|
Michelle 140 Actief 'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.
| |
| Onderwerp: PARTY ma 11 jul 2016 - 18:13 | |
| Een grijns lag op de lippen van de bruin witte kater terwijl hij de grote haas het kamp in sleepte. Hoe hij dat ding tepakken had gekregen? Daaar praten we maar niet over. Hij had de meest wilde reis gehad op de rug van de haas tot hij die eindelijk tegen de grond had weten te werken. Wat hem behoorlijk misselijk had gemaakt, maar het moest genoeg zijn voor een leuke maaltijd voor alle apprentices! En een prima tijd voor hem om wat hoger in de 'rangorde' te komen. Want als de apprentices zagen wat hij kon vangen moesten ze hem wel gaan volgen. Grijnzend sleepte hij de haas naar de apprentice den en stak zijn kop naar binnen. "Jongensss!!! Ik heb eten, het is de groootste haas ooit dus kom mee eten!" Met een trotse glimlach trok hij zijn kop weer naar buiten en bijna dartelend om de haas heen wachtte hij tot de andere naar hem toe kwamen. God hij wou hun gezichten maar wat graag zien! |
|
| |
Cynthia 337 Actief
| |
| Onderwerp: Re: PARTY ma 11 jul 2016 - 19:39 | |
| "Jongensss!!! Ik heb eten, het is de groootste haas ooit dus kom mee eten!" Pantherpaw had rustig in zijn nest gelegen toen de stem door de apprentice's den galmde. Met een klein zuchtje kwam hij dan ook overeind om te kijken of wat Bearpaw had gezegd ook waar was. Hij had tenslotte ook al wel wat honger, waardoor een haas hem niet zo slecht in de oren klonk. Hij liep de den uit, maar stopte daarna bijna meteen, omdat het eerste wat hem groette de haas was samen met een dartelende Bearpaw eromheen. "Heb je die helemaal zelf gevangen?" Was het eerste wat hij dan ook vroeg. Ergens vond hij het wat ongeloofwaardig dat de apprentice de haas had kunnen vangen, maar misschien zat er een verhaal achter. |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: PARTY ma 11 jul 2016 - 20:40 | |
| Haar oren schoten meteen in de richting van de luide maar vrolijke stem. De poes was wat gaan dutten in het kleine beetje zon dat de apprentice den in scheen, na een lange reis die ze met haar mentor had gehad. Ze strekte haar soepele lichaam uit en waste toen haastig de slaap uit haar ogen en zette haar wilde vacht weer keurig op diens plek, waarna ze nieuwsgierig de apprentices den uit liep. Daar trof ze Bearpaw met Pantherpaw aan, twee apprentices die ze wel eens had gesproken. De eerste danste haas om een reusachtige haas heen, die hij kennelijk zelf moest hebben gevangen. Met grote ogen keek ze de kater aan, iets van ontzag in haar gif groene ogen. "Wow! Dies reusachtig!"Sprak ze verbluft. Zijzelf zou nooit zo'n enorm dier kunnen vangen en dan nog te bedenken dat Bearpaw jonger was! |
|
| |
Michelle 140 Actief 'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.
| |
| Onderwerp: Re: PARTY di 19 jul 2016 - 22:55 | |
| Trots staarde de jonge kater op naar de twee katten die naar buiten kwamen. Het waren Pantherpaw, een wat oudere apprentice dan hij die hij niet echt veel mee sprak maar ook Routpaw een poes waar hij al eerder mee op avontuur was geweest. Grijnzend zwaaide zijn staart heen en weer naar de twee terwijl hij zijn tweekleurige hoofdje trots hoog trok. "Jaaa hélemaal zelf Pantherpaw!" Met een brede grijns keek hij de bruine kater aan voor zijn kopje naar Routpaw schoot. "Jaa daar kunnen alle apprentices wel van eten nietwaar!" |
|
| |
Cynthia 337 Actief
| |
| Onderwerp: Re: PARTY wo 20 jul 2016 - 19:53 | |
| Pantherpaw was verbaasd dat de apprentice in staat was geweest om de haas te vangen, gezien hij het zichzelf nog niet echt zag doen. Het was ook duidelijk dat de apprentice trots was op zijn vangst en dat zou hij zelf ook zijn geweest als het hem zou zijn gelukt. Routpaw was er ondertussen ook bij gekomen en hij knikte instemmend bij haar woorden over hoe groot de haas was. "Het is zeker groot genoeg voor alle apprentices." Zei hij dan ook instemmend. Met zijn drieën zouden ze hem waarschijnlijk sowieso niet kunnen opeten. Daar zouden wel wat meer apprentices voor nodig zijn. |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: PARTY do 21 jul 2016 - 21:39 | |
| De kater was uiterst blij met zichzelf en hoewel Routpaw niet erg gesteld was op katten met een hoge dunk, kon ze het deze keer alleen maar begrijpen. Bearpaw had zeker iets weten te vangen dat het hem waard maakte om trots te zijn. Ze voelde zelfs een steek van jaloezie, dat de jonge kater dit beest had neer gehaald maar Routpaw negerde dat. "Jaa daar kunnen alle apprentices wel van eten nietwaar!" Ze knikte enthousiast en ook Pantherpaw stemde met haar in. Ze kwam wat naar voren maar durfde niet als eerste te beginnen met eten. Haar ogen gleden van Pantherpaw naar Bearpaw en ze besloot maar door te vragen totdat een ander zich op het feest maal stortte. "Hoe heb je dat gedaan?"Vroeg ze de kater oprecht nieuwsgierig. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: PARTY wo 27 jul 2016 - 15:22 | |
| Grijnzend zwaaide zijn staart heen en weer bij het compliment van Pantherpaw. Hij wou graag dat alle apprentices mee aten. En natuurlijk ook naar hem en zijn avonturen zouden luisteren. Dat zou hem alleen maar blijer maken. "Jaah maar dan moeten wel alle apprentices komen!" Met een pruillipje keek hij rond. Waren zij echt de enige die op dit monsterlijke beest af gekomen waren? hmmpf teleurstellend hoor. Routpaw's woorden lieten hem terug kijken en als hij kon blozen had hij dat even gedaan. Poep hoe moest hij dit uit gaan leggen ehemmm.. Rodeo gereden op een haas tot die zichzelf tegen een steen aan wierp? Niet echt meesterlijk als je het zo zei. "Wel.. Ik heb bijna de hele heide achter hem aan gezeten! Tot ik hem uiteindelijk wist uit te putten! Vraag maar aan Everstar, mijn mentor is geweldig!" Met zijn borst omhoog keek hij trots naar de twee katten. Hij was stiekem wel heel trots dat Everstar zijn mentor was. |
|
| |
Cynthia 337 Actief
| |
| Onderwerp: Re: PARTY vr 29 jul 2016 - 13:50 | |
| Het leek erop dat er nog geen andere apprentices op de haas af waren gekomen naar hem en Routpaw. Hij hoopte ergens wel dat er nog meer zouden komen, gezien ze dit nooit met zijn drieën op zouden kunnen eten. Al snel kwam er een uitleg over hoe Bearpaw de haas had gevangen. Pantherpaw wist niet goed of hij het geloofwaardig vond, maar zijn aandacht werd meer getrokken door het laatste dat er gezegd werd. "Hoe is Everstar als mentor?" Hij had het eigenlijk altijd al wel willen weten. Misschien was ze wel heel streng, maar je kreeg nog steeds de kans om van de leidster te leren, dus dan zou hij het strenge echt niet erg vinden. |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: PARTY do 4 aug 2016 - 4:06 | |
| Routpaw keek even over haar schaduw naar het donkere hol en hun nest genoten. Er moesten maar snel wat andere apprentices komen, want zo zou er heel wat haas over blijven. Maar ach, bedacht de jonge poes, waarschijnlijk moest de geur van haas ze gewoon nog wekken. Bearpaw gaf antwoord op haar vraag en naive als ze was zette Routpaw er geen vraagtekens achter. Ze keek hem enkel bewonderend aan en stelde vast dat het moest komen doordat hij Everstar als mentor had. Pantherpaw haalde de woorden uit haar mond en vroeg naar zijn mentor. Routpaw voelde niet echt jaloezie, ze was uiterst tevreden met de zachtaardige maar slimme Stallionheart. "Ja, ze lijkt me heel streng. Geeft ze moeilijke trainingen?" Vroeg de de gevlekte tabby poes met een frons op haar gelaat.
-telefoonpostje! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: PARTY zo 14 aug 2016 - 16:31 | |
| Grijnzend staarde hij op naar Pantherpaw. Het feit dat er geen andere apprentices op zijn feestmaal afkwamen stelde hem iets teleur maar hey misschien kwamen ze later nog wel. Je kon het nou eenmaal nooit zeker weten he. Hij wou dat ze met ze allen closer kwamen, en natuurlijk hem geweldig vonden, maar dat was een leuke bijkomstigheid. "Oh Everstar is geweldig als mentor!" Hij duwde even trots zijn gevlekte borst omhoog. "Ze traint me echt super hard en ik weet niet zeker of ik alles kan doen zoals zij wil dat ik het kan doen, maar ik doe mijn best. Ze heeft beloofd mij een geweldige warrior te maken!" Grijnzend keek hij van Pantherpaw naar Routpaw en glimlachte even. "Jouw mentor is Stallionheart toch? Hij doet wel normaal tegen jou toch? Hij deed laatst zo raar tegen mijn tante Frostfaith.. Ik denk niet dat hij me mag." |
|
| |
Cynthia 337 Actief
| |
| Onderwerp: Re: PARTY do 18 aug 2016 - 13:07 | |
| Hij luisterde geïnteresseerd naar wat Bearpaw vertelde over hoe Everstar was als zijn mentor. Hij moest ook wel eerlijk zeggen dat hijzelf ook wel hard getraind wordt door Spiderlapse, maar dat kon natuurlijk verschillen per mentor. Ook al was Everstar natuurlijk wel een bijzondere mentor om te hebben. Voor hij wat kon zeggen echter kwam er een ander onderwerp naar voren. Over Routpaws mentor. Hij had geen idee dat dat was voorgevallen, dus hij besloot voor nu niks te zeggen en te wachten op wat Routpaw zou antwoorden. |
|
| |
| Onderwerp: Re: PARTY | |
| |
|
| |
|