ze was bijna van plan om zich weer om te draaien en weer terug naar haar territorium te gaan toen de geur van hond en Windclan haar neus binnenkwamen. Beide waren vrij sterk en dat zorgde er toch voor dat ze het geurspoor volgde. Het bracht haar dichter naar de grote rots waar de leiders op stonden bij een gathering. Deze keer zag ze echter hoe een poes erop probeerde te klimmen, terwijl een hond dichter naar haar toe kwam. De hond was ongeveer even groot als de kat, maar voordat Winterbird zichzelf de vraag kon stellen waarom de poes niet terug vocht zag ze dat de poes zwanger was of althans het leek erop. Wat was de windclanner hier aan het doen als ze zwanger was? Echter had ze niet veel tijd om hier over na te denken, gezien ze snel moest handelen wilde ze de hond bij de poes vandaan krijgen. Met snelle passen was ze al snel bij het dier en ze haalde even uit naar de flank om de aandacht te trekken, gelukkig leek dit te lukken toen de hond zijn aandacht op haar richtte. Zodra de hond dichtbij genoeg was haalde ze met haar nagels uit naar de neus van de hond, welke een stap terug deed. Voor ze echter meer kon doen hoorde ze een geluid en al snel draaide de hond zich om en vertrok hij in een richting. Waarschijnlijk terug naar zijn tweebeen, gezien de hond een halsband had gehad. Nu dat de hond weg was draaide ze zich om naar waar de poes was om te kijken hoe het met haar ging. "Gaat het?" Besloot ze er dan ook bij te vragen. |
|
| |
45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Oh no do 28 jul 2016 - 20:40 | |
| Opeens kwam er een poes in beeld en redde Flowerdance van de hond. "Gaat het?" Vroeg de kat aan haar. Het was een thunderclanner. "Ja het gaat, dankjewel voor me redden. Mag ik de naam van mijn redder weten?" Vroeg Flowerdance vriendelijk aan de poes. Ze wist niet wie deze poes was, maar ze zou de naam zeker onthouden. "Ik ben Flowerdance, een queen van de Windclan. Maar dat had je denk ik al geroken." Zei Flowerdance tegen de kat. Flowerdance stond op, maar ze was heel erg moe. De poes ging meteen al weer liggen. Was ze maar nooit hier na toe gegaan. De sprong had haar uitgeput, maar misschien de reis ook wel. Flowerdance zuchtte en keek omhoog. Waarom had ze voor dit leven gekozen? Waarom was ze niet gewoon warrior gebleven? Flowerdance wist het niet, maar ze had voor dit leven gekozen. Daar moest ze het mee doen. |
|
| |
Cynthia 244 Actief
| Onderwerp: Re: Oh no do 28 jul 2016 - 21:19 | |
| "Ja het gaat, dankjewel voor me redden. Mag ik de naam van mijn redder weten?" Winterbird was blij dat het goed met de poes ging, gezien ze geen idee had wat ze zou moeten doen als er nu wat mis was gegaan. "Mijn naam is Winterbird, warrior van Thunderclan." Gezien de poes gevraagd had naar haar naam leek het haar wel zo netjes om ook haar rang erbij te geven. "Ik ben Flowerdance, een queen van de Windclan. Maar dat had je denk ik al geroken." Ze had het dus toch goed gezien dat de poes zwanger was. Het zou namelijk een ongemakkelijke situatie kunnen brengen had ze het mis gehad. De poes leek te willen opstaan, maar al snel ging deze weer liggen. Blijkbaar had alles toch een tol op de kattin geëist. "Waarom ben je helemaal hier?" Besloot ze dan ook te vragen, gezien het niet gebruikelijk was voor een queen om nog zover uit het kamp te gaan als ze zwanger was. Tenminste dat gebeurde niet bij Thunderclan en al helemaal niet zonder dat er een warrior bij was. |
|
| |
45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Oh no vr 29 jul 2016 - 8:53 | |
| De poes vroeg wat Flowerdance hier deed. "Oh nou ik werd het zat van de hele tijd stil zitten in de nursery, dus liep ik naar de four trees. Eigenlijk meer ook rust." Vertelde Flowerdance Winterbird. Ze wist wel dat ze niet alleen mocht reizen, maar daar trok ze zich helemaal niks van aan. Misschien werd Everstar wel boos. Dat was dan voor dadelijk. Flowerdance stond op en ging op haar kont zitten. De poes begon haar vacht te wassen . |
|
| |
Cynthia 244 Actief
| Onderwerp: Re: Oh no vr 29 jul 2016 - 14:04 | |
| Ze kon het ergens niet helemaal geloven dat de poes had besloten om helemaal naar fourtrees te gaan om het kamp uit te gaan. Zelf zou ze in ieder geval dichter bij het kamp gebleven zijn, maar het was niet haar beslissing geweest en ze besloot er dan ook niet verder op in te gaan. "Hoe is het eigenlijk om zwanger te zijn?" Vroeg ze ietwat ongemakkelijk. Ze was er ergens wel nieuwsgierig naar, maar ze had het gevoel dat ze het niet echt goed verwoorde en wie weet wilde de poes eigenlijk niet eens antwoord geven. Ze wist zelf niet eens of ze ooit de kans zou krijgen om te weten hoe het voelde. |
|
| |
45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Oh no vr 29 jul 2016 - 22:18 | |
| De poes stelde een vraag. "Hoe is het eigenlijk om zwanger te zijn?" "Nou aan de ene kant leuk. Ik bedoel als de kittens zijn geboren dan ben toch de gelukkigste kat van de clans. Maar aan de andere kant. Ja de hele tijd in de nursery zitten en af en toe maar naar buiten is de minder leuke kant." Flowerdance kon soms best een vlotte prater zijn. Meestal floepte het eruit. |
|
| |
Cynthia 244 Actief
| Onderwerp: Re: Oh no vr 29 jul 2016 - 23:03 | |
| Winterbird kon ergens wel begrijpen wat de poes zei. Ze had namelijk geen idee hoe ze zich er zelf bij zou voelen. Ze had dan ook geen idee hoelang ze het vol zou houden om in de nursery te blijven zonder al te veel naar buiten te kunnen. "Ik kan ergens wel begrijpen dat je wat tijd voor je alleen wilt dan." Alleen waarom zo ver was iets wat ze niet helemaal begreep, maar het was de keuze van de poes geweest. "Ben je enthousiast over de kittens?" Ze wist dat ze maar vragen bleef stellen, maar ze kon niet helpen dat ze er toch wat nieuwsgierig naar was. |
|
| |
45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Oh no za 30 jul 2016 - 8:37 | |
| Weer stelde de poes een vraag. Flowerdance moest eigenlijk wel lachen. Ze was nieuwsgierig. "Of ik enthousiast ben? Ja op zich wel. Zeker nu ik geen familie meer heb zijn de kittens dan mijn enige familie." Zei Flowerdance. Ze kreeg het dit keer voor elkaar dat haar stem niet ging trillen. "Het lijkt mij vooral ook leuk om ze zien op te groeien." Vertelde Flowerdance Winterbird en de queen keek weer op. Ze was nog steeds moe. Flowerdance ging weer liggen en dit keer op haar zijkant. Flowerdance sloot even haar ogen. Was ze maar dicht bij het kamp gebleven, maar dan was ze niet deze poes tegengekomen. |
|
| |
Cynthia 244 Actief
| Onderwerp: Re: Oh no za 30 jul 2016 - 20:48 | |
| Winterbird was bang dat ze iets te nieuwsgierig over kwam, maar de poes antwoordde haar vraag toch. Toen ze echter vertelde dat ze geen familie meer had, kreeg Winterbird toch het gevoel dat ze misschien niet had moeten vragen. "Ik ben mijn moeder ook verloren." Zei ze ietwat voorzichtig. Ze vond het namelijk nog steeds moeilijk dat ze haar moeder verloren was, maar ze deed haar best om ermee om te gaan. Het was dan ook wat moeilijk geweest toen ze haar warriornaam kreeg zonder dat haar moeder erbij was. "Ik weet niet echt hoe het is om je eigen kittens te zien opgroeien, maar het zal zeker een nieuwe ervaring zijn." Ook al zouden je kittens ook moeilijke tijden kunnen krijgen en of ze daarmee om zou kunnen gaan had ze geen idee van. |
|
| |
45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Oh no ma 8 aug 2016 - 15:53 | |
| De thunderclanner vertelde dat ze haar moeder ook was verloren. Ze zei ook dat kittens hebben een nieuwe ervaring zou zijn. "Ik denk het ook, maar ook zou het vast een leuke ervaring zijn." Flowerdance begon zachtjes te lachen toen ze weer terug dacht aan wat een queen tegen haar had gezegd. "Een queen vertelde mij ook dat je in het begin slapeloze nachten kunt hebben." Flowerdance schudde haar hoofd. Als Longcloud hier nou zou zijn. Hij zou Winterbird meteen aangevallen hebben.
- Op mijn telefoon geschreven |
|
| |
Cynthia 244 Actief
| Onderwerp: Re: Oh no di 9 aug 2016 - 18:52 | |
| Ze knikte even kort. Het zou namelijk vast wel een leuke ervaring zijn, maar misschien zou ze zelf nooit de kans krijgen om het mee te maken. "Ik heb geen idee of ik het ooit zou mee mogen maken." Zei ze dan ook eerlijk. Ze had geen partner op het moment en ook geen interesse in iemand. Daarom had ze al helemaal geen vooruitzichten op kittens. Het was misschien wel iets dat ze zou willen, maar zonder een partner was het simpelweg niet mogelijk. |
|
| |
45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Oh no ma 15 aug 2016 - 13:36 | |
| "Ik heb geen idee of ik het ooit zou mee mogen maken." Zei Winterbird. Flowerdane glimlachte. "Zou je het wel leuk vinden, Kitten krijgen?" Vroeg Flowerdance. "Ik had vroeger eigenlijk nooit gedacht dat ik queen zou worden. Ik wou altijd de beste Warrior worden. Ach, maar queen is zo gek nog niet. Je krijg wel de beste verzorging." Flowerdance stopte even. "Sorry ik praat weer te veel." Flowerdance zuchtte even voor ze weer verder ging. "Ik vond een paar queens toen ik nog een apprentice was de leukste katten uit de clan. Ik ging dan ook graag vrijwillig hun den schoon maken en water halen. Soms kreeg een stukje dier dat nog over was. Ik mocht dan niks tegen de leider zeggen." Weer stopte Flowerdance. "Ik praat te veel hè?" |
|
| |
Cynthia 244 Actief
| Onderwerp: Re: Oh no ma 15 aug 2016 - 16:18 | |
| Winterbird glimlachte even bij de vraag of ze het leuk zou vinden om kittens te krijgen. "Het zou zeker leuk zijn om mee te maken." Gaf ze toe. Ze had geen idee of ze het ook echt wat zou gaan vinden, maar wie weet. Alleen vroeg ze zich dan wel af of ze het warrior zijn niet zou gaan missen. Ze luisterde naar wat Flowerdance allemaal vertelde en ze moest toegeven dat de poes inderdaad veel praatte. "Valt nog wel mee." Zei ze echter als antwoord, zelf was ze niet echt van het zoveel praten, maar dat nam niet weg dat het niet interessant genoeg was om naar te luisteren. Wie weet vertelde de andere poes nog wel wat belangrijks. "Mis je het niet dat je geen warrior dingen kunt doen op het moment? Ik denk dat dat toch wel iets is dat ik zou missen." Vroeg ze aan Flowerdance. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Oh no | |
| |
|
| |
|